Geen idee en ik vind het juist een leuk woordquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
En uit welke eeuw stamt dit achterlijke woord![]()
![]()
Is geen verzinsel en ook niet Zaans, staat gewoon in het woordenboek ookquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:58 schreef indahnesia.com het volgende:
whehe.. kuierlatten...
wel in de oud-Hollandse woordenboeken danquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Is geen verzinsel en ook niet Zaans, staat gewoon in het woordenboek ook.
Neequote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wel in de oud-Hollandse woordenboeken dan
Bij deze deel ik je officieel mede dat ik het woord NIET erkenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Is geen verzinsel en ook niet Zaans, staat gewoon in het woordenboek ook.
geen idee, ik heb geen woordenboek bij de hand.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Is geen verzinsel en ook niet Zaans, staat gewoon in het woordenboek ook.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wel in de oud-Hollandse woordenboeken dan
Jij bent een halve Brit dus ik tel jouw stem ook maar half meequote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bij deze deel ik je officieel mede dat ik het woord NIET erken![]()
Ik eis, en voor zover nodig sommeer je, dat je normale Nederlandse woorden gebruiktquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Jij bent een halve Brit dus ik tel jouw stem ook maar half mee.
Ik welquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geen idee, ik heb geen woordenboek bij de hand.
ik erken jou niet, dus dat gaat goed zoquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik eis, en voor zover nodig sommeer je, dat je normale Nederlandse woorden gebruikt![]()
Daar ben ik blij om. Ik ben immers al volwassen en zit daar ook niet zozeer op te wachtenquote:
als jij niet live kijkt wel.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
heb jij een andere aflevering aanstaan dan?
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik eis, en voor zover nodig sommeer je, dat je normale Nederlandse woorden gebruikt![]()
Hij valt idd een beetje tegen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
heb jij een andere aflevering aanstaan dan?
Ik eis, en voor zover nodig sommeer je, dat je normale Nederlandse woorden leertquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik eis, en voor zover nodig sommeer je, dat je normale Nederlandse woorden gebruikt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |