Die zal ik er ook eens over aansprekenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Daar had Leonieke het over, misschien.....
Daarom ben ik ook een tijdje weggeweest netquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is lekker ja
Zonde om te fokken eigenlijk
Dat doe ik tussen de bedrijven door, 'k heb nog niet zoveel postjes vandaag (hoewel, voorheen was het zo'n beetje wat ik op een dag posttequote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is lekker ja
Zonde om te fokken eigenlijk
Ik ga morgen, lekker naar de mac fietsen evenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook een tijdje weggeweest net![]()
Wie niet waagt, wie niet wintquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zal ik er ook eens over aanspreken
Ach ja, het bevalt dus toch wel hierquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat doe ik tussen de bedrijven door, 'k heb nog niet zoveel postjes vandaag (hoewel, voorheen was het zo'n beetje wat ik op een dag postte).
Ik denk dat ik morgen mijn schuur moet gaan leeghalenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga morgen, lekker naar de mac fietsen even
Ik heb er ook lang niet zoveel als gisterenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat doe ik tussen de bedrijven door, 'k heb nog niet zoveel postjes vandaag (hoewel, voorheen was het zo'n beetje wat ik op een dag postte).
Gezond en praktischquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga morgen, lekker naar de mac fietsen even
Voorheen, da's niet eens zo lang geledenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach ja, het bevalt dus toch wel hier
Zienquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb hier een foto liggen van toen ik op de lagere school zat. Damn wat ben ik veranderd
Dat was dan ook wel érg veel, maar de dag is nog niet omquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb er ook lang niet zoveel als gisteren![]()
Nee, maar dan nog kom ik lang niet aan zoveel posts als ik gisteren hadquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat was dan ook wel érg veel, maar de dag is nog niet om.
die van mij sinds zonet ook weer ja.. ik wilde net gaan tukken, maar dat ging dus niet lukken..quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:16 schreef es70 het volgende:
Mijn bed is weer beslaapbaar Indah, hoe is het met dat van jou.
Even scannen eerstquote:
Smakelijkquote:
quote:
Dat zegt me eigenlijk nietsquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]Lekker
Ik heb pangafilet met visbami
Panga is een vissoort,quote:
Nou, geniet ervan alvast zou ik zeggenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Panga is een vissoort,
en die bami is bami met vis er schaaldieren en garnalen erdoor
Brood hierquote:
Dat is ook het enige lekkere broodquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Brood hier. Witbrood voor de verandering, ik had een goeie bui (tot ik in de rij stond
).
quote:
Zesde klasquote:
Een van de 3 hequote:
Ja, het schoolkampquote:
Ik denk die met die lichtblauwe truiquote:
Van de 3 centrale danquote:
Niet zeuren, ik heb altijd crackers ookquote:
Dan moet jij minder gaan denken, gaat niet al te lekker blijkbaarquote:
Ik denk de zittendequote:
Dan is het die donkerblauwe trui die zitquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan moet jij minder gaan denken, gaat niet al te lekker blijkbaar
Nee, het is niet die gele zeg ik jequote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik denk de zittende. Nog iemand die de derde wil roepen
.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik denk de zittende. Nog iemand die de derde wil roepen
.
Die dus jaquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan is het die donkerblauwe trui die zit![]()
Volgens mij ook nietquote:
We hebben het na 2 keer al geradenquote:
Nee, dat lees je boven je eigen post. Duhquote:
Ik had het in één keer goedquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan is het die donkerblauwe trui die zit![]()
Ja, omdat je voorkennis had en wist dat het niet de lichtblauwe was dusquote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat lees je boven je eigen post. Duh![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, omdat je voorkennis had en wist dat het niet de lichtblauwe was dus![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |