Geen idee en ik vind het juist een leuk woordquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
En uit welke eeuw stamt dit achterlijke woord![]()
![]()
Is geen verzinsel en ook niet Zaans, staat gewoon in het woordenboek ookquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:58 schreef indahnesia.com het volgende:
whehe.. kuierlatten...
wel in de oud-Hollandse woordenboeken danquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Is geen verzinsel en ook niet Zaans, staat gewoon in het woordenboek ook.
Neequote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wel in de oud-Hollandse woordenboeken dan
Bij deze deel ik je officieel mede dat ik het woord NIET erkenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Is geen verzinsel en ook niet Zaans, staat gewoon in het woordenboek ook.
geen idee, ik heb geen woordenboek bij de hand.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Is geen verzinsel en ook niet Zaans, staat gewoon in het woordenboek ook.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wel in de oud-Hollandse woordenboeken dan
Jij bent een halve Brit dus ik tel jouw stem ook maar half meequote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bij deze deel ik je officieel mede dat ik het woord NIET erken![]()
Ik eis, en voor zover nodig sommeer je, dat je normale Nederlandse woorden gebruiktquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Jij bent een halve Brit dus ik tel jouw stem ook maar half mee.
Ik welquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geen idee, ik heb geen woordenboek bij de hand.
ik erken jou niet, dus dat gaat goed zoquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik eis, en voor zover nodig sommeer je, dat je normale Nederlandse woorden gebruikt![]()
Daar ben ik blij om. Ik ben immers al volwassen en zit daar ook niet zozeer op te wachtenquote:
als jij niet live kijkt wel.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
heb jij een andere aflevering aanstaan dan?
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik eis, en voor zover nodig sommeer je, dat je normale Nederlandse woorden gebruikt![]()
Hij valt idd een beetje tegen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
heb jij een andere aflevering aanstaan dan?
Ik eis, en voor zover nodig sommeer je, dat je normale Nederlandse woorden leertquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik eis, en voor zover nodig sommeer je, dat je normale Nederlandse woorden gebruikt![]()
Mijn kennis van de Nederlandse taal is voldoende. Echter, het zgn. 'Oud Hollandsch' is iets waar ik mij nimmer op zal concentrerenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik eis, en voor zover nodig sommeer je, dat je normale Nederlandse woorden leert.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij valt idd een beetje tegen.
Grappige vrouwen bestaan ook niet
(en nee es, niet meteen boos worden)
quote:
Je kennis van de Nederlandse taal is ontoereikend, dat bleekquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn kennis van de Nederlandse taal is voldoende. Echter, het zgn. 'Oud Hollandsch' is iets waar ik mij nimmer op zal concentreren![]()
En verder ben je het wel met me eens een beetje hequote:
Uiteraard is dat ook niet zonder redenquote:
ze bestaan wel, maar ze worden geen caberetierequote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij valt idd een beetje tegen.
Grappige vrouwen bestaan ook niet
(en nee es, niet meteen boos worden)
Jij leeft in een wereld waar Oud Hollandsch en Volendams een mengelmoes is geworden met het ABN. En dat is jammer, of eigenlijk, om te huilenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Je kennis van de Nederlandse taal is ontoereikend, dat bleek.
Een goede vrouwelijk komiek ben ik nog niet tegengekomen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ze bestaan wel, maar ze worden geen caberetiere
Die staat er in Kramers wél bijquote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En verder ben je het wel met me eens een beetje he
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij leeft in een wereld waar Oud Hollandsch en Volendams een mengelmoes is geworden met het ABN. En dat is jammer, of eigenlijk, om te huilen![]()
Ik ben een zoon van God thoughquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:13 schreef indahnesia.com het volgende:
iew is Stu een halve buitenlander? Ik mag niet met halve buitenlanders praten van m'n moeder
En met hele buitenlanders?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:13 schreef indahnesia.com het volgende:
iew is Stu een halve buitenlander? Ik mag niet met halve buitenlanders praten van m'n moeder
hoiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |