quote:
Ik ontdekte 'Het Sigma protocol' op de plank, is dat watquote:
Die ken ik weer niet danquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ontdekte 'Het Sigma protocol' op de plank, is dat wat.
Dat zal je altijd zienquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die ken ik weer niet dan
Ik vind het altijd goede boeken, dus verwacht dat dit er ook 1 is
Hoi enzoquote:
Heb net snel gekeken hoor of ie er hier tussen stondquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat zal je altijd zien.
Misschien toch maar eens proberen dan.
Niemand gewond geraaktquote:
Ik heb er genoegquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb net snel gekeken hoor of ie er hier tussen stond
Proberen kan altijd. Vind je het niets pak je een ander boek
Daarom dusquote:
neequote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Niemand gewond geraakt. Kapotte knietjes, schommels tegen koppies, tand door de lip gevallen... Leuk, de speeltuin
.
Nou ja zeg, zoiets doe je toch nietquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:28 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nee
alleen had ik een klein beetje ruzie met meisjes van een jaar of 10, die kleintjes eem beetje pestten
Lummels die waarschijnlijk de opdracht hadden gekregen uit hun moeders ogen te verdwijnenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:28 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nee
alleen had ik een klein beetje ruzie met meisjes van een jaar of 10, die kleintjes eem beetje pestten
Trutjes in dat gevalquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Lummels die waarschijnlijk de opdracht hadden gekregen uit hun moeders ogen te verdwijnen.
Ah, je had er me 1 moeite en de rest volgde welquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:35 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
1 vooral.
1 meeloper en 1 die er eigenlijk nog niet aan toe was
Ook goedquote:
Waar hou je die lijst in bij?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Ook goed. Mijn boekenlijst is weer helemaal up to date
. Ik ben zo nuttig bezig geweest
.
ik sprak er 1 aan met de vraag:quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, je had er me 1 moeite en de rest volgde wel
boekenlijst?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Ook goed. Mijn boekenlijst is weer helemaal up to date
. Ik ben zo nuttig bezig geweest
.
Das geen eerlijke vraag hequote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:38 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik sprak er 1 aan met de vraag:
"ben je thuis ook altijd zo vervelend"
Hoiquote:
Waar moet het heen met de jeugd van tegenwoordigquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:41 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
kinderen van 10 kennen t begrip retorisch nog niet
onderwijs holt achteruitquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar moet het heen met de jeugd van tegenwoordig
Volgens mij is het standaard de schuld van de oudersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |