Een fantasy boek,quote:Op zondag 4 juni 2006 02:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een speciaal (bekend) boek dat je momenteel aan het lezen bent![]()
En je zal er ook goed door in slaap vallen. Val lezen word ik in ieder geval best moequote:Op zondag 4 juni 2006 02:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een fantasy boek,
leest wel lekker weg
Het is of goed slapen of doorlezen tot het boek uit is (en dat zijn nog 250 pagina's)quote:Op zondag 4 juni 2006 02:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
En je zal er ook goed door in slaap vallen. Val lezen word ik in ieder geval best moe![]()
Dat is best veel. Ikzelf zou kiezen voor het goed gaan slapenquote:Op zondag 4 juni 2006 02:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is of goed slapen of doorlezen tot het boek uit is (en dat zijn nog 250 pagina's)
Kan morgen eindeloos uitslapen, dus het zou niet uitmakenquote:Op zondag 4 juni 2006 02:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is best veel. Ikzelf zou kiezen voor het goed gaan slapen![]()
Ja, dat ga ik ook zeker doen. Ik blijf waarschijnlijk wel tot half 12 liggen ofzoquote:Op zondag 4 juni 2006 02:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan morgen eindeloos uitslapen, dus het zou niet uitmaken
Ga jij toch ook wel doen, uitslapen?
En dat noem je uitslapen?quote:Op zondag 4 juni 2006 02:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik ook zeker doen. Ik blijf waarschijnlijk wel tot half 12 liggen ofzo![]()
Ja, dat vind ik lang zat. Dan lig ik 9 uur in bed dus dat vind ik best langquote:
9 uur in bed liggen is uitslapen, das net een middagdutjequote:Op zondag 4 juni 2006 02:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik lang zat. Dan lig ik 9 uur in bed dus dat vind ik best lang
Hoelang blijf jij dan slapen![]()
Dan lig jij wel lang in bed. Nou ja, gelijk heb je hoor. De tijd aan jezelf dus geniet ervanquote:Op zondag 4 juni 2006 02:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
9 uur in bed liggen is uitslapen, das net een middagdutje
Uur of 1 zal ik wel halen gok ik zo
Truste en tot latersquote:Op zondag 4 juni 2006 02:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan lig jij wel lang in bed. Nou ja, gelijk heb je hoor. De tijd aan jezelf dus geniet ervan
Anyway, ik ga nu slapen dus ik spreek je morgen (lees vanmiddag) weer. Welterusten![]()
![]()
je bent een meisje?quote:Op zondag 4 juni 2006 03:26 schreef Steve-O het volgende:
Help heb 2 liter coebergh op!
+ nog wat andere shit
Zie hier de uitzondering die de regel bevestigd dan maar... Ik lag om even over elf in bed en heb 02.48 nog voorbij zien komenquote:Op zondag 4 juni 2006 01:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Ik slaap ook beter met drank op. Je ligt niet te piekeren maar valt snel in slaap![]()
Geen idee, kan alleen foreest vinden....quote:Op zondag 4 juni 2006 08:49 schreef dolle_hond het volgende:
wat is een eetforeet?
Tuurlijk, ik ben alleen niet echt heel wakkerquote:Op zondag 4 juni 2006 10:46 schreef indahnesia.com het volgende:
hey es..
maar je bent er nu wel weer
koffie drinken dan hequote:Op zondag 4 juni 2006 10:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ben alleen niet echt heel wakker.
Uiteraard, uiteraardquote:
je bent wat laat!quote:Op zondag 4 juni 2006 11:36 schreef indahnesia.com het volgende:
veel plezier met de film dolle
hey liefie
mag ik van je genieten ja?
luikquote:Op zondag 4 juni 2006 11:43 schreef indahnesia.com het volgende:
waar ga je naartoe?
nog gefeliciteerd!quote:Op zondag 4 juni 2006 11:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Klopt, drukke week gehad, met onder andere mijn verjaardag en zo!
gefeliciteerd dan nogquote:Op zondag 4 juni 2006 11:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Klopt, drukke week gehad, met onder andere mijn verjaardag en zo!
en dat ga ik dus nu doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |