quote:
Jij hebt een koortslip hè, dan zoenen mensen je meestal niet zo graagquote:
Hmz.... Ik heb eigenlijk de indruk dat je best veeleisend bentquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Natuurlijk. Het is niet moeilijk mij tevreden te stellen hoor![]()
die koortslip is alleen maar een éxtra reden om hem niet te zoenenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Jij hebt een koortslip hè, dan zoenen mensen je meestal niet zo graag.
Naast elkaar ofzoquote:
Je zoent geen mannenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
die koortslip is alleen maar een éxtra reden om hem niet te zoenen
Ja, nou, de toon is weer gezet. Gezelliger gaat het er niet op wordenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Jij hebt een koortslip hè, dan zoenen mensen je meestal niet zo graag.
Nou ja, zó goed ken je me nou ook weer nietquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Hmz.... Ik heb eigenlijk de indruk dat je best veeleisend bent.
Dat heb je me ook nooit horen bewerenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, zó goed ken je me nou ook weer niet![]()
Ik wijs je slechts op een reden waarom je wellicht geen kusje krijgt van Qutiequote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, nou, de toon is weer gezet. Gezelliger gaat het er niet op worden![]()
Het is al goed. Ik hoef al niet eens meerquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik wijs je slechts op een reden waarom je wellicht geen kusje krijgt van Qutie.
Kijkt dat wel prettig, zo'n klein schermpjequote:
Dan niet, stuk chagrijnquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is al goed. Ik hoef al niet eens meer![]()
ja hoorquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Kijkt dat wel prettig, zo'n klein schermpje.
Hmz... Leer mij dat eens. Ik heb ook een borrel maar schijn alleen maar verdrietiger te wordenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:48 schreef Stuart het volgende:
* Stuart heeft nog maar een biertje gepakt
Zo drink ik mijn verdriet weg en vergeet ik mijn zorgen![]()
Okayquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
ja hoor
en ik kan het ook gewoon fullscreen hebben hoor
*knuf*quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Hmz... Leer mij dat eens. Ik heb ook een borrel maar schijn alleen maar verdrietiger te worden.
Geen heinekenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:48 schreef Stuart het volgende:
* Stuart heeft nog maar een biertje gepakt
Zo drink ik mijn verdriet weg en vergeet ik mijn zorgen![]()
check jij IRC maar eensquote:
quote:
Meer drinken. Op een gegeven moment sterven vanzelf de hersencellen afquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Hmz... Leer mij dat eens. Ik heb ook een borrel maar schijn alleen maar verdrietiger te worden.
Heineken in dit gevalquote:
Makkelijk.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:55 schreef Stuart het volgende:
Ik heb geen zorgen. Ik vergeet ze en ga verder. En anders maar niet. Whatever. Bier![]()
Gooi die heineken maar weg, is niets vergeleken met grolschquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heineken in dit gevalen er ligt ook Grolsch in de koelkast
![]()
Gelukkig ben ik niet eenkennig en drink ik ook de Heinekenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gooi die heineken maar weg, is niets vergeleken met grolsch
Ach, ik ben zo makkelijk. Zó makkelijk. Je moest eens wetenquote:
oh ik ook, vrijdags bij de borrel van 't werkquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet eenkennig en drink ik ook de Heineken![]()
En gelijk heb jequote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
oh ik ook, vrijdags bij de borrel van 't werk
Dat zal best. Ik zal daar maar niet tegenin gaanquote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:11 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik heb (bijna) altijd gelijk!
En teruste es!
don't Ya Dare!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zal best. Ik zal daar maar niet tegenin gaan![]()
Nee, ik nietquote:
ja, we roddelen wat af in #gcscquote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik niet
Jammer dat het vandaag toch wel zo stil is eigenlijk binnen dit topic. Weinig actieve mensen![]()
Ja, dus jullie kunnen ongestoord over me ouewetiefushoeren indien gewenstquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |