abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 juni 2006 @ 22:36:25 #1
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_38515563
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zaterdag 3 juni 2006 @ 22:36:47 #2
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_38515576
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 22:35 schreef qu63 het volgende:
Esje
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
  zaterdag 3 juni 2006 @ 22:37:02 #3
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_38515583
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 22:36 schreef es70 het volgende:

[..]

It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zaterdag 3 juni 2006 @ 22:37:52 #4
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_38515612
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 22:35 schreef Stuart het volgende:

[..]

En ik dan
Jij hebt een koortslip hè, dan zoenen mensen je meestal niet zo graag .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
  zaterdag 3 juni 2006 @ 22:39:03 #5
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_38515647
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 22:35 schreef Stuart het volgende:

[..]

Natuurlijk. Het is niet moeilijk mij tevreden te stellen hoor
Hmz.... Ik heb eigenlijk de indruk dat je best veeleisend bent .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
  zaterdag 3 juni 2006 @ 22:39:51 #6
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_38515673
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 22:37 schreef es70 het volgende:

[..]

Jij hebt een koortslip hè, dan zoenen mensen je meestal niet zo graag .
die koortslip is alleen maar een éxtra reden om hem niet te zoenen
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zaterdag 3 juni 2006 @ 22:39:55 #7
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_38515674
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 22:35 schreef qu63 het volgende:

[..]

jup

ik kijk tv via mn pc
Naast elkaar ofzo .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
  zaterdag 3 juni 2006 @ 22:40:49 #8
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_38515694
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 22:39 schreef qu63 het volgende:

[..]

die koortslip is alleen maar een éxtra reden om hem niet te zoenen
Je zoent geen mannen . Ik wel .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_38515727
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 22:37 schreef es70 het volgende:

[..]

Jij hebt een koortslip hè, dan zoenen mensen je meestal niet zo graag .
Ja, nou, de toon is weer gezet. Gezelliger gaat het er niet op worden
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_38515735
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 22:39 schreef es70 het volgende:

[..]

Hmz.... Ik heb eigenlijk de indruk dat je best veeleisend bent .
Nou ja, zó goed ken je me nou ook weer niet
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  zaterdag 3 juni 2006 @ 22:43:30 #11
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_38515758
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 22:42 schreef Stuart het volgende:

[..]

Nou ja, zó goed ken je me nou ook weer niet
Dat heb je me ook nooit horen beweren .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
  zaterdag 3 juni 2006 @ 22:44:18 #12
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_38515786
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 22:42 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ja, nou, de toon is weer gezet. Gezelliger gaat het er niet op worden
Ik wijs je slechts op een reden waarom je wellicht geen kusje krijgt van Qutie .

Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
  zaterdag 3 juni 2006 @ 22:45:35 #13
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_38515824
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 22:39 schreef es70 het volgende:

[..]

Naast elkaar ofzo .


zo dus
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_38515840
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 22:44 schreef es70 het volgende:

[..]

Ik wijs je slechts op een reden waarom je wellicht geen kusje krijgt van Qutie .

Het is al goed. Ik hoef al niet eens meer
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  zaterdag 3 juni 2006 @ 22:46:52 #15
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_38515858
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 22:45 schreef qu63 het volgende:

[..]

[afbeelding]

zo dus
Kijkt dat wel prettig, zo'n klein schermpje .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
  zaterdag 3 juni 2006 @ 22:48:18 #16
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_38515899
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 22:46 schreef Stuart het volgende:

[..]

Het is al goed. Ik hoef al niet eens meer
Dan niet, stuk chagrijn .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
  zaterdag 3 juni 2006 @ 22:48:21 #17
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_38515901
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 22:46 schreef es70 het volgende:

[..]

Kijkt dat wel prettig, zo'n klein schermpje .
ja hoor

en ik kan het ook gewoon fullscreen hebben hoor
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_38515906
* Stuart heeft nog maar een biertje gepakt
Zo drink ik mijn verdriet weg en vergeet ik mijn zorgen
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  zaterdag 3 juni 2006 @ 22:49:39 #19
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_38515937
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 22:48 schreef Stuart het volgende:
* Stuart heeft nog maar een biertje gepakt
Zo drink ik mijn verdriet weg en vergeet ik mijn zorgen
Hmz... Leer mij dat eens. Ik heb ook een borrel maar schijn alleen maar verdrietiger te worden .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
  zaterdag 3 juni 2006 @ 22:50:15 #20
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_38515955
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 22:48 schreef qu63 het volgende:

[..]

ja hoor

en ik kan het ook gewoon fullscreen hebben hoor
Okay .

Ik heb daar geen verstand van .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
  zaterdag 3 juni 2006 @ 22:50:17 #21
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_38515957
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 22:49 schreef es70 het volgende:

[..]

Hmz... Leer mij dat eens. Ik heb ook een borrel maar schijn alleen maar verdrietiger te worden .
*knuf*
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zaterdag 3 juni 2006 @ 22:50:17 #22
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_38515959
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 22:48 schreef Stuart het volgende:
* Stuart heeft nog maar een biertje gepakt
Zo drink ik mijn verdriet weg en vergeet ik mijn zorgen
Geen heineken of bavaria he?
  zaterdag 3 juni 2006 @ 22:50:45 #23
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_38515973
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 22:50 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Geen heineken of bavaria he?
check jij IRC maar eens
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zaterdag 3 juni 2006 @ 22:51:33 #24
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_38515991
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 22:50 schreef qu63 het volgende:

[..]

check jij IRC maar eens
ik zie alleen een vette roddel van vannacht?
  zaterdag 3 juni 2006 @ 22:51:53 #25
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_38515996
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 22:50 schreef qu63 het volgende:

[..]

*knuf*
Gaat wel weer over, een keer .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_38516032
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 22:49 schreef es70 het volgende:

[..]

Hmz... Leer mij dat eens. Ik heb ook een borrel maar schijn alleen maar verdrietiger te worden .
Meer drinken. Op een gegeven moment sterven vanzelf de hersencellen af
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_38516048
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 22:50 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Geen heineken of bavaria he?
Heineken in dit geval en er ligt ook Grolsch in de koelkast
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  zaterdag 3 juni 2006 @ 22:54:13 #28
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_38516066
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 22:51 schreef es70 het volgende:

[..]

Gaat wel weer over, een keer .
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_38516126
Ik heb geen zorgen. Ik vergeet ze en ga verder. En anders maar niet. Whatever. Bier
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  zaterdag 3 juni 2006 @ 22:58:31 #30
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_38516200
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 22:55 schreef Stuart het volgende:
Ik heb geen zorgen. Ik vergeet ze en ga verder. En anders maar niet. Whatever. Bier
Makkelijk.
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
  zaterdag 3 juni 2006 @ 22:58:44 #31
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_38516204
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 22:53 schreef Stuart het volgende:

[..]

Heineken in dit geval en er ligt ook Grolsch in de koelkast
Gooi die heineken maar weg, is niets vergeleken met grolsch
pi_38516221
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 22:58 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Gooi die heineken maar weg, is niets vergeleken met grolsch
Gelukkig ben ik niet eenkennig en drink ik ook de Heineken
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_38516234
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 22:58 schreef es70 het volgende:

[..]

Makkelijk.
Ach, ik ben zo makkelijk. Zó makkelijk. Je moest eens weten
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  zaterdag 3 juni 2006 @ 23:00:52 #34
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_38516266
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 22:58 schreef es70 het volgende:

[..]

Makkelijk.
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zaterdag 3 juni 2006 @ 23:06:02 #35
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_38516396
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 22:59 schreef Stuart het volgende:

[..]

Gelukkig ben ik niet eenkennig en drink ik ook de Heineken
oh ik ook, vrijdags bij de borrel van 't werk
  zaterdag 3 juni 2006 @ 23:07:19 #36
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_38516431
Ik ga naar bed. Doei .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_38516470
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 23:07 schreef es70 het volgende:
Ik ga naar bed. Doei .
Au revoir
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_38516477
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 23:06 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

oh ik ook, vrijdags bij de borrel van 't werk
En gelijk heb je
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  zaterdag 3 juni 2006 @ 23:09:12 #39
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_38516484
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 23:07 schreef es70 het volgende:
Ik ga naar bed. Doei .
Truste Esje
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zaterdag 3 juni 2006 @ 23:11:29 #40
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_38516535
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 23:09 schreef Stuart het volgende:

[..]

En gelijk heb je
ik heb (bijna) altijd gelijk!

En teruste es!
pi_38516561
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 23:11 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

ik heb (bijna) altijd gelijk!

En teruste es!
Dat zal best. Ik zal daar maar niet tegenin gaan
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  zaterdag 3 juni 2006 @ 23:19:37 #42
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_38516722
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 23:12 schreef Stuart het volgende:

[..]

Dat zal best. Ik zal daar maar niet tegenin gaan
don't Ya Dare!
pi_38516765
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 23:19 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

don't Ya Dare!
Nee, ik niet
Jammer dat het vandaag toch wel zo stil is eigenlijk binnen dit topic. Weinig actieve mensen
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  zaterdag 3 juni 2006 @ 23:24:17 #44
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_38516888
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 23:20 schreef Stuart het volgende:

[..]

Nee, ik niet
Jammer dat het vandaag toch wel zo stil is eigenlijk binnen dit topic. Weinig actieve mensen
ja, we roddelen wat af in #gcsc
  zaterdag 3 juni 2006 @ 23:25:43 #45
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_38516952
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 23:24 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

ja, we roddelen wat af in #gcsc
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_38517021
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 23:24 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

ja, we roddelen wat af in #gcsc
Daar kom ik niet
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  zaterdag 3 juni 2006 @ 23:37:38 #47
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_38517233
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 23:28 schreef Stuart het volgende:

[..]

Daar kom ik niet
*kuch* hint irc.fok.nl hint *kuch*
pi_38517261
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 23:37 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

*kuch* hint irc.fok.nl hint *kuch*
Daar heb ik dus geen zin in
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  zaterdag 3 juni 2006 @ 23:41:31 #49
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_38517330
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 23:38 schreef Stuart het volgende:

[..]

Daar heb ik dus geen zin in
mooi zo!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_38517378
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 23:41 schreef qu63 het volgende:

[..]

mooi zo!
Ja, dus jullie kunnen ongestoord over me ouewetiefushoeren indien gewenst
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')