Mooiquote:
Das het verkeerde moment welquote:
correctiequote:
maar beneden nog wel 1 liter vieux en nog wat jeneverquote:
En ook dat is goed te drinken met colaquote:Op zondag 4 juni 2006 01:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar beneden nog wel 1 liter vieux en nog wat jenever
Moet net genoeg zijn voor het weekendquote:Op zondag 4 juni 2006 01:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar beneden nog wel 1 liter vieux en nog wat jenever
uhuhquote:Op zondag 4 juni 2006 01:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet net genoeg zijn voor het weekend
preciesquote:
6 vieux?quote:
En zo hoort het. Heerlijk koud en dan allemaal opzuipenquote:
Waarom verborgenquote:Op zondag 4 juni 2006 01:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
precies
dat is ook voor als ik beneden zit
die fles rum () staat verborgen op mn kamer
quote:Op zondag 4 juni 2006 01:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
En zo hoort het. Heerlijk koud en dan allemaal opzuipen![]()
Ik drink nooit alles op trouwens. Ik heb altijd wel genoeg voorraad. Als ik bij de laatste krat ben haal ik alweer nieuwquote:
dat moet je Fles ff lerenquote:Op zondag 4 juni 2006 01:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik drink nooit alles op trouwens. Ik heb altijd wel genoeg voorraad. Als ik bij de laatste krat ben haal ik alweer nieuw
vinden pa&ma niet zo goed denk ikquote:
Die is heer en meester waar ik dat (gelukkig) niet ben. Moet overigens wel toegeven dat ik teveel begin te drinken. En dat elke dagquote:
of kwartetjesquote:
foeiquote:Op zondag 4 juni 2006 01:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die is heer en meester waar ik dat (gelukkig) niet ben. Moet overigens wel toegeven dat ik teveel begin te drinken. En dat elke dag![]()
Ik doe een week of 6 met 6 flesjesquote:Op zondag 4 juni 2006 01:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik drink nooit alles op trouwens. Ik heb altijd wel genoeg voorraad. Als ik bij de laatste krat ben haal ik alweer nieuw
Jij was toch geen 12? Zolang het niet teveel is moet het kunnen hoorquote:Op zondag 4 juni 2006 01:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
vinden pa&ma niet zo goed denk ik
zeker als ik doordeweek drink
een fles rum in een week?quote:Op zondag 4 juni 2006 01:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij was toch geen 12? Zolang het niet teveel is moet het kunnen hoor
gemixed met 1 fles cola?quote:
Das wat veel ja, maar zeker niet uitzonderlijkquote:
Dat doet het hem hoor, die colaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |