Met zijn alleen wandelen langs het ijsselmeer?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd hoe je op moet zetten op zo'n klosje. Bovendien wil ik de grote boze buitenwereld weleens in, en daar kom je toch een stuk serieuzer over zonder zo'n punnikklosje
.
Met zijn wiequote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met zijn alleen wandelen langs het ijsselmeer?
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:36 schreef indahnesia.com het volgende:
yeah, 301 posts in het vorige topic
allen danquote:
Niets toe te voegenquote:
Ik zat eigenlijk stiekum een beetje te denken om z'n allen te ontvluchtenquote:
Jammerquote:
Een lekkere fietstocht maken dan. Je kan die kleinen er vast wel uitfietsenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk stiekum een beetje te denken om z'n allen te ontvluchten.
Je snapt me geloof ik nietquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een lekkere fietstocht maken dan. Je kan die kleinen er vast wel uitfietsen
Wat vind je leuk om te doen?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Je snapt me geloof ik niet. IK wil iets leuks doen, wat de rest gaat doen kan me niet schelen maakt niet uit
.
Shoarma met veel knoflooksausquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:48 schreef indahnesia.com het volgende:
wat heb je gegeten?
En nog overleeft ookquote:
Altijd wel een fijne bijzaak hequote:
Je buren ook?quote:
Best belangrijk wel ja. Anders zouden jullie mij hier moeten missenquote:
ik zou trouwens maar oppassen, straks komen ze je huis onderzoeken omdat je bezig bent met biologische wapens enzoquote:
Er komt hier helemaal niemandquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik zou trouwens maar oppassen, straks komen ze je huis onderzoeken omdat je bezig bent met biologische wapens enzo
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik zou trouwens maar oppassen, straks komen ze je huis onderzoeken omdat je bezig bent met biologische wapens enzo
Dat zou niet kunnen hequote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Best belangrijk wel ja. Anders zouden jullie mij hier moeten missen![]()
single zeker?quote:
Geen tipsquote:
Ach, beter dan een stel van die idiote canadese moslims naast jequote:
hotlinken naar je site kan nu wel?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:57 schreef indahnesia.com het volgende:
Luchtfoto rampgebied, hier valt de schade nog wel mee, relatief gezien. De foto is genomen vanuit een heli die hulpgoederen ging brengen.
http://indahnesia.com/Images/20060603_img_1982.jpg
quote:
Kweenie, zo vaak doe ik niet iets buitenshuis....quote:
moet ik wel ff het pasje van mn pa krijgen, dan kan ik meteen weer inkopen voor de zaak doenquote:
Die zal toch wel dicht zijn morgen?quote:
ohjaquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zal toch wel dicht zijn morgen?
ja, nu moet ik nog 3 avonden doen met een bodempje rumquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:01 schreef Stuart het volgende:
Waardeloos dat ook maandag de winkels veelal gesloten zullen zijn![]()
Dat doe je niet goed. Ik heb vandaag 3 kratten bier gehaaldquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
ja, nu moet ik nog 3 avonden doen met een bodempje rum
Je kan vast wel meubels halen maandagquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:01 schreef Stuart het volgende:
Waardeloos dat ook maandag de winkels veelal gesloten zullen zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |