quote:Op zondag 4 juni 2006 18:00 schreef es70 het volgende:
Het was geen fraai gezicht, maar ze zullen het voortaan uit hun malle zetmeelbreintjes laten om zo hard te gillen... Als voorzorgsmaatregel heb ik namelijk de rest laten kijken naar de slachting
.
![]()
quote:Op zondag 4 juni 2006 18:00 schreef es70 het volgende:
Het was geen fraai gezicht, maar ze zullen het voortaan uit hun malle zetmeelbreintjes laten om zo hard te gillen... Als voorzorgsmaatregel heb ik namelijk de rest laten kijken naar de slachting
.
![]()
Pop-upquote:
Aardappels geschildquote:Op zondag 4 juni 2006 18:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]wat heb je gedaan
"malle zetmeelbreintjes"
![]()
quote:
quote:Op zondag 4 juni 2006 18:00 schreef es70 het volgende:
Het was geen fraai gezicht, maar ze zullen het voortaan uit hun malle zetmeelbreintjes laten om zo hard te gillen... Als voorzorgsmaatregel heb ik namelijk de rest laten kijken naar de slachting
.
![]()
K*tklusjes moet je opleukenquote:
tja, ze hebben nou een (aard)appeltje met je te schillen, dus durf je wel van huis te gaan?quote:Op zondag 4 juni 2006 18:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Zou dat kunnen, ik wil morgen écht weg, dus op een aanval van buikloop zit ik niet te wachten
.
Ik ben een vliegtuigquote:
quote:Op zondag 4 juni 2006 18:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tja, ze hebben nou een (aard)appeltje met je te schillen, dus durf je wel van huis te gaan?
Wie weet hoe je het huis bij thuiskomst aantreft
Ik kom nergens een pop-up tegen, die kan ik dus nog echt even niet plaatsenquote:Op zondag 4 juni 2006 18:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
daar heb je het al, het zit mij weer eens niet mee kennelijk
Ik weet eigenlijk niet of ik wel naar Indonesie wilquote:
Daar zou ik best een keer naartoe willenquote:Op zondag 4 juni 2006 18:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of ik wel naar Indonesie wil.
ik zal het straks nog eens proberen, en anders maak ik wel een printscreenquote:Op zondag 4 juni 2006 18:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kom nergens een pop-up tegen, die kan ik dus nog echt even niet plaatsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |