abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38501577
hmm.. mijn lunch vandaag
  • zakje oude geraspte kaas
  • zakje plakjes spek, opgebakken
  • cola

  • pi_38501578
    quote:
    Op zaterdag 3 juni 2006 13:12 schreef indahnesia.com het volgende:

    [..]

    nee, ik ook niet, en de lol? Die zie ik er ook niet van in.
    Nee, nogal trieste bedoeling als mensen dat doen, maar goed
    "If you see someone without a smile, give them one of yours.”
    pi_38501583
    Topic is snel geopend trouwens, helemaal goed
    "If you see someone without a smile, give them one of yours.”
    pi_38501587
    quote:
    Op zaterdag 3 juni 2006 13:14 schreef Stuart het volgende:

    [..]

    Nee, nogal trieste bedoeling als mensen dat doen, maar goed
    jep, dan is MP-en beter voor de gezondheid
    pi_38501590
    quote:
    Op zaterdag 3 juni 2006 13:14 schreef indahnesia.com het volgende:
    hmm.. mijn lunch vandaag
  • zakje oude geraspte kaas
  • zakje plakjes spek, opgebakken
  • cola

  • Als het nou jonge kaas was dan was het helemaal perfect
    Geniet ervan in ieder geval
    "If you see someone without a smile, give them one of yours.”
    pi_38501592
    quote:
    Op zaterdag 3 juni 2006 13:15 schreef Stuart het volgende:
    Topic is snel geopend trouwens, helemaal goed
    jaja, ik kan het nog altijd
    pi_38501597
    quote:
    Op zaterdag 3 juni 2006 13:15 schreef Stuart het volgende:

    [..]

    Als het nou jonge kaas was dan was het helemaal perfect
    Geniet ervan in ieder geval
    jonge kaas smaakt nergens naar
    pi_38501598
    quote:
    Op zaterdag 3 juni 2006 13:15 schreef indahnesia.com het volgende:

    [..]

    jep, dan is MP-en beter voor de gezondheid
    Ja, maar ook dat zal ik voorlopig maar niet meer doen
    "If you see someone without a smile, give them one of yours.”
      Moderator zaterdag 3 juni 2006 @ 13:15:54 #10
    18653 crew  D.
    pi_38501599
    tvp
    pi_38501615
    quote:
    Op zaterdag 3 juni 2006 13:15 schreef Stuart het volgende:

    [..]

    Ja, maar ook dat zal ik voorlopig maar niet meer doen
    nee, dat geloof ik
    pi_38501656
    * Stuart gaat even iets anders doen. Tot strax
    "If you see someone without a smile, give them one of yours.”
      zaterdag 3 juni 2006 @ 13:18:33 #14
    23107 dolle_hond
    topicverkoper
      Moderator zaterdag 3 juni 2006 @ 13:18:47 #15
    18653 crew  D.
    pi_38501670
    quote:
    Op zaterdag 3 juni 2006 13:16 schreef indahnesia.com het volgende:

    [..]

    hey deejjjjjjj
    ik plaatste een tvp hoor, ik ben er dus niet nu
    pi_38501704
    quote:
    Op zaterdag 3 juni 2006 13:18 schreef Stuart het volgende:
    * Stuart gaat even iets anders doen. Tot strax
    doe ze
    pi_38501719
    quote:
    Op zaterdag 3 juni 2006 13:18 schreef D.Rose het volgende:

    [..]

    ik plaatste een tvp hoor, ik ben er dus niet nu
    ooh ok: waar zou D toch zijn
    quote:
    Op zaterdag 3 juni 2006 13:18 schreef dolle_hond het volgende:
    hoi
    dolle
      zaterdag 3 juni 2006 @ 13:22:22 #18
    92756 es70
    Nee! Nu! Even! Niet!
    pi_38501760
    Nu heb ik nog altijd mijn boodschappen niet gedaan .
    Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
    "The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
    pi_38501779
    quote:
    Op zaterdag 3 juni 2006 13:22 schreef es70 het volgende:
    Nu heb ik nog altijd mijn boodschappen niet gedaan .
    hoe komt 't?
      zaterdag 3 juni 2006 @ 13:24:24 #20
    92756 es70
    Nee! Nu! Even! Niet!
    pi_38501805
    quote:
    Op zaterdag 3 juni 2006 13:23 schreef indahnesia.com het volgende:

    [..]

    hoe komt 't?
    Ik kwam boven en zag daar die doos met boeken staan, ik ben dus maar mijn boekenplanken gaan afstoffen enzo... Dat moet ik dus straks nog afmaken, anders kan ik vanavond niet naar bed (dat ligt dus vol boeken nu).
    Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
    "The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
      Moderator zaterdag 3 juni 2006 @ 13:24:25 #21
    18653 crew  D.
    pi_38501806
    quote:
    Op zaterdag 3 juni 2006 13:20 schreef indahnesia.com het volgende:

    [..]

    ooh ok: waar zou D toch zijn
    die speelt een spelletje, en bedenkt ondertussen wat ie op z'n broodjes gaat doen
      zaterdag 3 juni 2006 @ 13:26:21 #22
    92756 es70
    Nee! Nu! Even! Niet!
    pi_38501854
    Nu dan toch maar boodschappen doen, voordat het brood op is .
    Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
    "The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
    pi_38501879
    quote:
    Op zaterdag 3 juni 2006 13:24 schreef es70 het volgende:

    [..]

    Ik kwam boven en zag daar die doos met boeken staan, ik ben dus maar mijn boekenplanken gaan afstoffen enzo... Dat moet ik dus straks nog afmaken, anders kan ik vanavond niet naar bed (dat ligt dus vol boeken nu).
    haha, dat ken ik.. ik wilde op tijd wat foto's maken, toen vond ik nog wat spullen die uitgezocht (meenemen naar Indonesië of wegmieteren) moesten worden. Op mijn bed staan nu twee verhuisdozen en nog twee andere dozen..
    pi_38501886
    quote:
    Op zaterdag 3 juni 2006 13:24 schreef D.Rose het volgende:

    [..]

    die speelt een spelletje, en bedenkt ondertussen wat ie op z'n broodjes gaat doen
    opeten
      zaterdag 3 juni 2006 @ 13:30:57 #25
    23107 dolle_hond
    topicverkoper
      zaterdag 3 juni 2006 @ 13:31:18 #26
    23107 dolle_hond
    topicverkoper
    pi_38502017
    quote:
    Op zaterdag 3 juni 2006 13:30 schreef dolle_hond het volgende:
    is dit een gelukte test?
    wat wilde je testen dan?
      zaterdag 3 juni 2006 @ 13:35:33 #28
    23107 dolle_hond
    topicverkoper
      Moderator zaterdag 3 juni 2006 @ 13:35:36 #29
    18653 crew  D.
    pi_38502089
    quote:
    Op zaterdag 3 juni 2006 13:27 schreef indahnesia.com het volgende:

    [..]

    opeten
    ja, daarna
    pi_38502128
    quote:
    Op zaterdag 3 juni 2006 13:35 schreef dolle_hond het volgende:
    ja
    of mijn macro nog werkt
    ooh.. voor Fok?
      zaterdag 3 juni 2006 @ 13:37:14 #31
    23107 dolle_hond
    topicverkoper
    pi_38502132
    quote:
    Op zaterdag 3 juni 2006 13:37 schreef indahnesia.com het volgende:

    [..]

    ooh.. voor Fok?
    ja
    geinig he
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')