Welk forum is er dan bijgekomenquote:Op zondag 4 juni 2006 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
ben ik de laatste Nederlander zonder een eigen forum?
denk hetquote:Op zondag 4 juni 2006 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
ben ik de laatste Nederlander zonder een eigen forum?
oooh...quote:Op zondag 4 juni 2006 20:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
iemand die ik ken heeft een forum geopend
kan het allemaal niet meer bijhouden zo
www.drosesnuiftvelponforum.nlquote:Op zondag 4 juni 2006 20:21 schreef marcb1974 het volgende:
Volgens mij zit rose aan de lijm te snuiven ofzo
Ah zoquote:Op zondag 4 juni 2006 20:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
iemand die ik ken heeft een forum geopend
kan het allemaal niet meer bijhouden zo
Jammerdepammerquote:Op zondag 4 juni 2006 20:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
staat hier nog niet in de DNS server
Ik kliktequote:
Werkt hier ook nietquote:Op zondag 4 juni 2006 20:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou ja, morgen nog maar eens even kijken.
quote:Op zondag 4 juni 2006 20:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou ja, morgen nog maar eens even kijken.
lijmquote:Op zondag 4 juni 2006 20:21 schreef marcb1974 het volgende:
Volgens mij zit rose aan de lijm te snuiven ofzo
we gaan ook voor .com hequote:Op zondag 4 juni 2006 20:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
staat hier nog niet in de DNS server
kon ik dat maar, dan zat ik nu niet in Nederlandquote:Op zondag 4 juni 2006 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pis jij nou eerst die kutvulkaan maar eens omver jah
Zou dat neit andersom gaan zijnquote:Op zondag 4 juni 2006 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pis jij nou eerst die kutvulkaan maar eens omver jah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |