niet echt neequote:
mag ik mee?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
idd komt helemaal goed
beetje smiddags dingen begluren
daarna terrasje
lekker eten
kroegje
slapen
dingen begluren
Gelukkig maarquote:
Horrorquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:46 schreef Stuart het volgende:
Ik wil de film The Omen wel zien volgende week![]()
[afbeelding]
tuurlijk!quote:
Ja, een remake van de uberspannende gelijknamige film uit 1976quote:
Have fun, but not too muchquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
tuurlijk!
maar ik ga eerst ff badderen
Ik hoef nietquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, een remake van de uberspannende gelijknamige film uit 1976![]()
Ik wel, vet spannend en daar hou ik wel vanquote:
es was bij t orrigineel al te oud om t te waarderenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wel, vet spannend en daar hou ik wel van![]()
Ben ik te zenuwachtig voor, enge filmsquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wel, vet spannend en daar hou ik wel van![]()
Blijf je aan de gangquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
es was bij t orrigineel al te oud om t te waarderen![]()
nee sorry inkoppertje
ook niet mijn soort films
nachtmerries
nee ik ga nu echt badderenquote:
Mooi, blijf maar een flink tijdje onder waterquote:
Hahahahaquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
es was bij t orrigineel al te oud om t te waarderen![]()
nee sorry inkoppertje
ook niet mijn soort films
nachtmerries
Ik vermaak me daarentegen prima op het forumquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Ben ik te zenuwachtig voor, enge films.
Ik verveel me onwijs.
Ik ben blij dat je er lol mee hebtquote:
Een kinderhand is snel gevuldquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vermaak me daarentegen prima op het forum![]()
dan ga ik ook meequote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
tuurlijk!
maar ik ga eerst ff badderen
Tegen de tijd dat je er bent is het badwater koudquote:
ohjaquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je er bent is het badwater koud.
Wil je 'm weg hebbenquote:
Iets te drinken pakken hoeft toch niet langer dan 2 of 3 minuten te duren lijkt mijquote:
Ik weet niet hoe groot zijn huis isquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Iets te drinken pakken hoeft toch niet langer dan 2 of 3 minuten te duren lijkt mij![]()
Al is dat een enorm huis. Het zou slecht zijn ingedeeld als er één keuken is waarvoor je een kwartier moet lopen om aldaar te komenquote:
Okay, veel plezier Leoniekequote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:12 schreef leonieke het volgende:
Ik ben ervandoor
Gaan helpen op het feestje van mijn jarige zus
Kennelijk is dat toch het gevalquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Al is dat een enorm huis. Het zou slecht zijn ingedeeld als er één keuken is waarvoor je een kwartier moet lopen om aldaar te komen![]()
Vermoedelijk houdt hij zich momenteel bezig met iets anders waarvan ik de details niet persé hoef te wetenquote:
Nietquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vermoedelijk houdt hij zich momenteel bezig met iets anders waarvan ik de details niet persé hoef te weten
Nou, ik in veel gevallen absoluut niet hoorquote:
Het zijn de kleine dingen die het doenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik in veel gevallen absoluut niet hoor![]()
alleen maar even beneden gezeten hoorquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik in veel gevallen absoluut niet hoor![]()
Ja, en mede daarom hoef je ze niet altijd te wetenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Het zijn de kleine dingen die het doen.
Dank je. Ik weet meer dan genoegquote:
quote:
Djiez, wat ben jij (in dit opzicht) snel tevreden...quote:
Dat ben ik wel vaker hoorquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Djiez, wat ben jij (in dit opzicht) snel tevreden...
Jaquote:
Je kijkt tv en Fok!t tegelijkquote:
Natuurlijk. Het is niet moeilijk mij tevreden te stellen hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |