abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 juni 2006 @ 21:15:43 #201
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_38513260
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 21:12 schreef Stuart het volgende:
Morgen ga ik uitslapen. Wat er ook gebeurd
Ik was vanmorgen om half 9 wakker . En daarna om half 11 . Ik word zo langzamerhand goed in dat uitslapen gedoe .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
  zaterdag 3 juni 2006 @ 21:16:08 #202
61183 leonieke
Dan toch?
pi_38513277
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 21:15 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

geen probleem uiteraard
*uit de bol gaat*
  zaterdag 3 juni 2006 @ 21:16:14 #203
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_38513278
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 21:14 schreef es70 het volgende:

[..]

Dat is onder de gordel, Knorretje .
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zaterdag 3 juni 2006 @ 21:16:16 #204
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_38513279
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 21:14 schreef qu63 het volgende:

[..]

Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_38513286
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 21:15 schreef es70 het volgende:

[..]

Ik was vanmorgen om half 9 wakker . En daarna om half 11 . Ik word zo langzamerhand goed in dat uitslapen gedoe .
Dus eigenlijk had je een heel relaxte rustige dag maar moest je je voor je gevoel haasten omdat je de hele ochtend in bed lag
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  zaterdag 3 juni 2006 @ 21:17:07 #206
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_38513295
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 21:16 schreef qu63 het volgende:

[..]

Sorry, hij was niet voor jou dit keer... Ook één .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
  zaterdag 3 juni 2006 @ 21:17:35 #208
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_38513305
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 21:15 schreef es70 het volgende:

[..]

Ik was vanmorgen om half 9 wakker . En daarna om half 11 . Ik word zo langzamerhand goed in dat uitslapen gedoe .
ik lag er om half 8 in, en om half 12 er weer uit
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_38513308
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 21:15 schreef es70 het volgende:

[..]

Ik was vanmorgen om half 9 wakker . En daarna om half 11 . Ik word zo langzamerhand goed in dat uitslapen gedoe .
half 11 wakker worden lukt me vrijwel nooit.. vanochtend was het ook 9 uur.. da's al heel wat voor mij
  zaterdag 3 juni 2006 @ 21:17:57 #210
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_38513317
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 21:15 schreef Stuart het volgende:

[..]

Is dat zo
U is de onschuld zelve zeker weer...
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
  zaterdag 3 juni 2006 @ 21:18:06 #211
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_38513322
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 21:17 schreef es70 het volgende:

[..]

Sorry, hij was niet voor jou dit keer... Ook één .
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_38513327
qu? wel hier spammen en niet doei zeggen op msn


*weg *
  zaterdag 3 juni 2006 @ 21:19:01 #213
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_38513341
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 21:16 schreef Stuart het volgende:

[..]

Dus eigenlijk had je een heel relaxte rustige dag maar moest je je voor je gevoel haasten omdat je de hele ochtend in bed lag
Ik heb me niet gehaast, ik heb gewoon doorgewerkt .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_38513343
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 21:17 schreef es70 het volgende:

[..]

U is de onschuld zelve zeker weer...
Dat ben ik altijd natuurlijk
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_38513354
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 21:19 schreef es70 het volgende:

[..]

Ik heb me niet gehaast, ik heb gewoon doorgewerkt .
Ja, ik ook. En dat élke dag. Ik heb een zwaar leven
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  zaterdag 3 juni 2006 @ 21:19:38 #216
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_38513357
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 21:17 schreef qu63 het volgende:

[..]

ik lag er om half 8 in, en om half 12 er weer uit
Dat zijn geen tijden natuurlijk .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
  zaterdag 3 juni 2006 @ 21:20:16 #217
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_38513377
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 21:18 schreef Memento-Mori het volgende:
qu? wel hier spammen en niet doei zeggen op msn


*weg *
Hij zegt tegen mij nooit doei op msn .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
  zaterdag 3 juni 2006 @ 21:20:42 #218
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_38513391
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 21:19 schreef Stuart het volgende:

[..]

Dat ben ik altijd natuurlijk
Een heilig boontje .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
  zaterdag 3 juni 2006 @ 21:20:54 #219
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_38513396
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 21:18 schreef Memento-Mori het volgende:
qu? wel hier spammen en niet doei zeggen op msn


*weg *
ik zag he tte laat
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zaterdag 3 juni 2006 @ 21:21:03 #220
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_38513399
D. je hebt email als het goed is
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
  zaterdag 3 juni 2006 @ 21:21:10 #221
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_38513402
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 21:19 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ja, ik ook. En dat élke dag. Ik heb een zwaar leven
Tuurlijk .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_38513411
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 21:20 schreef es70 het volgende:

[..]

Een heilig boontje .
Een brave jongen. Een voorbeeld burger. Een diamant in een rotte maatschappij
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  zaterdag 3 juni 2006 @ 21:22:27 #223
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_38513434
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 21:21 schreef Stuart het volgende:

[..]

Een brave jongen. Een voorbeeld burger. Een diamant in een rotte maatschappij
Dat zeg ik, een heilig boontje .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_38513451
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 21:22 schreef es70 het volgende:

[..]

Dat zeg ik, een heilig boontje .
Dit riekt naar pure jaloezie zeg ik je
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  zaterdag 3 juni 2006 @ 21:23:14 #225
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_38513455
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 21:19 schreef es70 het volgende:

[..]

Dat zijn geen tijden natuurlijk .
Meet gehad, en daarna om 6 uur naar mn opa toe omdat ie op de alarmknop gedrukt had
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')