Ik was vanmorgen om half 9 wakkerquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:12 schreef Stuart het volgende:
Morgen ga ik uitslapen. Wat er ook gebeurd![]()
quote:
Dus eigenlijk had je een heel relaxte rustige dag maar moest je je voor je gevoel haasten omdat je de hele ochtend in bed lagquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen om half 9 wakker. En daarna om half 11
. Ik word zo langzamerhand goed in dat uitslapen gedoe
.
Sorry, hij was niet voor jou dit keer... Ook éénquote:
ik lag er om half 8 in, en om half 12 er weer uitquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen om half 9 wakker. En daarna om half 11
. Ik word zo langzamerhand goed in dat uitslapen gedoe
.
half 11 wakker worden lukt me vrijwel nooit.. vanochtend was het ook 9 uur.. da's al heel wat voor mijquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen om half 9 wakker. En daarna om half 11
. Ik word zo langzamerhand goed in dat uitslapen gedoe
.
quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Sorry, hij was niet voor jou dit keer... Ook één.
![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dus eigenlijk had je een heel relaxte rustige dag maar moest je je voor je gevoel haasten omdat je de hele ochtend in bed lag![]()
Ja, ik ook. En dat élke dag. Ik heb een zwaar levenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb me niet gehaast, ik heb gewoon doorgewerkt
.
Dat zijn geen tijden natuurlijkquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik lag er om half 8 in, en om half 12 er weer uit
Hij zegt tegen mij nooit doei op msnquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:18 schreef Memento-Mori het volgende:
qu?wel hier spammen en niet doei zeggen op msn
![]()
*weg*
Een heilig boontjequote:
ik zag he tte laatquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:18 schreef Memento-Mori het volgende:
qu?wel hier spammen en niet doei zeggen op msn
![]()
*weg*
Tuurlijkquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik ook. En dat élke dag. Ik heb een zwaar leven![]()
Een brave jongen. Een voorbeeld burger. Een diamant in een rotte maatschappijquote:
Dat zeg ik, een heilig boontjequote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een brave jongen. Een voorbeeld burger. Een diamant in een rotte maatschappij![]()
Dit riekt naar pure jaloezie zeg ik jequote:
Meet gehad, en daarna om 6 uur naar mn opa toe omdat ie op de alarmknop gedrukt hadquote:
Je bent zeker weer verkoudenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dit riekt naar pure jaloezie zeg ik je![]()
Was er ook echt iets aan de handquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
Meet gehad, en daarna om 6 uur naar mn opa toe omdat ie op de alarmknop gedrukt had
Daar heb ik wel vaker last van. Te makkelijk dusquote:
Kan me niet schelen, ik vond 'm leukquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar heb ik wel vaker last van. Te makkelijk dus![]()
Ik ga maandag naar de Albert Cuypquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:29 schreef liefie_ het volgende:
whoei
ik ga morgen 2 daagjes naar luik
whoei
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:29 schreef liefie_ het volgende:
whoei
ik ga morgen 2 daagjes naar luik
whoei
Klinkt gezelligquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:29 schreef liefie_ het volgende:
whoei
ik ga morgen 2 daagjes naar luik
whoei
relaxen?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ga maandag naar de Albert Cuyp.
Wat ga je in Luik doen.
Denk eraan dat het ook daar pinsteren is hequote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
relaxen?
ik weet t niet
ik ga luik nu ff googlen ;')
er is vast iets te doen
Al die motherfuckers spreken daar zowat Frans en je moet een goeie treffen wil diegene zijn best doen om een beetje Nederlands of Engels te verstaan.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
relaxen?
ik weet t niet
ik ga luik nu ff googlen ;')
er is vast iets te doen
Mwah, valt mee hoor,quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Al die motherfuckers spreken daar zowat Frans en je moet een goeie treffen wil diegene zijn best doen om een beetje Nederlands of Engels te verstaan.
Ik kan er niets mee. En ik spreek toch best wel een woordje Engelsquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, valt mee hoor,
met engels kom je best wel een eind, zeker bij de wat jongere generaties
Fijne avond indahquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:37 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, ik ga maar eens wat tv kijken
jahquote:
Er is best nog wel wat te doen volgens hun sitequote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:36 schreef liefie_ het volgende:
ach op een terrasje kan ik wel wat bestellen in t engels vlaams wannabe frans
komt goed
ik ga gewoon niksen genieten belgische frietjes eten en dat soort dingen
misschien een museumpje en ze hebben een katedraal of hoe je dat ook spelt
Veel plezier Indahquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:37 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, ik ga maar eens wat tv kijken
Have funquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:37 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, ik ga maar eens wat tv kijken
hij keek, en zag dat het goed wasquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:21 schreef marcb1974 het volgende:
D. je hebt email als het goed is
idd komt helemaal goedquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is best nog wel wat te doen volgens hun site
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |