Neh, dat kan ik niet doen. Nu is alweer Nickelback eropquote:
komt door m'n router, ik zie 't alquote:Op zondag 4 juni 2006 19:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, inderdaad ja
Trouwens, het forum is hier nu ook iets trager dan acceptabel![]()
Ofzo... 'T wordt ook weleens een chagrijnige rotkop genoemdquote:
Ik was lief aan het zijnquote:Op zondag 4 juni 2006 19:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Ofzo... 'T wordt ook weleens een chagrijnige rotkop genoemd.
we houden het netjes hierquote:Op zondag 4 juni 2006 19:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Ofzo... 'T wordt ook weleens een chagrijnige rotkop genoemd.
Ik ben wel wat gewend hoorquote:
quote:
quote:
quote:
Huh?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |