Nee, nogal trieste bedoeling als mensen dat doen, maar goedquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, ik ook niet, en de lol? Die zie ik er ook niet van in.
jep, dan is MP-en beter voor de gezondheidquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, nogal trieste bedoeling als mensen dat doen, maar goed
Als het nou jonge kaas was dan was het helemaal perfectquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:14 schreef indahnesia.com het volgende:
hmm.. mijn lunch vandaagzakje oude geraspte kaas zakje plakjes spek, opgebakken cola
jaja, ik kan het nog altijdquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:15 schreef Stuart het volgende:
Topic is snel geopend trouwens, helemaal goed![]()
jonge kaas smaakt nergens naarquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als het nou jonge kaas was dan was het helemaal perfect
Geniet ervan in ieder geval![]()
Ja, maar ook dat zal ik voorlopig maar niet meer doenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jep, dan is MP-en beter voor de gezondheid
nee, dat geloof ikquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar ook dat zal ik voorlopig maar niet meer doen![]()
doe zequote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:18 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat even iets anders doen. Tot strax![]()
ooh ok: waar zou D toch zijnquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik plaatste een tvp hoor, ik ben er dus niet nu
dollequote:
hoe komt 't?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:22 schreef es70 het volgende:
Nu heb ik nog altijd mijn boodschappen niet gedaan.
Ik kwam boven en zag daar die doos met boeken staan, ik ben dus maar mijn boekenplanken gaan afstoffen enzo... Dat moet ik dus straks nog afmaken, anders kan ik vanavond niet naar bed (dat ligt dus vol boeken nu).quote:
haha, dat ken ik.. ik wilde op tijd wat foto's maken, toen vond ik nog wat spullen die uitgezocht (meenemen naar Indonesië of wegmieteren) moesten worden. Op mijn bed staan nu twee verhuisdozen en nog twee andere dozen..quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik kwam boven en zag daar die doos met boeken staan, ik ben dus maar mijn boekenplanken gaan afstoffen enzo... Dat moet ik dus straks nog afmaken, anders kan ik vanavond niet naar bed (dat ligt dus vol boeken nu).
opetenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
die speelt een spelletje, en bedenkt ondertussen wat ie op z'n broodjes gaat doen
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:30 schreef dolle_hond het volgende:
is dit een gelukte test?
wat wilde je testen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |