Nee, nogal trieste bedoeling als mensen dat doen, maar goedquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, ik ook niet, en de lol? Die zie ik er ook niet van in.
jep, dan is MP-en beter voor de gezondheidquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, nogal trieste bedoeling als mensen dat doen, maar goed
Als het nou jonge kaas was dan was het helemaal perfectquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:14 schreef indahnesia.com het volgende:
hmm.. mijn lunch vandaagzakje oude geraspte kaas zakje plakjes spek, opgebakken cola
jaja, ik kan het nog altijdquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:15 schreef Stuart het volgende:
Topic is snel geopend trouwens, helemaal goed![]()
jonge kaas smaakt nergens naarquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als het nou jonge kaas was dan was het helemaal perfect
Geniet ervan in ieder geval![]()
Ja, maar ook dat zal ik voorlopig maar niet meer doenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jep, dan is MP-en beter voor de gezondheid
nee, dat geloof ikquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar ook dat zal ik voorlopig maar niet meer doen![]()
doe zequote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:18 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat even iets anders doen. Tot strax![]()
ooh ok: waar zou D toch zijnquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik plaatste een tvp hoor, ik ben er dus niet nu
dollequote:
hoe komt 't?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:22 schreef es70 het volgende:
Nu heb ik nog altijd mijn boodschappen niet gedaan.
Ik kwam boven en zag daar die doos met boeken staan, ik ben dus maar mijn boekenplanken gaan afstoffen enzo... Dat moet ik dus straks nog afmaken, anders kan ik vanavond niet naar bed (dat ligt dus vol boeken nu).quote:
haha, dat ken ik.. ik wilde op tijd wat foto's maken, toen vond ik nog wat spullen die uitgezocht (meenemen naar Indonesië of wegmieteren) moesten worden. Op mijn bed staan nu twee verhuisdozen en nog twee andere dozen..quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik kwam boven en zag daar die doos met boeken staan, ik ben dus maar mijn boekenplanken gaan afstoffen enzo... Dat moet ik dus straks nog afmaken, anders kan ik vanavond niet naar bed (dat ligt dus vol boeken nu).
opetenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
die speelt een spelletje, en bedenkt ondertussen wat ie op z'n broodjes gaat doen
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:30 schreef dolle_hond het volgende:
is dit een gelukte test?
wat wilde je testen dan?
Was dat het maarquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:51 schreef indahnesia.com het volgende:
brak? teveel gedronken?
Dat heb ik net gedaanquote:
Wat danquote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:00 schreef es70 het volgende:
Boodschappen gedaan... Wat een vervelende mensen overal.
Mensen die moeten bijkletsen midden in het gangpad en gruwelijk in de weg staan, ellenlange rijen, dat soort dingen...quote:
Jij moet dus ook nog aan de gang voordat je naar bed kunt vanavondquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
haha, dat ken ik.. ik wilde op tijd wat foto's maken, toen vond ik nog wat spullen die uitgezocht (meenemen naar Indonesië of wegmieteren) moesten worden. Op mijn bed staan nu twee verhuisdozen en nog twee andere dozen..
Ja, dat zijn nare dingen inderdaadquote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Mensen die moeten bijkletsen midden in het gangpad en gruwelijk in de weg staan, ellenlange rijen, dat soort dingen...
Boodschappen doen op zaterdag is niet zo goed voor mijn gevoel van naastenliefdequote:
Dan moet je dat ook niet meer op zaterdag doen dusquote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Boodschappen doen op zaterdag is niet zo goed voor mijn gevoel van naastenliefde.
Nee, maar ik vergeet altijd van allesquote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan moet je dat ook niet meer op zaterdag doen dus![]()
Jah, en er komt nog altijd meer bij.. nu liggen er ook al broeken op het bed, en staat er een stofzuigerquote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Jij moet dus ook nog aan de gang voordat je naar bed kunt vanavond. En ik ging eigenlijk naar boven om mijn was uit de machine te halen, die zit er nu dus nog in
.
Ik heb de oplossingquote:

Op mijn lijstje stonden zoetjes en konijnenvoer, en die had ik gisteren al gehaald (het konijnenvoer overigens eerst vergetenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb de oplossing [afbeelding]
Maak een ouderwets boodschappenlijstje en ga dan pas winkelen![]()
Kijk, dat is ook de verkeerde manier van winkelen. Koop er dan gelijk 2 of 3 en dan hoef je ook minder vaak naar zo'n winkel toequote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Op mijn lijstje stonden zoetjes en konijnenvoer, en die had ik gisteren al gehaald (het konijnenvoer overigens eerst vergeten). Ik maak dus weleens lijstjes
. Ik heb vandaag zomaar onthouden dat ik tandpasta voor de kinderen moest halen
(waarvoor ik naar het Kruidvat moest, waar een megalange rij stond, sta je dan met je ene tubetje
).
Deen moet gewoon zorgen dat ze de Aquafresh voor kinderen hebben, dan had ik helemaal het Kruidvat niet ingehoeven....quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kijk, dat is ook de verkeerde manier van winkelen. Koop er dan gelijk 2 of 3 en dan hoef je ook minder vaak naar zo'n winkel toe![]()
Veel plezierquote:
juistem..quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Deen moet gewoon zorgen dat ze de Aquafresh voor kinderen hebben, dan had ik helemaal het Kruidvat niet ingehoeven....
Ja, dat is ook een punt. Maar goed, ze hadden het nietquote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Deen moet gewoon zorgen dat ze de Aquafresh voor kinderen hebben, dan had ik helemaal het Kruidvat niet ingehoeven....
Nee, kl*tetokoquote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is ook een punt. Maar goed, ze hadden het niet![]()
Die is bijzonder smerig inderdaadquote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, kl*tetoko. Ze hebben alleen die kindertandpasta die naar kauwgom ruikt, de kneuzen
.
Ja, zo leren kinderen natuurlijk nooit dat tandpasta gewoon naar pepermunt moet smaken en gaan ze janken zodra ze op andere tandpasta over moeten stappenquote:
Dus je hebt er nu gelijk een paar gekocht tochquote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, zo leren kinderen natuurlijk nooit dat tandpasta gewoon naar pepermunt moet smaken en gaan ze janken zodra ze op andere tandpasta over moeten stappen. Goor idd
.
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dus je hebt er nu gelijk een paar gekocht toch![]()
![]()
Dus volgende keer ga je weer in zo'n lange rij staan op zaterdag en kom je mopperend terugquote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ze hebben ze immers bij het Kruidvat wél.
Hoi Marc.
Ja, bierquote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:39 schreef marcb1974 het volgende:
En weer weg,
boodschappen doen,
moet ik voor iemand nog wat meenemen?
Waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dus volgende keer ga je weer in zo'n lange rij staan op zaterdag en kom je mopperend terug![]()
Nou, jij liever dan ik zou ik zeggenquote:
Wat lukt er niet?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:53 schreef indahnesia.com het volgende:
pftt.. excel is niet mijn sterkste kant
Kwam net tot 3 keer aan toe iemand tegen met wie ik een of meerdere keren ben uitgeweest,quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:25 schreef Sjowhan het volgende:
Zo, fietsen even heen en weer voor noppes naar Lisse, leuk
Maarja, wel even eruit geweest en leuke vrouwtjes gezien![]()
Het één hangt met het ander samenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kwam net tot 3 keer aan toe iemand tegen met wie ik een of meerdere keren ben uitgeweest,
alle 3 hebben ze nu een kind en zien ze er toch een stuk minder uit
Nee, dat hoeft zeker niet, maar het was nu opvallendquote:
Qutiequote:
Okayquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft zeker niet, maar het was nu opvallend
Hoiquote:
Dat te moeilijk hoorquote:
Want anders ging je je aangesproken voelen?quote:
Wellichtquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want anders ging je je aangesproken voelen?
Dan heb je geluk, is niet nodigquote:
Had jij het nou laatst over Ludlumquote:
quote:
Ik ontdekte 'Het Sigma protocol' op de plank, is dat watquote:
Die ken ik weer niet danquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ontdekte 'Het Sigma protocol' op de plank, is dat wat.
Dat zal je altijd zienquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die ken ik weer niet dan
Ik vind het altijd goede boeken, dus verwacht dat dit er ook 1 is
Hoi enzoquote:
Heb net snel gekeken hoor of ie er hier tussen stondquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat zal je altijd zien.
Misschien toch maar eens proberen dan.
Niemand gewond geraaktquote:
Ik heb er genoegquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb net snel gekeken hoor of ie er hier tussen stond
Proberen kan altijd. Vind je het niets pak je een ander boek
Daarom dusquote:
neequote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Niemand gewond geraakt. Kapotte knietjes, schommels tegen koppies, tand door de lip gevallen... Leuk, de speeltuin
.
Nou ja zeg, zoiets doe je toch nietquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:28 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nee
alleen had ik een klein beetje ruzie met meisjes van een jaar of 10, die kleintjes eem beetje pestten
Lummels die waarschijnlijk de opdracht hadden gekregen uit hun moeders ogen te verdwijnenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:28 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nee
alleen had ik een klein beetje ruzie met meisjes van een jaar of 10, die kleintjes eem beetje pestten
Trutjes in dat gevalquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Lummels die waarschijnlijk de opdracht hadden gekregen uit hun moeders ogen te verdwijnen.
Ah, je had er me 1 moeite en de rest volgde welquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:35 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
1 vooral.
1 meeloper en 1 die er eigenlijk nog niet aan toe was
Ook goedquote:
Waar hou je die lijst in bij?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Ook goed. Mijn boekenlijst is weer helemaal up to date
. Ik ben zo nuttig bezig geweest
.
ik sprak er 1 aan met de vraag:quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, je had er me 1 moeite en de rest volgde wel
boekenlijst?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Ook goed. Mijn boekenlijst is weer helemaal up to date
. Ik ben zo nuttig bezig geweest
.
Das geen eerlijke vraag hequote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:38 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik sprak er 1 aan met de vraag:
"ben je thuis ook altijd zo vervelend"
Hoiquote:
Waar moet het heen met de jeugd van tegenwoordigquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:41 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
kinderen van 10 kennen t begrip retorisch nog niet
onderwijs holt achteruitquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar moet het heen met de jeugd van tegenwoordig
Volgens mij is het standaard de schuld van de oudersquote:
Ik heb een uitgeprinte lijst waar ik nieuwe boeken bijkladder en een keer in de zoveel tijd werk ik mijn lijst op de pc bij en print een nieuwequote:
Gewoon in word ofzo dusquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb een uitgeprinte lijst waar ik nieuwe boeken bijkladder en een keer in de zoveel tijd werk ik mijn lijst op de pc bij en print een nieuwe.
Da's de 'hebben' lijstquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:39 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
boekenlijst?
als in:
gelezen/hebbes/nogte vinden/wish to read
Ja, in word (zag te laat het IN staanquote:
Ik zoek zo'n programme dat op basis van isbn nummer alles ophaalt. Maar dan wel in het Nederlands.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, in word (zag te laat het IN staan).
Cyrillishquote:
Hoe is het met je Indonesisch?quote:
voldoende om me verstaanbaar te maken als ik eten moet hebben, een foto wil maken of dreig dood te gaan.quote:
En je kan een biertje bestellenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
voldoende om me verstaanbaar te maken als ik eten moet hebben, een foto wil maken of dreig dood te gaan.De basis is er dus.
In hoeverre kan je daar met engels terecht?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Uiteraard, maar da's niet zo moeilijk...
Daar had Leonieke het over, misschien....quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zoek zo'n programme dat op basis van isbn nummer alles ophaalt. Maar dan wel in het Nederlands.
Werd ook wel tijd ook zeg. Wat een kloteweer was het de afgelopen dagenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
weer eens wat anders dan de afgelopen 3 weken of zo
T is lekker jaquote:
Die zal ik er ook eens over aansprekenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Daar had Leonieke het over, misschien.....
Daarom ben ik ook een tijdje weggeweest netquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is lekker ja
Zonde om te fokken eigenlijk
Dat doe ik tussen de bedrijven door, 'k heb nog niet zoveel postjes vandaag (hoewel, voorheen was het zo'n beetje wat ik op een dag posttequote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is lekker ja
Zonde om te fokken eigenlijk
Ik ga morgen, lekker naar de mac fietsen evenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook een tijdje weggeweest net![]()
Wie niet waagt, wie niet wintquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zal ik er ook eens over aanspreken
Ach ja, het bevalt dus toch wel hierquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat doe ik tussen de bedrijven door, 'k heb nog niet zoveel postjes vandaag (hoewel, voorheen was het zo'n beetje wat ik op een dag postte).
Ik denk dat ik morgen mijn schuur moet gaan leeghalenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga morgen, lekker naar de mac fietsen even
Ik heb er ook lang niet zoveel als gisterenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat doe ik tussen de bedrijven door, 'k heb nog niet zoveel postjes vandaag (hoewel, voorheen was het zo'n beetje wat ik op een dag postte).
Gezond en praktischquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga morgen, lekker naar de mac fietsen even
Voorheen, da's niet eens zo lang geledenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach ja, het bevalt dus toch wel hier
Zienquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb hier een foto liggen van toen ik op de lagere school zat. Damn wat ben ik veranderd
Dat was dan ook wel érg veel, maar de dag is nog niet omquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb er ook lang niet zoveel als gisteren![]()
Nee, maar dan nog kom ik lang niet aan zoveel posts als ik gisteren hadquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat was dan ook wel érg veel, maar de dag is nog niet om.
die van mij sinds zonet ook weer ja.. ik wilde net gaan tukken, maar dat ging dus niet lukken..quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:16 schreef es70 het volgende:
Mijn bed is weer beslaapbaar Indah, hoe is het met dat van jou.
Even scannen eerstquote:
Smakelijkquote:
quote:
Dat zegt me eigenlijk nietsquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]Lekker
Ik heb pangafilet met visbami
Panga is een vissoort,quote:
Nou, geniet ervan alvast zou ik zeggenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Panga is een vissoort,
en die bami is bami met vis er schaaldieren en garnalen erdoor
Brood hierquote:
Dat is ook het enige lekkere broodquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Brood hier. Witbrood voor de verandering, ik had een goeie bui (tot ik in de rij stond
).
quote:
Zesde klasquote:
Een van de 3 hequote:
Ja, het schoolkampquote:
Ik denk die met die lichtblauwe truiquote:
Van de 3 centrale danquote:
Niet zeuren, ik heb altijd crackers ookquote:
Dan moet jij minder gaan denken, gaat niet al te lekker blijkbaarquote:
Ik denk de zittendequote:
Dan is het die donkerblauwe trui die zitquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan moet jij minder gaan denken, gaat niet al te lekker blijkbaar
Nee, het is niet die gele zeg ik jequote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik denk de zittende. Nog iemand die de derde wil roepen
.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik denk de zittende. Nog iemand die de derde wil roepen
.
Die dus jaquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan is het die donkerblauwe trui die zit![]()
Volgens mij ook nietquote:
We hebben het na 2 keer al geradenquote:
Nee, dat lees je boven je eigen post. Duhquote:
Ik had het in één keer goedquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan is het die donkerblauwe trui die zit![]()
Ja, omdat je voorkennis had en wist dat het niet de lichtblauwe was dusquote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat lees je boven je eigen post. Duh![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, omdat je voorkennis had en wist dat het niet de lichtblauwe was dus![]()
Ja, je speelt dus dubbel vals eigenlijkquote:
En daar word je niet vrolijk van rightquote:
Wat heb je gegetenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:43 schreef indahnesia.com het volgende:
klaar met eten.. ik die trouwens een kans om de vuurkorf weer eens te gebruiken
Hoe kom ik aan voorkennis dan, want volgens mij had ik dat niet...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, je speelt dus dubbel vals eigenlijk![]()
Nou, vind ik wel hoorquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:44 schreef marcb1974 het volgende:
Ik lijk dus helemaal maal niet meer op dat jongentje op die foto
Lekker tochquote:
Donker haar en grootquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:44 schreef marcb1974 het volgende:
Das minimaal 80 kilo geledenquote:
quote:
Haarquote:
Dat zeg ik, donker haar en groot, waarom sla je me nouquote:
Wat je nog hebt is donker jaquote:
spaghetti.. *slurp* en weg.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat heb je gegetenBest snel in ieder geval
![]()
Qutiequote:
Lekker hoor. En daar heb je de wok bij gebruiktquote:
nee, maar dat zal bij de meeste mensen wel zo zijnquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:44 schreef marcb1974 het volgende:
Mwah, het grijs wint op het moment hoorquote:
Mijn plofkop is wat minder, maar volgens mij lijk ik nog wel hoor....quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, maar dat zal bij de meeste mensen wel zo zijn
Zoietsquote:
plofkopquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn plofkop is wat minder, maar volgens mij lijk ik nog wel hoor....
Kaal en grijs, je weet jezelf wel te verkopenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, het grijs wint op het moment hoor
Smakelijk Stu, tot laterquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:51 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat eten halen. Tot vanavond mensen![]()
smakelijk.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:51 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat eten halen. Tot vanavond mensen![]()
Zoiets ja, alleen zonder de bril, het sikje en met iets meer haarquote:
He, dus de schuld van die vent met die tuin op zijn buik jaquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Kaal en grijs, je weet jezelf wel te verkopen.
Smakelijkquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:51 schreef Stuart het volgende:
Brand zequote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:52 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga de vuurkorf eens opstoken.. tot zometeen
Muntje viel wat laatquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:55 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom moet ik mezelf eigenlijk verkopen
T is meteen stilquote:
Valt wel mee tochquote:
Ik was huishoudelijk aan het doenquote:
meer dan pagina's al vandaag hoorquote:
Was vast geen leuk toernooi danquote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:05 schreef Tjedemich het volgende:
Ik ben weer terug van het toernooi, volgens mij zonder bier.
Dit is het tweede topic van vandaag volgens mij...quote:
Hij is 12quote:
Tijd dat hij leert drinken danquote:
Ja, het lijkt eropquote:
die komt vast nog welquote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, het lijkt erop. Jammer dat liefie_ er niet is
.
Daag! En succes!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef es70 het volgende:
Nog meer was ophangenen eten
. Tot later
.
@Qutie:![]()
.
je haalde de 1.20 meter nog nietquote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:11 schreef Tjedemich het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik had het over mezelf. Er is vast wel bier geschonken hoor.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef es70 het volgende:
. Tot later
.
.
Smakelijk hangenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef es70 het volgende:
. Tot later
.
.
1.20? Zo klein ben ik niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je haalde de 1.20 meter nog niet![]()
En nog wat gewonnen?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:11 schreef Tjedemich het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik had het over mezelf. Er is vast wel bier geschonken hoor.
He, jij hierquote:
En de rest van je team laatstequote:
RTL 5quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:46 schreef indahnesia.com het volgende:
floortje?
Hij kan het een stuk slechter doen hequote:
Hier ookquote:
Thomas Acda waarschijnlijk dan...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:00 schreef indahnesia.com het volgende:
aah.. een telefilm met Wendy van Dijk en die kerel van Acda en de Munnik.
quote:
kleienquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik wil maandag iets leuks doen, heb je een ideetje. Ik hou niet van kleien trouwens
.
Oh ja, jij was er gisteravond nietquote:
Hoi weerquote:
Thomas Acda, en da's best een lekker dingquote:
link?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Oh ja, jij was er gisteravond niet, vergeet dat maar dus
.
Teveel tikwerkquote:
Dat kan even durenquote:
Dan ga je toch punnikenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Oh ja, jij was er gisteravond niet, vergeet dat maar dus
.
quote:
Vanaf daar dusquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:11 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog een goed idee om morgen te doen? Ik wil iets leuk maar...........
Ik vergeet altijd hoe je op moet zetten op zo'n klosjequote:
quote:
die?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Tja, da's een beetje lastig natuurlijk... Ik kan wel roepen 'ga Fimokleien', maar als je helemaal niet van kleien houdt sla ik de plank volledig mis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |