Hoiquote:
thuis nog niet, maar ik doe het sowieso liever nu, omdat ik de eerste maanden daar wel andere dingen aan m'n hoofd heb vermoed ik.quote:Op zondag 4 juni 2006 13:07 schreef marcb1974 het volgende:
Je hebt daar gewoon een internetverbinding toch wel?
Dat vast wel ja,quote:Op zondag 4 juni 2006 13:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
thuis nog niet, maar ik doe het sowieso liever nu, omdat ik de eerste maanden daar wel andere dingen aan m'n hoofd heb vermoed ik.
Dat zeker, ik wil ook per se internet thuis, alleen moeten ze de kabeltjes nog even doortrekken tot bij mij in de straat. Ik moet dus straks eens een praatje gaan maken met dat clubje.. tot die tijd zit ik hier en kan ik niet veel doen. Laten doen is geen optie, dan is er steeds weer een andere smoes om het niet te doen.quote:Op zondag 4 juni 2006 13:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat vast wel ja,
maar het kan toch wel handig zijn op de duur hoor......
Vraagje..quote:
Je zei van de week dat jullie een programma hebben om een boekenlijst te maken op basis van isbn nummer. Welk promgramma is dat? En waar is dat te vinden?quote:
Book collectorquote:Op zondag 4 juni 2006 13:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je zei van de week dat jullie een programma hebben om een boekenlijst te maken op basis van isbn nummer. Welk promgramma is dat? En waar is dat te vinden?
Maar kent die de Nederlandse isbn nummersquote:Op zondag 4 juni 2006 13:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
Book collector
Is hier te vinden (er bestaat trouwens ook een database voor muziek, films, ... )
Als hij de Belgische kentquote:Op zondag 4 juni 2006 13:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar kent die de Nederlandse isbn nummers
Ah oke,quote:Op zondag 4 juni 2006 13:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Als hij de Belgische kent![]()
Ik ga niet zeggen dat hij ze allemaal vindt hoor (kookboeken zijn blijkbaar een probleem) maar zeker 95% van al onze boeken vond hij direct terug.
Hij zoekt op verschillende sites van verschillende landen
Graag gedaanquote:Op zondag 4 juni 2006 13:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah oke,
ik zal het eens uitproberen
thx
boefjequote:Op zondag 4 juni 2006 13:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het werkt
nu nog even licentiecode googlen
Smakelijk,quote:Op zondag 4 juni 2006 13:39 schreef leonieke het volgende:
[..]
leuk
Nu isbn-codes invoeren![]()
En ik spaghetti eten
Smorgensquote:
Wat is het voordeel van zo'n progjequote:
Ik zou niet durvenquote:Op zondag 4 juni 2006 13:54 schreef indahnesia.com het volgende:
we gaan hier toch geen Engels praten he![]()
Hier ook één, en ik ben het eindelijk eens een keer nietquote:
Romekquote:Op zondag 4 juni 2006 13:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Hier ook één, en ik ben het eindelijk eens een keer niet.
Dat hij veel meer info zoekt, werkt wat makkelijkerquote:
Nee, ook eindelijk een keer nietquote:
Paracetamol opquote:Op zondag 4 juni 2006 14:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, ook eindelijk een keer niet. Pat loopt te snotteren en te snuiven met pijn in zijn kop (paracetamol is op, eigen schuld, dikke bult)
.
Wij hebben hier Bookcollector (wist ik ook niet tot een paar minuten geledenquote:Op zondag 4 juni 2006 13:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat hij veel meer info zoekt, werkt wat makkelijker
400 meterquote:Op zondag 4 juni 2006 13:59 schreef Stuart het volgende:
Arghhhhhh, ik heb zin in Vicks blue maar dan moet ik de deur uit om ze te gaan halen en dat is denk ik wel 400 meter lopen ofzo![]()
wat een afstandquote:Op zondag 4 juni 2006 13:59 schreef Stuart het volgende:
Arghhhhhh, ik heb zin in Vicks blue maar dan moet ik de deur uit om ze te gaan halen en dat is denk ik wel 400 meter lopen ofzo![]()
112 bellenquote:Op zondag 4 juni 2006 14:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
400 meter
Dat kan echt niet? Anders bel je een ambulance ofzo om je dat stuk te rijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |