Ik heb een uitgeprinte lijst waar ik nieuwe boeken bijkladder en een keer in de zoveel tijd werk ik mijn lijst op de pc bij en print een nieuwequote:
Gewoon in word ofzo dusquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb een uitgeprinte lijst waar ik nieuwe boeken bijkladder en een keer in de zoveel tijd werk ik mijn lijst op de pc bij en print een nieuwe.
Da's de 'hebben' lijstquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:39 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
boekenlijst?
als in:
gelezen/hebbes/nogte vinden/wish to read
Ja, in word (zag te laat het IN staanquote:
Ik zoek zo'n programme dat op basis van isbn nummer alles ophaalt. Maar dan wel in het Nederlands.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, in word (zag te laat het IN staan).
Cyrillishquote:
Hoe is het met je Indonesisch?quote:
voldoende om me verstaanbaar te maken als ik eten moet hebben, een foto wil maken of dreig dood te gaan.quote:
En je kan een biertje bestellenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
voldoende om me verstaanbaar te maken als ik eten moet hebben, een foto wil maken of dreig dood te gaan.De basis is er dus.
In hoeverre kan je daar met engels terecht?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Uiteraard, maar da's niet zo moeilijk...
Daar had Leonieke het over, misschien....quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zoek zo'n programme dat op basis van isbn nummer alles ophaalt. Maar dan wel in het Nederlands.
Werd ook wel tijd ook zeg. Wat een kloteweer was het de afgelopen dagenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
weer eens wat anders dan de afgelopen 3 weken of zo
T is lekker jaquote:
Die zal ik er ook eens over aansprekenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Daar had Leonieke het over, misschien.....
Daarom ben ik ook een tijdje weggeweest netquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is lekker ja
Zonde om te fokken eigenlijk
Dat doe ik tussen de bedrijven door, 'k heb nog niet zoveel postjes vandaag (hoewel, voorheen was het zo'n beetje wat ik op een dag posttequote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is lekker ja
Zonde om te fokken eigenlijk
Ik ga morgen, lekker naar de mac fietsen evenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook een tijdje weggeweest net![]()
Wie niet waagt, wie niet wintquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zal ik er ook eens over aanspreken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |