Is die maandag open?quote:
Jaquote:
Precies.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik zou bij de Makro ook helemaal niets te zoeken hebben eigenlijk![]()
Ik moet niks, ik wil iets. Da's een heel verschilquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:42 schreef Stuart het volgende:
Ik zoek helemaal niets voor maandag. Dat verplichte iets moeten doen is niets voor mij![]()
Dan is het een goed ideequote:
Jij gaat toch al vast te voet de route naar Indonesie verkennen?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:41 schreef indahnesia.com het volgende:
ik zoek maandag ook nog iets, dan hoef ik niet bij mijn zusje in de tuin te gaan werken.. ghehe..
stond op de planning, maar ik ben toch te lui daarvoor, dus helaas..quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij gaat toch al vast te voet de route naar Indonesie verkennen?
Dan moet je een andere smoes verzinnenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
stond op de planning, maar ik ben toch te lui daarvoor, dus helaas..
nah, ik heb het beloofd, dus ik ga wel een middagje werken hoor.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan moet je een andere smoes verzinnen
Veel plezier met gamenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:49 schreef Sjowhan het volgende:
Ik is gamen, toedels!
Nee, ik ben druk geweestquote:
En dan kan je niet even een kwartiertje rust vindenquote:
Game zequote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:49 schreef Sjowhan het volgende:
Ik is gamen, toedels!
Geen rust om te niksenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dan kan je niet even een kwartiertje rust vinden![]()
Ik weet hetquote:
En uit welke eeuw stamt dit achterlijke woordquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet het. Daarom neem ik maandag de kuierlatten
.
en waarom meldt je dat hierquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:49 schreef Sjowhan het volgende:
Ik is gamen, toedels!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |