De Makroquote:
kut is dat hequote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:01 schreef Stuart het volgende:
Waardeloos dat ook maandag de winkels veelal gesloten zullen zijn![]()
Ik had het over maandag, niet over morgen...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zal toch wel dicht zijn morgen?
ik dacht vandaag ook lekker rustig aan te doenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat doe je niet goed. Ik heb vandaag 3 kratten bier gehaald![]()
ik moet alleen maar frisdrank kopenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:03 schreef es70 het volgende:
[..]
De Makro. Daar geef je altijd meer uit dan de bedoeling is
.
Jottemquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan vast wel meubels halen maandag
Daar heb ik geen geld voorquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan vast wel meubels halen maandag
Ja, gewoon al het idee vind ik vervelendquote:
en misschien wat goedkope dvd's op de kop tikkenquote:
Zulke dagen heb ik eigenlijk nooitquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik dacht vandaag ook lekker rustig aan te doen
wordt ik ineens om half 12 wakker gemaakt dat ik meteen iets moet doen
dus toen tot 6 doorgewerkt
Cola lightquote:
Kan ook niet echt wat vinden dat bij jou in de buurt te doen isquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Kweenie, zo vaak doe ik niet iets buitenshuis....
ach ja.. nog eventjes, en dan kan ik alle dagen van de week gewoon dingen doen die ik wil doen, zoals het hoort.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, gewoon al het idee vind ik vervelend![]()
Nee, en het is bedtijd voor jouquote:
Ik durf ook wel naar Amsterdamquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan ook niet echt wat vinden dat bij jou in de buurt te doen is
quote:
Zo hoort het inderdaadquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ach ja.. nog eventjes, en dan kan ik alle dagen van de week gewoon dingen doen die ik wil doen, zoals het hoort.
Goed hèquote:
Precies, opbokken dusquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
als ie nu nog op is, is het al behoorlijk laat![]()
dan kom ik wel klagen over wat er allemaal niet goed is aan Nederland. Dan zeggen ze allemaal "Ga dan weg", waarop ik zeg "Ben ik al" whehequote:
Daar moet toch zat te doen zijnquote:
Ja, dat is leuk inderdaad. In ieder geval zal het daar een stuk relaxter zijnquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan kom ik wel klagen over wat er allemaal niet goed is aan Nederland. Dan zeggen ze allemaal "Ga dan weg", waarop ik zeg "Ben ik al" whehe![]()
Buiten de aardbevingen en vulkanen om moet ik inderdaad een stuk relaxter leven krijgen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is leuk inderdaad. In ieder geval zal het daar een stuk relaxter zijn![]()
Dat is wel ernstigquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Buiten de aardbevingen en vulkanen om moet ik inderdaad een stuk relaxter leven krijgen.
http://indahnesia.com/photobook/1/455/bantul_from_the_air.php
Zuipschuitquote:
Ik heb ook weer ECHT bierquote:
uh uh.. hbeel veel laterquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:12 schreef Tjedemich het volgende:
[..]
Ik pak een Colaatje..Bier komt later in m'n leven wel.
Dat valt allemaal reuze mee hoorquote:
Moeilijk voor te stellen. Ofwel, je ziet het wel maar pas als je daartussen zit dringt het echt tot je doorquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dit valt nog mee.. andere gebieden zijn helemaal tegen de vlakte gegaan![]()
Tuurlijkquote:
jah, beelden op tv kent iedereen wel, maar een ramp stopt natuurlijk niet waar het nieuws stopt. Daarom verwacht ik toch wel dat ik de eerste dagen een beetje van slag ben. Ik wil wel bewust het rampgebied bekijken.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moeilijk voor te stellen. Ofwel, je ziet het wel maar pas als je daartussen zit dringt het echt tot je door![]()
Ik had geen bier,quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wat voor nep-bier had je dan?
bavaria dusquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik had geen bier,
en nu echt bier
in tegenstelling tot heineken, amstel
, grolsch
etc
Nog beterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |