Nee, maar ik vergeet altijd van allesquote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan moet je dat ook niet meer op zaterdag doen dus![]()
Jah, en er komt nog altijd meer bij.. nu liggen er ook al broeken op het bed, en staat er een stofzuigerquote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Jij moet dus ook nog aan de gang voordat je naar bed kunt vanavond. En ik ging eigenlijk naar boven om mijn was uit de machine te halen, die zit er nu dus nog in
.
Ik heb de oplossingquote:

Op mijn lijstje stonden zoetjes en konijnenvoer, en die had ik gisteren al gehaald (het konijnenvoer overigens eerst vergetenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb de oplossing [afbeelding]
Maak een ouderwets boodschappenlijstje en ga dan pas winkelen![]()
Kijk, dat is ook de verkeerde manier van winkelen. Koop er dan gelijk 2 of 3 en dan hoef je ook minder vaak naar zo'n winkel toequote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Op mijn lijstje stonden zoetjes en konijnenvoer, en die had ik gisteren al gehaald (het konijnenvoer overigens eerst vergeten). Ik maak dus weleens lijstjes
. Ik heb vandaag zomaar onthouden dat ik tandpasta voor de kinderen moest halen
(waarvoor ik naar het Kruidvat moest, waar een megalange rij stond, sta je dan met je ene tubetje
).
Deen moet gewoon zorgen dat ze de Aquafresh voor kinderen hebben, dan had ik helemaal het Kruidvat niet ingehoeven....quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kijk, dat is ook de verkeerde manier van winkelen. Koop er dan gelijk 2 of 3 en dan hoef je ook minder vaak naar zo'n winkel toe![]()
Veel plezierquote:
juistem..quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Deen moet gewoon zorgen dat ze de Aquafresh voor kinderen hebben, dan had ik helemaal het Kruidvat niet ingehoeven....
Ja, dat is ook een punt. Maar goed, ze hadden het nietquote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Deen moet gewoon zorgen dat ze de Aquafresh voor kinderen hebben, dan had ik helemaal het Kruidvat niet ingehoeven....
Nee, kl*tetokoquote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is ook een punt. Maar goed, ze hadden het niet![]()
Die is bijzonder smerig inderdaadquote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, kl*tetoko. Ze hebben alleen die kindertandpasta die naar kauwgom ruikt, de kneuzen
.
Ja, zo leren kinderen natuurlijk nooit dat tandpasta gewoon naar pepermunt moet smaken en gaan ze janken zodra ze op andere tandpasta over moeten stappenquote:
Dus je hebt er nu gelijk een paar gekocht tochquote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, zo leren kinderen natuurlijk nooit dat tandpasta gewoon naar pepermunt moet smaken en gaan ze janken zodra ze op andere tandpasta over moeten stappen. Goor idd
.
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dus je hebt er nu gelijk een paar gekocht toch![]()
![]()
Dus volgende keer ga je weer in zo'n lange rij staan op zaterdag en kom je mopperend terugquote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ze hebben ze immers bij het Kruidvat wél.
Hoi Marc.
Ja, bierquote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:39 schreef marcb1974 het volgende:
En weer weg,
boodschappen doen,
moet ik voor iemand nog wat meenemen?
Waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dus volgende keer ga je weer in zo'n lange rij staan op zaterdag en kom je mopperend terug![]()
Nou, jij liever dan ik zou ik zeggenquote:
Wat lukt er niet?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:53 schreef indahnesia.com het volgende:
pftt.. excel is niet mijn sterkste kant
Kwam net tot 3 keer aan toe iemand tegen met wie ik een of meerdere keren ben uitgeweest,quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:25 schreef Sjowhan het volgende:
Zo, fietsen even heen en weer voor noppes naar Lisse, leuk
Maarja, wel even eruit geweest en leuke vrouwtjes gezien![]()
Het één hangt met het ander samenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kwam net tot 3 keer aan toe iemand tegen met wie ik een of meerdere keren ben uitgeweest,
alle 3 hebben ze nu een kind en zien ze er toch een stuk minder uit
Nee, dat hoeft zeker niet, maar het was nu opvallendquote:
Qutiequote:
Okayquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft zeker niet, maar het was nu opvallend
Hoiquote:
Dat te moeilijk hoorquote:
Want anders ging je je aangesproken voelen?quote:
Wellichtquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want anders ging je je aangesproken voelen?
Dan heb je geluk, is niet nodigquote:
Had jij het nou laatst over Ludlumquote:
quote:
Ik ontdekte 'Het Sigma protocol' op de plank, is dat watquote:
Die ken ik weer niet danquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ontdekte 'Het Sigma protocol' op de plank, is dat wat.
Dat zal je altijd zienquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die ken ik weer niet dan
Ik vind het altijd goede boeken, dus verwacht dat dit er ook 1 is
Hoi enzoquote:
Heb net snel gekeken hoor of ie er hier tussen stondquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat zal je altijd zien.
Misschien toch maar eens proberen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |