Ik was vanmorgen om half 9 wakkerquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:12 schreef Stuart het volgende:
Morgen ga ik uitslapen. Wat er ook gebeurd![]()
quote:
Dus eigenlijk had je een heel relaxte rustige dag maar moest je je voor je gevoel haasten omdat je de hele ochtend in bed lagquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen om half 9 wakker. En daarna om half 11
. Ik word zo langzamerhand goed in dat uitslapen gedoe
.
Sorry, hij was niet voor jou dit keer... Ook éénquote:
ik lag er om half 8 in, en om half 12 er weer uitquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen om half 9 wakker. En daarna om half 11
. Ik word zo langzamerhand goed in dat uitslapen gedoe
.
half 11 wakker worden lukt me vrijwel nooit.. vanochtend was het ook 9 uur.. da's al heel wat voor mijquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen om half 9 wakker. En daarna om half 11
. Ik word zo langzamerhand goed in dat uitslapen gedoe
.
quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Sorry, hij was niet voor jou dit keer... Ook één.
![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dus eigenlijk had je een heel relaxte rustige dag maar moest je je voor je gevoel haasten omdat je de hele ochtend in bed lag![]()
Ja, ik ook. En dat élke dag. Ik heb een zwaar levenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb me niet gehaast, ik heb gewoon doorgewerkt
.
Dat zijn geen tijden natuurlijkquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik lag er om half 8 in, en om half 12 er weer uit
Hij zegt tegen mij nooit doei op msnquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:18 schreef Memento-Mori het volgende:
qu?wel hier spammen en niet doei zeggen op msn
![]()
*weg*
Een heilig boontjequote:
ik zag he tte laatquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:18 schreef Memento-Mori het volgende:
qu?wel hier spammen en niet doei zeggen op msn
![]()
*weg*
Tuurlijkquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik ook. En dat élke dag. Ik heb een zwaar leven![]()
Een brave jongen. Een voorbeeld burger. Een diamant in een rotte maatschappijquote:
Dat zeg ik, een heilig boontjequote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een brave jongen. Een voorbeeld burger. Een diamant in een rotte maatschappij![]()
Dit riekt naar pure jaloezie zeg ik jequote:
Meet gehad, en daarna om 6 uur naar mn opa toe omdat ie op de alarmknop gedrukt hadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |