jaquote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dus jullie kunnen ongestoord over me ouewetiefushoeren indien gewenst![]()
Gelukkig maar. Niets is zo waardeloos als het kijken naar een film welke na afloop eigenlijk gewoon een kutfilm blijkt te zijnquote:
ik kende em alquote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Niets is zo waardeloos als het kijken naar een film welke na afloop eigenlijk gewoon een kutfilm blijkt te zijn![]()
Aha. Ik heb gisteren gekeken naar Spy Game, dat was ook wel een spannende film moet ik zeggenquote:Op zondag 4 juni 2006 00:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik kende em al
Wrong Turn is/was dit weekend ook op tv
Hoest hier?quote:
Vrij rustig eigenlijk. Beetje saai dus leuk dat je erbij bent gekomen!quote:
Moet wat hequote:Op zondag 4 juni 2006 00:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vrij rustig eigenlijk. Beetje saai dus leuk dat je erbij bent gekomen!
Ja precies. En dan is het leuk om hier even te komenquote:
Echt welquote:Op zondag 4 juni 2006 00:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja precies. En dan is het leuk om hier even te komen![]()
Ja, of misschien nog wel iets meer dan datquote:Op zondag 4 juni 2006 00:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt wel
En moet even 222 post maken vandaag
Nee, het moeten er echt precies 222 zijnquote:Op zondag 4 juni 2006 00:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, of misschien nog wel iets meer dan dat![]()
Okay, dat moet lukken gezien het aantal wat je gisteren heb gehaaldquote:Op zondag 4 juni 2006 00:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, het moeten er echt precies 222 zijn
Ja, en ben al rond half 10 gestopt met posten he, om mooi uit te komenquote:Op zondag 4 juni 2006 00:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, dat moet lukken gezien het aantal wat je gisteren heb gehaald![]()
Wat grappig eigenlijk. Nou, dan moet het zéker gaan lukken dusquote:Op zondag 4 juni 2006 00:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, en ben al rond half 10 gestopt met posten he, om mooi uit te komen
Ja, zou ook niet al teveel problemen moeten geven. Al moet ik dan niet ineens wat gaan doen vanmiddagquote:Op zondag 4 juni 2006 00:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat grappig eigenlijk. Nou, dan moet het zéker gaan lukken dus![]()
Nee, maar goed, anders probeer je het gewoon op een andere dag. Het zal een keer lukkenquote:Op zondag 4 juni 2006 00:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, zou ook niet al teveel problemen moeten geven. Al moet ik dan niet ineens wat gaan doen vanmiddag
Dat wat doen deel bedoel jequote:Op zondag 4 juni 2006 00:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, maar goed, anders probeer je het gewoon op een andere dag. Het zal een keer lukken![]()
Vooralsnog niet en op het moment dat dat wel gebeurd ga ik wel iets ondernemenquote:Op zondag 4 juni 2006 00:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat wat doen deel bedoel je
Heb jij niet zoiets dat je je gaat vervelen met al je vrije tijd?
Goed planquote:Op zondag 4 juni 2006 00:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vooralsnog niet en op het moment dat dat wel gebeurd ga ik wel iets ondernemen![]()
Behalve door de week of in het weekend?quote:
Dagelijks eigenlijk. Maar goed, dat hoeft verder niemand te wetenquote:Op zondag 4 juni 2006 00:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Behalve door de week of in het weekend?
Dan zullen we het hier verder niet neerzetten ofzoquote:Op zondag 4 juni 2006 00:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dagelijks eigenlijk. Maar goed, dat hoeft verder niemand te weten![]()
Precies. Dan zou iedereen dat kunnen lezen, dat wil ik niet hebbenquote:Op zondag 4 juni 2006 00:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zullen we het hier verder niet neerzetten ofzo
quote:Op zondag 4 juni 2006 00:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies. Dan zou iedereen dat kunnen lezen, dat wil ik niet hebben![]()
![]()
![]()
Als ze het al kunnen zullen er niet veel zijn die ook daadwerkelijk teruglezenquote:Op zondag 4 juni 2006 00:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je gaat er van uit dat de gemiddelde lounge bezoeker lezen kan
Nou es, leonieke en cara wel hoorquote:Op zondag 4 juni 2006 00:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als ze het al kunnen zullen er niet veel zijn die ook daadwerkelijk teruglezen![]()
Hoiquote:
Nou ja, so be it dan maar. Ik schrijf geen grote geheimen op het forumquote:
Net wel he, en qu leest ook al terug somsquote:Op zondag 4 juni 2006 00:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, so be it dan maar. Ik schrijf geen grote geheimen op het forum![]()
Je moet ook maar net op het goede moment gaan inlezen anders is de kans groot dat je er alsnog geen flikker van begrijpt. Niet dat het om dusdanig moeilijke zaken gaat ofzo hoor, maar tochquote:
Dat gaat er bij mij altijd wel in dus graagquote:Op zondag 4 juni 2006 00:56 schreef marcb1974 het volgende:
Biertje iemand?
Mooiquote:
Das het verkeerde moment welquote:
correctiequote:
maar beneden nog wel 1 liter vieux en nog wat jeneverquote:
En ook dat is goed te drinken met colaquote:Op zondag 4 juni 2006 01:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar beneden nog wel 1 liter vieux en nog wat jenever
Moet net genoeg zijn voor het weekendquote:Op zondag 4 juni 2006 01:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar beneden nog wel 1 liter vieux en nog wat jenever
uhuhquote:Op zondag 4 juni 2006 01:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet net genoeg zijn voor het weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |