abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 3 juni 2006 @ 20:58:53 #151
18653 crew  D.
pi_38512861
oja: eejjjjjjjj
  zaterdag 3 juni 2006 @ 20:59:10 #152
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_38512869
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 20:57 schreef Stuart het volgende:

[..]

En uit welke eeuw stamt dit achterlijke woord
Geen idee en ik vind het juist een leuk woord .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
  zaterdag 3 juni 2006 @ 20:59:54 #154
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_38512887
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 20:58 schreef indahnesia.com het volgende:
whehe.. kuierlatten...
Is geen verzinsel en ook niet Zaans, staat gewoon in het woordenboek ook .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
  Moderator zaterdag 3 juni 2006 @ 21:00:49 #155
18653 crew  D.
pi_38512903
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 20:59 schreef indahnesia.com het volgende:
hey deejjjjjjj
I.Ceejjjjjjjj
  Moderator zaterdag 3 juni 2006 @ 21:01:30 #156
18653 crew  D.
pi_38512918
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 20:59 schreef es70 het volgende:

[..]

Is geen verzinsel en ook niet Zaans, staat gewoon in het woordenboek ook .
wel in de oud-Hollandse woordenboeken dan
  zaterdag 3 juni 2006 @ 21:02:42 #157
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_38512940
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 21:01 schreef D.Rose het volgende:

[..]

wel in de oud-Hollandse woordenboeken dan
Nee . Kramers woordenboek .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_38512946
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 20:59 schreef es70 het volgende:

[..]

Is geen verzinsel en ook niet Zaans, staat gewoon in het woordenboek ook .
Bij deze deel ik je officieel mede dat ik het woord NIET erken
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_38512959
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 20:59 schreef es70 het volgende:

[..]

Is geen verzinsel en ook niet Zaans, staat gewoon in het woordenboek ook .
geen idee, ik heb geen woordenboek bij de hand.
pi_38512963
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 21:01 schreef D.Rose het volgende:

[..]

wel in de oud-Hollandse woordenboeken dan
  Moderator zaterdag 3 juni 2006 @ 21:04:17 #162
18653 crew  D.
pi_38512986
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 21:02 schreef es70 het volgende:

[..]

Nee . Kramers woordenboek .
eerste druk?
  zaterdag 3 juni 2006 @ 21:04:23 #163
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_38512990
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 21:02 schreef Stuart het volgende:

[..]

Bij deze deel ik je officieel mede dat ik het woord NIET erken
Jij bent een halve Brit dus ik tel jouw stem ook maar half mee .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
  Moderator zaterdag 3 juni 2006 @ 21:05:00 #164
18653 crew  D.
pi_38513005
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 21:03 schreef indahnesia.com het volgende:
whehe... DWHN is leuk
heb jij een andere aflevering aanstaan dan?
pi_38513009
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 21:04 schreef es70 het volgende:

[..]

Jij bent een halve Brit dus ik tel jouw stem ook maar half mee .
Ik eis, en voor zover nodig sommeer je, dat je normale Nederlandse woorden gebruikt
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  zaterdag 3 juni 2006 @ 21:05:39 #166
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_38513015
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 21:03 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

geen idee, ik heb geen woordenboek bij de hand.
Ik wel . Nederlands, N/E en E/N .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
  zaterdag 3 juni 2006 @ 21:06:10 #167
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_38513025
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 21:05 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ik eis, en voor zover nodig sommeer je, dat je normale Nederlandse woorden gebruikt
ik erken jou niet, dus dat gaat goed zo
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_38513039
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 21:06 schreef qu63 het volgende:

[..]

ik erken jou niet, dus dat gaat goed zo
Daar ben ik blij om. Ik ben immers al volwassen en zit daar ook niet zozeer op te wachten
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_38513046
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 21:05 schreef D.Rose het volgende:

[..]

heb jij een andere aflevering aanstaan dan?
als jij niet live kijkt wel.
pi_38513051
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 21:05 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ik eis, en voor zover nodig sommeer je, dat je normale Nederlandse woorden gebruikt
  zaterdag 3 juni 2006 @ 21:07:34 #171
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_38513054
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 21:05 schreef D.Rose het volgende:

[..]

heb jij een andere aflevering aanstaan dan?
Hij valt idd een beetje tegen.
Grappige vrouwen bestaan ook niet
(en nee es, niet meteen boos worden)
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
  zaterdag 3 juni 2006 @ 21:07:50 #172
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_38513061
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 21:04 schreef D.Rose het volgende:

[..]

eerste druk?
Hier De Van Dale dan .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_38513067
Goed, en dan nu bier
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  zaterdag 3 juni 2006 @ 21:08:45 #174
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_38513080
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 21:05 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ik eis, en voor zover nodig sommeer je, dat je normale Nederlandse woorden gebruikt
Ik eis, en voor zover nodig sommeer je, dat je normale Nederlandse woorden leert .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
  Moderator zaterdag 3 juni 2006 @ 21:09:27 #175
18653 crew  D.
pi_38513092
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 21:07 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

als jij niet live kijkt wel.
het is idd niet live, maar eerder opgenomen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')