preciesquote:
6 vieux?quote:
En zo hoort het. Heerlijk koud en dan allemaal opzuipenquote:
Waarom verborgenquote:Op zondag 4 juni 2006 01:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
precies
dat is ook voor als ik beneden zit
die fles rum () staat verborgen op mn kamer
quote:Op zondag 4 juni 2006 01:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
En zo hoort het. Heerlijk koud en dan allemaal opzuipen![]()
Ik drink nooit alles op trouwens. Ik heb altijd wel genoeg voorraad. Als ik bij de laatste krat ben haal ik alweer nieuwquote:
dat moet je Fles ff lerenquote:Op zondag 4 juni 2006 01:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik drink nooit alles op trouwens. Ik heb altijd wel genoeg voorraad. Als ik bij de laatste krat ben haal ik alweer nieuw
vinden pa&ma niet zo goed denk ikquote:
Die is heer en meester waar ik dat (gelukkig) niet ben. Moet overigens wel toegeven dat ik teveel begin te drinken. En dat elke dagquote:
of kwartetjesquote:
foeiquote:Op zondag 4 juni 2006 01:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die is heer en meester waar ik dat (gelukkig) niet ben. Moet overigens wel toegeven dat ik teveel begin te drinken. En dat elke dag![]()
Ik doe een week of 6 met 6 flesjesquote:Op zondag 4 juni 2006 01:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik drink nooit alles op trouwens. Ik heb altijd wel genoeg voorraad. Als ik bij de laatste krat ben haal ik alweer nieuw
Jij was toch geen 12? Zolang het niet teveel is moet het kunnen hoorquote:Op zondag 4 juni 2006 01:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
vinden pa&ma niet zo goed denk ik
zeker als ik doordeweek drink
een fles rum in een week?quote:Op zondag 4 juni 2006 01:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij was toch geen 12? Zolang het niet teveel is moet het kunnen hoor
gemixed met 1 fles cola?quote:
Das wat veel ja, maar zeker niet uitzonderlijkquote:
Dat doet het hem hoor, die colaquote:
Het zijn dan wel sterke drankjes die hij drinktquote:
quote:
quote:Op zondag 4 juni 2006 01:12 schreef Stuart het volgende:
En zo hoort het. Heerlijk koud en dan allemaal opzuipen![]()
Ik heb ooit op 1 avond 1 liter vodka gemixt met 1 liter jus op,quote:Op zondag 4 juni 2006 01:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het zijn dan wel sterke drankjes die hij drinkt![]()
ja hequote:Op zondag 4 juni 2006 01:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het zijn dan wel sterke drankjes die hij drinkt![]()
Nou ja, gaat bij mij ook wel een keer over hoor. Eventuallyquote:Op zondag 4 juni 2006 01:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die tijd heb ik toch ver achter me gelaten
Alleen de spoiler heb ik nog
Wow, dat is wel heel erg veel drank op 1 avondquote:Op zondag 4 juni 2006 01:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb ooit op 1 avond 1 liter vodka gemixt met 1 liter jus op,
das niet echt goed voor je coordinatie vermogen kan ik zeggen
maar je slaapt er wel beter doorquote:
Dat is ook zo. Ik slaap ook beter met drank op. Je ligt niet te piekeren maar valt snel in slaapquote:Op zondag 4 juni 2006 01:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar je slaapt er wel beter door
en dat is ook de reden dat ik soms ff doordrink
dan val ik tenminste meteen in slaap ipv al dat gedenk enzo
T is een fase hoor,quote:Op zondag 4 juni 2006 01:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, gaat bij mij ook wel een keer over hoor. Eventually![]()
Een goed boek helpt niet?quote:Op zondag 4 juni 2006 01:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar je slaapt er wel beter door
en dat is ook de reden dat ik soms ff doordrink
dan val ik tenminste meteen in slaap ipv al dat gedenk enzo
Ach, het is het enige slechte dat ik doe. Ik rook niet en gebruik ook geen andere drugsquote:Op zondag 4 juni 2006 01:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is een fase hoor,
of het begin van een verslaving![]()
ja preciesquote:Op zondag 4 juni 2006 01:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Ik slaap ook beter met drank op. Je ligt niet te piekeren maar valt snel in slaap![]()
Dat is soms wel het beste. Er zijn immers meer dingen niet dan wel op te lossen. Nou ja, waarom je er dan teveel bewust druk over maken? Helpt toch geen flikkerquote:
Nopequote:
en zo wordt je depressief en kom je uit op zelfmoordneigingen!quote:Op zondag 4 juni 2006 01:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is soms wel het beste. Er zijn immers meer dingen niet dan wel op te lossen. Nou ja, waarom je er dan teveel bewust druk over maken? Helpt toch geen flikker![]()
Dat niet roken is goedquote:Op zondag 4 juni 2006 01:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, het is het enige slechte dat ik doe. Ik rook niet en gebruik ook geen andere drugs![]()
Ach, het is allemaal relatief. En zo moet je een hoop ook maar proberen te zienquote:Op zondag 4 juni 2006 01:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
en zo wordt je depressief en kom je uit op zelfmoordneigingen!
het was wel een serieuze post btw, zo ver is het bij mij al gekomen..quote:Op zondag 4 juni 2006 01:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, het is allemaal relatief. En zo moet je een hoop ook maar proberen te zien![]()
quote:
En dat omdat je fles leeg isquote:Op zondag 4 juni 2006 01:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
en zo wordt je depressief en kom je uit op zelfmoordneigingen!
iedereen moet aan de drugsquote:
Neequote:
Die ook niet,quote:
Hobje!quote:
Weet je, daar kan ik eigeniljk nauwelijks iets zinnigs op zeggen. En wat ik erop zou kunnen zeggen voegt onvoldoende constructiefs toe en derhalve laat ik het dan ook maar achterwegequote:Op zondag 4 juni 2006 01:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
het was wel een serieuze post btw, zo ver is het bij mij al gekomen..
quote:Op zondag 4 juni 2006 01:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Weet je, daar kan ik eigeniljk nauwelijks iets zinnigs op zeggen. En wat ik erop zou kunnen zeggen voegt onvoldoende constructiefs toe en derhalve laat ik het dan ook maar achterwege![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |