Met zijn alleen wandelen langs het ijsselmeer?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd hoe je op moet zetten op zo'n klosje. Bovendien wil ik de grote boze buitenwereld weleens in, en daar kom je toch een stuk serieuzer over zonder zo'n punnikklosje
.
Met zijn wiequote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met zijn alleen wandelen langs het ijsselmeer?
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:36 schreef indahnesia.com het volgende:
yeah, 301 posts in het vorige topic
allen danquote:
Niets toe te voegenquote:
Ik zat eigenlijk stiekum een beetje te denken om z'n allen te ontvluchtenquote:
Jammerquote:
Een lekkere fietstocht maken dan. Je kan die kleinen er vast wel uitfietsenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk stiekum een beetje te denken om z'n allen te ontvluchten.
Je snapt me geloof ik nietquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een lekkere fietstocht maken dan. Je kan die kleinen er vast wel uitfietsen
Wat vind je leuk om te doen?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Je snapt me geloof ik niet. IK wil iets leuks doen, wat de rest gaat doen kan me niet schelen maakt niet uit
.
Shoarma met veel knoflooksausquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:48 schreef indahnesia.com het volgende:
wat heb je gegeten?
En nog overleeft ookquote:
Altijd wel een fijne bijzaak hequote:
Je buren ook?quote:
Best belangrijk wel ja. Anders zouden jullie mij hier moeten missenquote:
ik zou trouwens maar oppassen, straks komen ze je huis onderzoeken omdat je bezig bent met biologische wapens enzoquote:
Er komt hier helemaal niemandquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik zou trouwens maar oppassen, straks komen ze je huis onderzoeken omdat je bezig bent met biologische wapens enzo
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik zou trouwens maar oppassen, straks komen ze je huis onderzoeken omdat je bezig bent met biologische wapens enzo
Dat zou niet kunnen hequote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Best belangrijk wel ja. Anders zouden jullie mij hier moeten missen![]()
single zeker?quote:
Geen tipsquote:
Ach, beter dan een stel van die idiote canadese moslims naast jequote:
hotlinken naar je site kan nu wel?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:57 schreef indahnesia.com het volgende:
Luchtfoto rampgebied, hier valt de schade nog wel mee, relatief gezien. De foto is genomen vanuit een heli die hulpgoederen ging brengen.
http://indahnesia.com/Images/20060603_img_1982.jpg
quote:
Kweenie, zo vaak doe ik niet iets buitenshuis....quote:
moet ik wel ff het pasje van mn pa krijgen, dan kan ik meteen weer inkopen voor de zaak doenquote:
Die zal toch wel dicht zijn morgen?quote:
ohjaquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zal toch wel dicht zijn morgen?
ja, nu moet ik nog 3 avonden doen met een bodempje rumquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:01 schreef Stuart het volgende:
Waardeloos dat ook maandag de winkels veelal gesloten zullen zijn![]()
Dat doe je niet goed. Ik heb vandaag 3 kratten bier gehaaldquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
ja, nu moet ik nog 3 avonden doen met een bodempje rum
Je kan vast wel meubels halen maandagquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:01 schreef Stuart het volgende:
De Makroquote:
kut is dat hequote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:01 schreef Stuart het volgende:
Ik had het over maandag, niet over morgen...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zal toch wel dicht zijn morgen?
ik dacht vandaag ook lekker rustig aan te doenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat doe je niet goed. Ik heb vandaag 3 kratten bier gehaald![]()
ik moet alleen maar frisdrank kopenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:03 schreef es70 het volgende:
[..]
De Makro. Daar geef je altijd meer uit dan de bedoeling is
.
Jottemquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan vast wel meubels halen maandag
Daar heb ik geen geld voorquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan vast wel meubels halen maandag
Ja, gewoon al het idee vind ik vervelendquote:
en misschien wat goedkope dvd's op de kop tikkenquote:
Zulke dagen heb ik eigenlijk nooitquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik dacht vandaag ook lekker rustig aan te doen
wordt ik ineens om half 12 wakker gemaakt dat ik meteen iets moet doen
dus toen tot 6 doorgewerkt
Cola lightquote:
Kan ook niet echt wat vinden dat bij jou in de buurt te doen isquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Kweenie, zo vaak doe ik niet iets buitenshuis....
ach ja.. nog eventjes, en dan kan ik alle dagen van de week gewoon dingen doen die ik wil doen, zoals het hoort.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, gewoon al het idee vind ik vervelend![]()
Nee, en het is bedtijd voor jouquote:
Ik durf ook wel naar Amsterdamquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan ook niet echt wat vinden dat bij jou in de buurt te doen is
quote:
Zo hoort het inderdaadquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ach ja.. nog eventjes, en dan kan ik alle dagen van de week gewoon dingen doen die ik wil doen, zoals het hoort.
Goed hèquote:
Precies, opbokken dusquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
als ie nu nog op is, is het al behoorlijk laat![]()
dan kom ik wel klagen over wat er allemaal niet goed is aan Nederland. Dan zeggen ze allemaal "Ga dan weg", waarop ik zeg "Ben ik al" whehequote:
Daar moet toch zat te doen zijnquote:
Ja, dat is leuk inderdaad. In ieder geval zal het daar een stuk relaxter zijnquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan kom ik wel klagen over wat er allemaal niet goed is aan Nederland. Dan zeggen ze allemaal "Ga dan weg", waarop ik zeg "Ben ik al" whehe![]()
Buiten de aardbevingen en vulkanen om moet ik inderdaad een stuk relaxter leven krijgen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is leuk inderdaad. In ieder geval zal het daar een stuk relaxter zijn![]()
Dat is wel ernstigquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Buiten de aardbevingen en vulkanen om moet ik inderdaad een stuk relaxter leven krijgen.
http://indahnesia.com/photobook/1/455/bantul_from_the_air.php
Zuipschuitquote:
Ik heb ook weer ECHT bierquote:
uh uh.. hbeel veel laterquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:12 schreef Tjedemich het volgende:
[..]
Ik pak een Colaatje..Bier komt later in m'n leven wel.
Dat valt allemaal reuze mee hoorquote:
Moeilijk voor te stellen. Ofwel, je ziet het wel maar pas als je daartussen zit dringt het echt tot je doorquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dit valt nog mee.. andere gebieden zijn helemaal tegen de vlakte gegaan![]()
Tuurlijkquote:
jah, beelden op tv kent iedereen wel, maar een ramp stopt natuurlijk niet waar het nieuws stopt. Daarom verwacht ik toch wel dat ik de eerste dagen een beetje van slag ben. Ik wil wel bewust het rampgebied bekijken.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moeilijk voor te stellen. Ofwel, je ziet het wel maar pas als je daartussen zit dringt het echt tot je door![]()
Ik had geen bier,quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wat voor nep-bier had je dan?
bavaria dusquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik had geen bier,
en nu echt bier
in tegenstelling tot heineken, amstel
, grolsch
etc
Nog beterquote:
Waarom soms welquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ook niet, nou ja.. soms dan weer wel
quote:
af en toe een kruidnagel-sigaretje, met filter en light hoor.. anders val ik dood neerquote:
lees jij eens ff terug op ircquote:
die dingen ruiken best lekker!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
[..]
af en toe een kruidnagel-sigaretje, met filter en light hoor.. anders val ik dood neer
Maar waarom danquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
[..]
af en toe een kruidnagel-sigaretje, met filter en light hoor.. anders val ik dood neer
Grote jongenquote:
dat dood neervallen valt dan wel weer mee. ik doe het gewoon ... om gewoon... af en toe een beetje aan het Indonesische proeven.quote:
Je hebt daar toch een indonesische om aan te proevenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat dood neervallen valt dan wel weer mee. ik doe het gewoon ... om gewoon... af en toe een beetje aan het Indonesische proeven.
Wat the fuck moet je daar nou doenquote:
Leuk, naar de markt gewoonquote:
Klopt, maar beetje afwisseling kan geen kwaad hequote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt daar toch een indonesische om aan te proeven
verkopen ze die nog?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:31 schreef Stuart het volgende:
Okay, het is tevens tijd om Skittles tot mij te nemen![]()
Nou, jij liever dan ik. Maar ik wens je wel veel plezier toe hoorquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Leuk, naar de markt gewoon. En ik heb nog een lap stof voor mijn stoeltje nodig
. Ik heb hier geen ander leuk idee gezien
.
Ja, natuurlijk. Gelukkig wel zegquote:
Ja, ik vind ze lekker hoorquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vieze dingenmaar goed, ze raken ze in ieder geval kwijt aan jou
Nou ja, ik kan wel met Qutie door de Makro gaan lopen sjouwen, maar dat is (het gezelschap uitgezonderd) toch een stuk minder leuk....quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, jij liever dan ik. Maar ik wens je wel veel plezier toe hoor![]()
Ja, ik zou bij de Makro ook helemaal niets te zoeken hebben eigenlijkquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan wel met Qutie door de Makro gaan lopen sjouwen, maar dat is (het gezelschap uitgezonderd) toch een stuk minder leuk....
Is die maandag open?quote:
Jaquote:
Precies.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik zou bij de Makro ook helemaal niets te zoeken hebben eigenlijk![]()
Ik moet niks, ik wil iets. Da's een heel verschilquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:42 schreef Stuart het volgende:
Ik zoek helemaal niets voor maandag. Dat verplichte iets moeten doen is niets voor mij![]()
Dan is het een goed ideequote:
Jij gaat toch al vast te voet de route naar Indonesie verkennen?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:41 schreef indahnesia.com het volgende:
ik zoek maandag ook nog iets, dan hoef ik niet bij mijn zusje in de tuin te gaan werken.. ghehe..
stond op de planning, maar ik ben toch te lui daarvoor, dus helaas..quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij gaat toch al vast te voet de route naar Indonesie verkennen?
Dan moet je een andere smoes verzinnenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
stond op de planning, maar ik ben toch te lui daarvoor, dus helaas..
nah, ik heb het beloofd, dus ik ga wel een middagje werken hoor.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan moet je een andere smoes verzinnen
Veel plezier met gamenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:49 schreef Sjowhan het volgende:
Ik is gamen, toedels!
Nee, ik ben druk geweestquote:
En dan kan je niet even een kwartiertje rust vindenquote:
Game zequote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:49 schreef Sjowhan het volgende:
Ik is gamen, toedels!
Geen rust om te niksenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dan kan je niet even een kwartiertje rust vinden![]()
Ik weet hetquote:
En uit welke eeuw stamt dit achterlijke woordquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet het. Daarom neem ik maandag de kuierlatten
.
en waarom meldt je dat hierquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:49 schreef Sjowhan het volgende:
Ik is gamen, toedels!
Geen idee en ik vind het juist een leuk woordquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
En uit welke eeuw stamt dit achterlijke woord![]()
![]()
Is geen verzinsel en ook niet Zaans, staat gewoon in het woordenboek ookquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:58 schreef indahnesia.com het volgende:
whehe.. kuierlatten...
wel in de oud-Hollandse woordenboeken danquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Is geen verzinsel en ook niet Zaans, staat gewoon in het woordenboek ook.
Neequote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wel in de oud-Hollandse woordenboeken dan
Bij deze deel ik je officieel mede dat ik het woord NIET erkenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:59 schreef es70 het volgende:
[..]
geen idee, ik heb geen woordenboek bij de hand.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:59 schreef es70 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wel in de oud-Hollandse woordenboeken dan
Jij bent een halve Brit dus ik tel jouw stem ook maar half meequote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bij deze deel ik je officieel mede dat ik het woord NIET erken![]()
Ik eis, en voor zover nodig sommeer je, dat je normale Nederlandse woorden gebruiktquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Jij bent een halve Brit dus ik tel jouw stem ook maar half mee.
Ik welquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geen idee, ik heb geen woordenboek bij de hand.
ik erken jou niet, dus dat gaat goed zoquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik eis, en voor zover nodig sommeer je, dat je normale Nederlandse woorden gebruikt![]()
Daar ben ik blij om. Ik ben immers al volwassen en zit daar ook niet zozeer op te wachtenquote:
als jij niet live kijkt wel.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
heb jij een andere aflevering aanstaan dan?
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik eis, en voor zover nodig sommeer je, dat je normale Nederlandse woorden gebruikt![]()
Hij valt idd een beetje tegen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
heb jij een andere aflevering aanstaan dan?
Ik eis, en voor zover nodig sommeer je, dat je normale Nederlandse woorden leertquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn kennis van de Nederlandse taal is voldoende. Echter, het zgn. 'Oud Hollandsch' is iets waar ik mij nimmer op zal concentrerenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik eis, en voor zover nodig sommeer je, dat je normale Nederlandse woorden leert.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij valt idd een beetje tegen.
Grappige vrouwen bestaan ook niet
(en nee es, niet meteen boos worden)
quote:
Je kennis van de Nederlandse taal is ontoereikend, dat bleekquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn kennis van de Nederlandse taal is voldoende. Echter, het zgn. 'Oud Hollandsch' is iets waar ik mij nimmer op zal concentreren![]()
En verder ben je het wel met me eens een beetje hequote:
Uiteraard is dat ook niet zonder redenquote:
ze bestaan wel, maar ze worden geen caberetierequote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij valt idd een beetje tegen.
Grappige vrouwen bestaan ook niet
(en nee es, niet meteen boos worden)
Jij leeft in een wereld waar Oud Hollandsch en Volendams een mengelmoes is geworden met het ABN. En dat is jammer, of eigenlijk, om te huilenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Je kennis van de Nederlandse taal is ontoereikend, dat bleek.
Een goede vrouwelijk komiek ben ik nog niet tegengekomen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ze bestaan wel, maar ze worden geen caberetiere
Die staat er in Kramers wél bijquote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En verder ben je het wel met me eens een beetje he
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij leeft in een wereld waar Oud Hollandsch en Volendams een mengelmoes is geworden met het ABN. En dat is jammer, of eigenlijk, om te huilen![]()
Ik ben een zoon van God thoughquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:13 schreef indahnesia.com het volgende:
iew is Stu een halve buitenlander? Ik mag niet met halve buitenlanders praten van m'n moeder
En met hele buitenlanders?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:13 schreef indahnesia.com het volgende:
iew is Stu een halve buitenlander? Ik mag niet met halve buitenlanders praten van m'n moeder
hoiquote:
Ik was vanmorgen om half 9 wakkerquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:12 schreef Stuart het volgende:
Morgen ga ik uitslapen. Wat er ook gebeurd![]()
quote:
Dus eigenlijk had je een heel relaxte rustige dag maar moest je je voor je gevoel haasten omdat je de hele ochtend in bed lagquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen om half 9 wakker. En daarna om half 11
. Ik word zo langzamerhand goed in dat uitslapen gedoe
.
Sorry, hij was niet voor jou dit keer... Ook éénquote:
ik lag er om half 8 in, en om half 12 er weer uitquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:15 schreef es70 het volgende:
[..]
.
half 11 wakker worden lukt me vrijwel nooit.. vanochtend was het ook 9 uur.. da's al heel wat voor mijquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:15 schreef es70 het volgende:
[..]
.
quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Sorry, hij was niet voor jou dit keer... Ook één.
![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dus eigenlijk had je een heel relaxte rustige dag maar moest je je voor je gevoel haasten omdat je de hele ochtend in bed lag![]()
Ja, ik ook. En dat élke dag. Ik heb een zwaar levenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb me niet gehaast, ik heb gewoon doorgewerkt
.
Dat zijn geen tijden natuurlijkquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik lag er om half 8 in, en om half 12 er weer uit
Hij zegt tegen mij nooit doei op msnquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:18 schreef Memento-Mori het volgende:
qu?wel hier spammen en niet doei zeggen op msn
![]()
*weg*
Een heilig boontjequote:
ik zag he tte laatquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:18 schreef Memento-Mori het volgende:
qu?wel hier spammen en niet doei zeggen op msn
![]()
*weg*
Tuurlijkquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik ook. En dat élke dag. Ik heb een zwaar leven![]()
Een brave jongen. Een voorbeeld burger. Een diamant in een rotte maatschappijquote:
Dat zeg ik, een heilig boontjequote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een brave jongen. Een voorbeeld burger. Een diamant in een rotte maatschappij![]()
Dit riekt naar pure jaloezie zeg ik jequote:
Meet gehad, en daarna om 6 uur naar mn opa toe omdat ie op de alarmknop gedrukt hadquote:
Je bent zeker weer verkoudenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dit riekt naar pure jaloezie zeg ik je![]()
Was er ook echt iets aan de handquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
Meet gehad, en daarna om 6 uur naar mn opa toe omdat ie op de alarmknop gedrukt had
Daar heb ik wel vaker last van. Te makkelijk dusquote:
Kan me niet schelen, ik vond 'm leukquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar heb ik wel vaker last van. Te makkelijk dus![]()
Ik ga maandag naar de Albert Cuypquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:29 schreef liefie_ het volgende:
whoei
ik ga morgen 2 daagjes naar luik
whoei
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:29 schreef liefie_ het volgende:
whoei
whoei
Klinkt gezelligquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:29 schreef liefie_ het volgende:
whoei
whoei
relaxen?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ga maandag naar de Albert Cuyp.
Wat ga je in Luik doen.
Denk eraan dat het ook daar pinsteren is hequote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
relaxen?
ik weet t niet
ik ga luik nu ff googlen ;')
er is vast iets te doen
Al die motherfuckers spreken daar zowat Frans en je moet een goeie treffen wil diegene zijn best doen om een beetje Nederlands of Engels te verstaan.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
relaxen?
ik weet t niet
ik ga luik nu ff googlen ;')
er is vast iets te doen
Mwah, valt mee hoor,quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Al die motherfuckers spreken daar zowat Frans en je moet een goeie treffen wil diegene zijn best doen om een beetje Nederlands of Engels te verstaan.
Ik kan er niets mee. En ik spreek toch best wel een woordje Engelsquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, valt mee hoor,
met engels kom je best wel een eind, zeker bij de wat jongere generaties
Fijne avond indahquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:37 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, ik ga maar eens wat tv kijken
jahquote:
Er is best nog wel wat te doen volgens hun sitequote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:36 schreef liefie_ het volgende:
ach op een terrasje kan ik wel wat bestellen in t engels vlaams wannabe frans
komt goed
ik ga gewoon niksen genieten belgische frietjes eten en dat soort dingen
misschien een museumpje en ze hebben een katedraal of hoe je dat ook spelt
Veel plezier Indahquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:37 schreef indahnesia.com het volgende:
Have funquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:37 schreef indahnesia.com het volgende:
hij keek, en zag dat het goed wasquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:21 schreef marcb1974 het volgende:
D. je hebt email als het goed is
idd komt helemaal goedquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is best nog wel wat te doen volgens hun site
niet echt neequote:
mag ik mee?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
idd komt helemaal goed
beetje smiddags dingen begluren
daarna terrasje
lekker eten
kroegje
slapen
dingen begluren
Gelukkig maarquote:
Horrorquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:46 schreef Stuart het volgende:
Ik wil de film The Omen wel zien volgende week![]()
[afbeelding]
tuurlijk!quote:
Ja, een remake van de uberspannende gelijknamige film uit 1976quote:
Have fun, but not too muchquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
tuurlijk!
maar ik ga eerst ff badderen
Ik hoef nietquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, een remake van de uberspannende gelijknamige film uit 1976![]()
Ik wel, vet spannend en daar hou ik wel vanquote:
es was bij t orrigineel al te oud om t te waarderenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wel, vet spannend en daar hou ik wel van![]()
Ben ik te zenuwachtig voor, enge filmsquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wel, vet spannend en daar hou ik wel van![]()
Blijf je aan de gangquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
es was bij t orrigineel al te oud om t te waarderen![]()
nee sorry inkoppertje
ook niet mijn soort films
nachtmerries
nee ik ga nu echt badderenquote:
Mooi, blijf maar een flink tijdje onder waterquote:
Hahahahaquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
es was bij t orrigineel al te oud om t te waarderen![]()
nee sorry inkoppertje
ook niet mijn soort films
nachtmerries
Ik vermaak me daarentegen prima op het forumquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Ben ik te zenuwachtig voor, enge films.
Ik verveel me onwijs.
Ik ben blij dat je er lol mee hebtquote:
Een kinderhand is snel gevuldquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vermaak me daarentegen prima op het forum![]()
dan ga ik ook meequote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
tuurlijk!
maar ik ga eerst ff badderen
Tegen de tijd dat je er bent is het badwater koudquote:
ohjaquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je er bent is het badwater koud.
Wil je 'm weg hebbenquote:
Iets te drinken pakken hoeft toch niet langer dan 2 of 3 minuten te duren lijkt mijquote:
Ik weet niet hoe groot zijn huis isquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Iets te drinken pakken hoeft toch niet langer dan 2 of 3 minuten te duren lijkt mij![]()
Al is dat een enorm huis. Het zou slecht zijn ingedeeld als er één keuken is waarvoor je een kwartier moet lopen om aldaar te komenquote:
Okay, veel plezier Leoniekequote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:12 schreef leonieke het volgende:
Ik ben ervandoor
Gaan helpen op het feestje van mijn jarige zus
Kennelijk is dat toch het gevalquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Al is dat een enorm huis. Het zou slecht zijn ingedeeld als er één keuken is waarvoor je een kwartier moet lopen om aldaar te komen![]()
Vermoedelijk houdt hij zich momenteel bezig met iets anders waarvan ik de details niet persé hoef te wetenquote:
Nietquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vermoedelijk houdt hij zich momenteel bezig met iets anders waarvan ik de details niet persé hoef te weten
Nou, ik in veel gevallen absoluut niet hoorquote:
Het zijn de kleine dingen die het doenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik in veel gevallen absoluut niet hoor![]()
alleen maar even beneden gezeten hoorquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik in veel gevallen absoluut niet hoor![]()
Ja, en mede daarom hoef je ze niet altijd te wetenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Het zijn de kleine dingen die het doen.
Dank je. Ik weet meer dan genoegquote:
quote:
Djiez, wat ben jij (in dit opzicht) snel tevreden...quote:
Dat ben ik wel vaker hoorquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Djiez, wat ben jij (in dit opzicht) snel tevreden...
Jaquote:
Je kijkt tv en Fok!t tegelijkquote:
Natuurlijk. Het is niet moeilijk mij tevreden te stellen hoorquote:
jupquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |