Waarom soms welquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ook niet, nou ja.. soms dan weer wel
quote:
af en toe een kruidnagel-sigaretje, met filter en light hoor.. anders val ik dood neerquote:
lees jij eens ff terug op ircquote:
die dingen ruiken best lekker!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
[..]
af en toe een kruidnagel-sigaretje, met filter en light hoor.. anders val ik dood neer
Maar waarom danquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
[..]
af en toe een kruidnagel-sigaretje, met filter en light hoor.. anders val ik dood neer
Grote jongenquote:
dat dood neervallen valt dan wel weer mee. ik doe het gewoon ... om gewoon... af en toe een beetje aan het Indonesische proeven.quote:
Je hebt daar toch een indonesische om aan te proevenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat dood neervallen valt dan wel weer mee. ik doe het gewoon ... om gewoon... af en toe een beetje aan het Indonesische proeven.
Wat the fuck moet je daar nou doenquote:
Leuk, naar de markt gewoonquote:
Klopt, maar beetje afwisseling kan geen kwaad hequote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt daar toch een indonesische om aan te proeven
verkopen ze die nog?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:31 schreef Stuart het volgende:
Okay, het is tevens tijd om Skittles tot mij te nemen![]()
Nou, jij liever dan ik. Maar ik wens je wel veel plezier toe hoorquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Leuk, naar de markt gewoon. En ik heb nog een lap stof voor mijn stoeltje nodig
. Ik heb hier geen ander leuk idee gezien
.
Ja, natuurlijk. Gelukkig wel zegquote:
Ja, ik vind ze lekker hoorquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vieze dingenmaar goed, ze raken ze in ieder geval kwijt aan jou
Nou ja, ik kan wel met Qutie door de Makro gaan lopen sjouwen, maar dat is (het gezelschap uitgezonderd) toch een stuk minder leuk....quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, jij liever dan ik. Maar ik wens je wel veel plezier toe hoor![]()
Ja, ik zou bij de Makro ook helemaal niets te zoeken hebben eigenlijkquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan wel met Qutie door de Makro gaan lopen sjouwen, maar dat is (het gezelschap uitgezonderd) toch een stuk minder leuk....
Is die maandag open?quote:
Jaquote:
Precies.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik zou bij de Makro ook helemaal niets te zoeken hebben eigenlijk![]()
Ik moet niks, ik wil iets. Da's een heel verschilquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:42 schreef Stuart het volgende:
Ik zoek helemaal niets voor maandag. Dat verplichte iets moeten doen is niets voor mij![]()
Dan is het een goed ideequote:
Jij gaat toch al vast te voet de route naar Indonesie verkennen?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:41 schreef indahnesia.com het volgende:
ik zoek maandag ook nog iets, dan hoef ik niet bij mijn zusje in de tuin te gaan werken.. ghehe..
stond op de planning, maar ik ben toch te lui daarvoor, dus helaas..quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij gaat toch al vast te voet de route naar Indonesie verkennen?
Dan moet je een andere smoes verzinnenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
stond op de planning, maar ik ben toch te lui daarvoor, dus helaas..
nah, ik heb het beloofd, dus ik ga wel een middagje werken hoor.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan moet je een andere smoes verzinnen
Veel plezier met gamenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:49 schreef Sjowhan het volgende:
Ik is gamen, toedels!
Nee, ik ben druk geweestquote:
En dan kan je niet even een kwartiertje rust vindenquote:
Game zequote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:49 schreef Sjowhan het volgende:
Ik is gamen, toedels!
Geen rust om te niksenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dan kan je niet even een kwartiertje rust vinden![]()
Ik weet hetquote:
En uit welke eeuw stamt dit achterlijke woordquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet het. Daarom neem ik maandag de kuierlatten
.
en waarom meldt je dat hierquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:49 schreef Sjowhan het volgende:
Ik is gamen, toedels!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |