quote:
Ja, ontken het maar, nu de fles leeg is. Dat geloofd niemand meer natuurlijkquote:Op zondag 4 juni 2006 22:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik en een hele fles leegdrinken. Cola misschien, maar sterke drank
.
Hij is iig wel té snel leeggegaan naar mijn zinquote:Op zondag 4 juni 2006 22:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ontken het maar, nu de fles leeg is. Dat geloofd niemand meer natuurlijk![]()
En dát is de enige juiste instelling. Héél goedquote:Op zondag 4 juni 2006 22:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Hij is iig wel té snel leeggegaan naar mijn zin. Wat iemand wel of niet geloofd interesseert me geen hol
.
Joepiequote:
Nu nog even in de praktijk brengenquote:Op zondag 4 juni 2006 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dát is de enige juiste instelling. Héél goed![]()
De enige die dat kan doen ben jijzelf. Gewoon, elke dag proberen en het zal vast wel een keer lukken. Eventuallyquote:
Uiteindelijkquote:Op zondag 4 juni 2006 22:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
De enige die dat kan doen ben jijzelf. Gewoon, elke dag proberen en het zal vast wel een keer lukken. Eventually![]()
ik ben nog vrij morgenquote:Op zondag 4 juni 2006 22:58 schreef Stuart het volgende:
* Stuart pakt nog maar een biertje. Er gebeurd hier helaas niet veel meer. Met wie ga je morgen eigenlijk naar Amsterdam toe Es![]()
Ja, en ik ben vrij zolang ik wilquote:
Me, myself and I. Ik heb nog niemand horen roepen dat 'ie graag met me de markt over wil slenteren (ja Nina, maar die blijft maar lekker thuis).quote:Op zondag 4 juni 2006 22:58 schreef Stuart het volgende:
* Stuart pakt nog maar een biertje. Er gebeurd hier helaas niet veel meer. Met wie ga je morgen eigenlijk naar Amsterdam toe Es![]()
Jij moest naar de Makro tochquote:
Wow, dat je zoiets dan toch leuk vind om te gaan doen alleen. Dat vind ik best knapquote:Op zondag 4 juni 2006 23:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Me, myself and I. Ik heb nog niemand horen roepen dat 'ie graag met me de markt over wil slenteren (ja Nina, maar die blijft maar lekker thuis).
Dat kon ja, maar het wordt donderdag, dan ben ik toch al in de buurtquote:
Ik vind er niks knaps aan eigenlijk... Als ik moet wachten tot er iemand mee wil zit ik met Sint Juttemis nog thuisquote:Op zondag 4 juni 2006 23:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wow, dat je zoiets dan toch leuk vind om te gaan doen alleen. Dat vind ik best knap![]()
Ja, alleen weggaan is in zo'n geval nog altijd beter dan niets ondernemen, das waarquote:Op zondag 4 juni 2006 23:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vind er niks knaps aan eigenlijk... Als ik moet wachten tot er iemand mee wil zit ik met Sint Juttemis nog thuis. En ik wil gewoon WEG, dan maar alleen dus
.
Het is in ieder geval te verkiezen boven thuis zitten en me steeds kl*teriger te gaan voelen iggquote:Op zondag 4 juni 2006 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, alleen weggaan is in zo'n geval nog altijd beter dan niets ondernemen, das waar![]()
hoe laat wil je gaan?quote:Op zondag 4 juni 2006 23:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vind er niks knaps aan eigenlijk... Als ik moet wachten tot er iemand mee wil zit ik met Sint Juttemis nog thuis. En ik wil gewoon WEG, dan maar alleen dus
.
Markt begint om 11 uur, ik denk dat ik rond die tijd zo'n beetje weggaquote:
Ali B.quote:Op zondag 4 juni 2006 23:20 schreef es70 het volgende:
Zou je hart zich niet vullen met vuur
Van de eeuwige schaamte bevrijd
Keek je niet meer benauwd naar de klok aan de muur
Kwam je los uit de greep van de tijd
Zouden zorgen niet langer je leven bepalen
En had je voor angst geen ontzag
Was je held of heldin van je eigen verhalen
Al was het dan maar voor een dag
Zou de toekomst niet langer je denken beheersen
En leefde je voor het moment
Met een luisterend oor voor het kind in jezelf
Zou je eindelijk weer zijn wie je bent
das wel vroeg voor mijquote:Op zondag 4 juni 2006 23:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Markt begint om 11 uur, ik denk dat ik rond die tijd zo'n beetje wegga.
Niks Ali B.quote:
quote:
ik moet hier dan om half 11 weg, half 10 opstaan, en dan heb ik waarschijnlijk nog kut geslapen ookquote:Op zondag 4 juni 2006 23:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Rond half 12/12 uur in de stad vind je vroeg
.
Ik denk niet dat ik veel beter zal slapenquote:Op zondag 4 juni 2006 23:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik moet hier dan om half 11 weg, half 10 opstaan, en dan heb ik waarschijnlijk nog kut geslapen ook
jij ookquote:Op zondag 4 juni 2006 23:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik veel beter zal slapen. Je hebt mail
.
En gezien, ik merk het vanzelf danquote:
We gaan zowiezo niet samen naar Amsterdamquote:Op zondag 4 juni 2006 23:43 schreef Stuart het volgende:
Gezellig, de duifjes gaan misschien wel samen naar Amsterdam![]()
dat wel, maar niet tegelijkquote:Op zondag 4 juni 2006 23:45 schreef es70 het volgende:
[..]
We gaan zowiezo niet samen naar Amsterdam.
Daarentegen kun je elkaar daar wel tegenkomen conform gemaakte afspraak enzoquote:Op zondag 4 juni 2006 23:45 schreef es70 het volgende:
[..]
We gaan zowiezo niet samen naar Amsterdam.
quote:
Da's inderdaad wél mogelijkquote:Op zondag 4 juni 2006 23:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daarentegen kun je elkaar daar wel tegenkomen conform gemaakte afspraak enzo![]()
Nou, in dat geval wensen in jullie samen veel plezier toe in Amsterdamquote:
okquote:Op zondag 4 juni 2006 23:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Je kunt niet samen gaan als je niet vanaf een gezamelijk punt start
.
Bedankt. 'T is alleen nog de vraag of we elkaar idd zullen treffen, dus wellicht iets voorbarigquote:Op zondag 4 juni 2006 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, in dat geval wensen in jullie samen veel plezier toe in Amsterdam![]()
Geen speld tussen te krijgenquote:
Ja, maar dat is met alles. Zo kan het openbaar vervoer morgen wel ontregeld zijn, een ramp zich voordoen of wat dan ook. Hoe dan ook, we gaan in deze uit van het positieve en als ik het niet zou zeggen ben ik weer de chagerijnquote:Op zondag 4 juni 2006 23:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Bedankt. 'T is alleen nog de vraag of we elkaar idd zullen treffen, dus wellicht iets voorbarig.
Dat zou allemaal kunnen, en het zou ook kunnen dat we geen vaste afspraak hebben maar gewoon 'wel zien'.quote:Op zondag 4 juni 2006 23:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar dat is met alles. Zo kan het openbaar vervoer morgen wel ontregeld zijn, een ramp zich voordoen of wat dan ook. Hoe dan ook, we gaan in deze uit van het positieve en als ik het niet zou zeggen ben ik weer de chagerijn
Hahahaha. En nu bier![]()
En zo is het inmiddels alweer maandag gewordenquote:Op maandag 5 juni 2006 00:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat zou allemaal kunnen, en het zou ook kunnen dat we geen vaste afspraak hebben maar gewoon 'wel zien'.
Proost.
quote:Op maandag 5 juni 2006 00:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
En zo is het inmiddels alweer maandag geworden![]()
Nope, een bonuszondagquote:Op maandag 5 juni 2006 00:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
En zo is het inmiddels alweer maandag geworden![]()
Oooh, zo zie ik dat absoluut niet eigenlijk. Voor mij is het morgen gewoon maandagquote:
Voor mij eigenlijk ook gewoon, alleen denken de meeste winkels daar anders overquote:Op maandag 5 juni 2006 00:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, zo zie ik dat absoluut niet eigenlijk. Voor mij is het morgen gewoon maandag![]()
Al hoef ik morgen niets te kopen, het idee dat de winkels niet open zijn vind ik best vervelendquote:Op maandag 5 juni 2006 00:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Voor mij eigenlijk ook gewoon, alleen denken de meeste winkels daar anders over.
quote:
Het idee dat je niet iets niet kunt gaan halen al zou je het willen is idd vervelendquote:Op maandag 5 juni 2006 00:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Al hoef ik morgen niets te kopen, het idee dat de winkels niet open zijn vind ik best vervelend![]()
En dan nu een nieuwtje Flessiequote:
dat maakt mij niet uitquote:Op maandag 5 juni 2006 00:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Het idee dat je niet iets niet kunt gaan halen al zou je het willen is idd vervelend. Stel je toch eens voor dat de koffie op zou zijn
![]()
.
ja ik heb in de kroeg ff Jong Oranje Europees Kampioen zien wordenquote:
quote:
Voor dat geld kan je nog 's een rondje gevenquote:Op maandag 5 juni 2006 00:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik heb in de kroeg ff Jong Oranje Europees Kampioen zien worden
En toen ging ik aan de bel hangen
en het rondje voor de hele tent, of althans die twee die het in de gaten hadden, kostte me 3 euro 20
ben je verslaafd?quote:Op maandag 5 juni 2006 00:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Mij wél, zonder koffie krijg ik hoofdpijn
(en ga ik volgens de kinderen trillen
).
Ik zorg gewoon dat ik nooit zonder koffie zitquote:Op maandag 5 juni 2006 00:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
ben je verslaafd?
maar koffie is nog wel te krijgen in een benzinestation of bij de buren ofzo
dan ga ik nu ook echt naar bedquote:
Ze snapten het niet helemaal geloof ikquote:Op maandag 5 juni 2006 00:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Voor dat geld kan je nog 's een rondje geven.
Ik ben nog wel wakker hoorquote:Op maandag 5 juni 2006 00:29 schreef marcb1974 het volgende:
Wakker worden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Echt waar jaquote:
En de kinderen zijn natuurlijk alweer naar bed. Waarschijnlijk zijn alleen jij en ik hier nog, tenzij Flash nog om de hoek komt kijkenquote:
T is ook al weer over 12en he, dan gaan ze allemaal heel snelquote:Op maandag 5 juni 2006 00:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
En de kinderen zijn natuurlijk alweer naar bed. Waarschijnlijk zijn alleen jij en ik hier nog, tenzij Flash nog om de hoek komt kijken![]()
Best jammer eigenlijk wel. Ook wel opmerkelijk, het is immers nog een vrije dag morgenquote:Op maandag 5 juni 2006 00:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is ook al weer over 12en he, dan gaan ze allemaal heel snel
hoezo worden?quote:Op maandag 5 juni 2006 00:29 schreef marcb1974 het volgende:
Wakker worden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jou had ik hier helemaal niet meer verwacht om dit tijdstipquote:
Kinderbedtijd is al geweest hoorquote:
Trustequote:
zegquote:Op maandag 5 juni 2006 00:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jou had ik hier helemaal niet meer verwacht om dit tijdstip![]()
Ja, natuurlijk, alleen zie ik je niet vaak hier om dit tijdstip. Having said that, ik ben er ook niet veel meer natuurlijkquote:
Ga je nou al? Lees net dat je wel lang opblijven mag vandaagquote:
meestal lig ik ook al in bedquote:Op maandag 5 juni 2006 00:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk, alleen zie ik je niet vaak hier om dit tijdstip. Having said that, ik ben er ook niet veel meer natuurlijk![]()
dat mag wel, maar dat wil ik nietquote:Op maandag 5 juni 2006 00:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga je nou al? Lees net dat je wel lang opblijven mag vandaag![]()
Ja, dat je niet wordt gestuurd lijkt me ook wel logischquote:Op maandag 5 juni 2006 00:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
meestal lig ik ook al in beduit vrije wil
toch wel?quote:Op maandag 5 juni 2006 00:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat je niet wordt gestuurd lijkt me ook wel logisch![]()
Ik gok dat de dag niet langer was dan 24 uur hoorquote:Op maandag 5 juni 2006 00:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat mag wel, maar dat wil ik niet
lange dag gehad
Nee, maar als je pas om 12 uur uit je bed komt is je dag aanzienlijk korter qua wakker zijnquote:Op maandag 5 juni 2006 00:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik gok dat de dag niet langer was dan 24 uur hoor
Ligt er maar aan wie er stuurt he, soms zal hij dat vast niet erg vindenquote:Op maandag 5 juni 2006 00:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat je niet wordt gestuurd lijkt me ook wel logisch![]()
Hangt toch weer af van het moment waarop je erin ging. Als dat pas om 3 uur was heb je toch 15 uurquote:Op maandag 5 juni 2006 00:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, maar als je pas om 12 uur uit je bed komt is je dag aanzienlijk korter qua wakker zijn![]()
Ik denk dat ik vandaag ga proberen om om 2 uur naar bed te gaanquote:Op maandag 5 juni 2006 00:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hangt toch weer af van het moment waarop je erin ging. Als dat pas om 3 uur was heb je toch 15 uur
zo'n opmerking was te verwachtenquote:Op maandag 5 juni 2006 00:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik gok dat de dag niet langer was dan 24 uur hoor
ik zat om 10:15u al in de autoquote:Op maandag 5 juni 2006 00:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, maar als je pas om 12 uur uit je bed komt is je dag aanzienlijk korter qua wakker zijn![]()
Dan alquote:Op maandag 5 juni 2006 00:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vandaag ga proberen om om 2 uur naar bed te gaan![]()
Dat is best vroeg. Zo stond ik vanmorgen pas om 11.30 uur op ofzoquote:
Das niet super vroeg toch?quote:
Van het niets doen kan je idd vreemd moe wordenquote:
Tsja, dat is het ook gewoon. Eigenlijk heb ik niets bijzonders gedaan vandaagquote:Op maandag 5 juni 2006 01:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van het niets doen kan je idd vreemd moe worden
Voor mij vandaag in ieder geval welquote:
Trustequote:
Ik zeg nietsquote:
Beetje jammer wel. Ik denk, dat nagenoeg iedereen naar bed is, die hier meestal postquote:Op maandag 5 juni 2006 01:31 schreef marcb1974 het volgende:
Nu is wel iedereen naar bed, of heeft geen zin om te praten
Als we nou eens openingstijden stellen, waarbinnen iedereen verplicht is hier aanwezig te zijnquote:Op maandag 5 juni 2006 01:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Beetje jammer wel. Ik denk, dat nagenoeg iedereen naar bed is, die hier meestal post
Dat klinkt als een prima planquote:Op maandag 5 juni 2006 01:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als we nou eens openingstijden stellen, waarbinnen iedereen verplicht is hier aanwezig te zijn
Nog voorkeur voor de tijden?quote:
Wat mij betreft werkt van 2pm tot 2am primaquote:
Zullen we er 10am tot 2 am van maken, voor degene die wel een beetje vroeg opstaan. Past precies 8 uur slaap tussenquote:Op maandag 5 juni 2006 01:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat mij betreft werkt van 2pm tot 2am prima![]()
Sounds like a planquote:Op maandag 5 juni 2006 01:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zullen we er 10am tot 2 am van maken, voor degene die wel een beetje vroeg opstaan. Past precies 8 uur slaap tussen
En om te doen of we sociaal zijn geldt de verplichting 55 minuten van ieder uur? Kan je ook nog even naar de wc ofzo
Mooi, laten we dat invoerenquote:
Dat lijkt me bij deze dan geregeld nu niemand bezwaar heeft gemaaktquote:
Tot 5 uur vannacht mag er nog bezwaar gemaakt wordenquote:Op maandag 5 juni 2006 01:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat lijkt me bij deze dan geregeld nu niemand bezwaar heeft gemaakt![]()
Dat klinkt als een zeer redelijk voorstelquote:Op maandag 5 juni 2006 01:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tot 5 uur vannacht mag er nog bezwaar gemaakt worden
Truste en tot morgenquote:
Teveel info dolle_quote:Op maandag 5 juni 2006 10:45 schreef dolle_hond het volgende:
duf en suf
zo s lekker schijten
kijken of dat oplucht
Ah zo, giet er wat koffie in, gaat het vast beterquote:
koffiequote:Op maandag 5 juni 2006 10:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Ah zo, giet er wat koffie in, gaat het vast beter.
Koffiequote:
Mooi zoquote:Op maandag 5 juni 2006 11:01 schreef Tjedemich het volgende:
Maar met dit weer ben ik hier vandaag weinig.
qu!quote:
quote:Op maandag 5 juni 2006 11:18 schreef Tjedemich het volgende:
[..]
Dat is schrikken.Maar ik wist wel dat Qu dat zou zeggen.
Ga jij eens je foto's uploadenquote:
Heb ik nietquote:
Dan mail je ze maarquote:Op maandag 5 juni 2006 11:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
Heb ik niet
iig geen foto's die voor publicatie geschikt zijn
Jaquote:
Hoi VMquote:Op maandag 5 juni 2006 11:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Goedemorgen!
hoiquote:Op maandag 5 juni 2006 11:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Goedemorgen!
dat moeten wij vinden, niet jijquote:Op maandag 5 juni 2006 11:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
Heb ik niet
iig geen foto's die voor publicatie geschikt zijn
Echt niet?quote:
Dat klinkt op zich wel heel erg goedquote:Op maandag 5 juni 2006 11:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wat ik wil? Pannenkoeken of wafels ofzo![]()
Gelukkig heb ik wat medestandersquote:
quote:Op maandag 5 juni 2006 11:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
Weer mensen aan het lastigvallen op msn of via mail ja?![]()
![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 12:03 schreef leonieke het volgende:
Ja qu ik vind dat wij dat moeten bepalen hoor![]()
had je die reactie van mij niet gezien op het actionradio forum?quote:Op maandag 5 juni 2006 12:18 schreef MutZ het volgende:
Ik (Glacier) meld me ook maar eens even in deze SC
* Glacier is benieuwd naar de reacties, gezien zijn eigen signature
http://www.actionradio.nl/forum.php?action=showtopic&start=&topic=2695#42752quote:Op maandag 5 juni 2006 12:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
had je die reactie van mij niet gezien op het actionradio forum?
tuurlijk had ik die gezienquote:Op maandag 5 juni 2006 12:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
had je die reactie van mij niet gezien op het actionradio forum?
quote:Op maandag 5 juni 2006 12:24 schreef leonieke het volgende:
Ik ga eten![]()
En post met jouw eigen account trut![]()
Niet als dit weer Glacier isquote:Op maandag 5 juni 2006 12:29 schreef MutZ het volgende:
[..]
tuurlijk had ik die gezien
Maar dit is m'n eigen account
Dit was MutZ dusquote:
ik ben er niet hoorquote:
Ja, het is op zich wel een beetje laat alquote:
Alles goed? geen spectaculair nieuws? Geen gewoon nieuws?quote:Op maandag 5 juni 2006 13:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, het is op zich wel een beetje laat alHoi Leonieke
![]()
![]()
Ja, alles wel prima hier en helaas geen leuk of gewoon niews te melden? Et toiquote:Op maandag 5 juni 2006 13:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Alles goed? geen spectaculair nieuws? Geen gewoon nieuws?
Gewoon, hetzelfde...quote:Op maandag 5 juni 2006 13:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, alles wel prima hier en helaas geen leuk of gewoon niews te melden? Et toi![]()
Dat zou wel leuk zijnquote:Op maandag 5 juni 2006 13:34 schreef leonieke het volgende:
[..]
Gewoon, hetzelfde...
Maar we kunnen misschien uitvinden zodat heel de lounge op zijn kop staat?![]()
Heyquote:
Je zou bellenquote:Op maandag 5 juni 2006 13:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hey
Ik ben pas écht wakker geworden om 11.30u![]()
Had geen zin meer zeker om te zeggen dat ik barstende koppijn had en nog in mijn pyjama zat?
Ik heb zaterdagnamiddag wel goed rondgekeken in Ieper hoorNiet gevonden
We zijn zelfs naar de kathedraal enzo geweest, twee uur daar rondgelopen. Niet gevonden
![]()
Voor 11uquote:Op maandag 5 juni 2006 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je zou bellen
ik was wel in de buurt hoor
[afbeelding]
Nee, ik was druk met het bordjequote:Op maandag 5 juni 2006 14:16 schreef leonieke het volgende:
Heb je in Wevelgem naar mijn tante geroepen?
quote:
Had eigelijk wel gekund jaquote:
Heel goedquote:Op maandag 5 juni 2006 14:58 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, terug van het klussen in de tuin
Ja, het is best weer lekker weer, maar geloof me, het wordt alleen nog maar beterquote:Op maandag 5 juni 2006 15:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het is wel goed weer om verder niets te doen eigenlijk![]()
Heerlijk, lekker buiten zitten en een biertje drinkenquote:Op maandag 5 juni 2006 15:30 schreef indahnesia.com het volgende:
ja, het wordt goed weer idd.. hopelijk vooral in het weekeinde
juistemquote:Op maandag 5 juni 2006 15:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heerlijk, lekker buiten zitten en een biertje drinken![]()
Ik geloof dat je geloofD met een T schrijftquote:Op zondag 4 juni 2006 22:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Hij is iig wel té snel leeggegaan naar mijn zin. Wat iemand wel of niet geloofd interesseert me geen hol
.
Dat is altijd leuk met het mooiere weerquote:
Leuk wel, onder een kloon posten met zo'n constructieve opmerkingquote:Op maandag 5 juni 2006 15:33 schreef Mr_Ban het volgende:
[..]
Ik geloof dat je geloofD met een T schrijft![]()
van wie bij jij de kut-kloonquote:Op maandag 5 juni 2006 15:33 schreef Mr_Ban het volgende:
[..]
Ik geloof dat je geloofD met een T schrijft![]()
zeker weten. Helaas kan ik geen stoeltje reserveren op de Markt in Eindhoven, maar gezellig gaat het wel worden.quote:Op maandag 5 juni 2006 15:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is altijd leuk met het mooiere weer![]()
17 uur na dato lekker spannent jaquote:Op maandag 5 juni 2006 15:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leuk wel, onder een kloon posten met zo'n constructieve opmerking![]()
Ja, een glas pak ik ook nagenoeg nooitquote:Op maandag 5 juni 2006 15:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
uit de fles.. glas is teveel moeite
En dan nog teruglezenquote:Op maandag 5 juni 2006 15:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leuk wel, onder een kloon posten met zo'n constructieve opmerking![]()
ik ook niet, dan had ik wel een betere kloon aangemaakt.quote:Op maandag 5 juni 2006 15:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
En dan nog teruglezen
Ik was het niet hoor!
Joh, het boeit eigenlijk niet wie het is. Het voegt toch niets toequote:Op maandag 5 juni 2006 15:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
En dan nog teruglezen
Ik was het niet hoor!
Precies, en bier slaat altijd sneller dood in een glas ookquote:Op maandag 5 juni 2006 15:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
idd, al die moeite, wat vies is moet ook nog schoon worden en zo
dat is wel duidelijk na 1 postquote:Op maandag 5 juni 2006 15:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Joh, het boeit eigenlijk niet wie het is. Het voegt toch niets toe![]()
drankmisbruikquote:Op maandag 5 juni 2006 15:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies, en bier slaat altijd sneller dood in een glas ook![]()
Bij mij is het sowieso al op voordat zoiets gebeurdquote:
Hoiquote:Op maandag 5 juni 2006 15:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
En dan nog teruglezen
Ik was het niet hoor!
da's maar goed oookquote:Op maandag 5 juni 2006 15:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bij mij is het sowieso al op voordat zoiets gebeurd![]()
Waarvoorquote:Op maandag 5 juni 2006 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
ik verveel me dood, maar ik moet eigenlijk best hard studeren
aah, dat met die reverse-dingenquote:Op maandag 5 juni 2006 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
ik verveel me dood, maar ik moet eigenlijk best hard studeren
ja preciesquote:Op maandag 5 juni 2006 15:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah, dat met die reverse-dingen
Gisteren tegen 1 uur. Eerst nog even het IFF in Ieper bezochtquote:Op maandag 5 juni 2006 15:55 schreef leonieke het volgende:
Wanneer zijn jullie eigenlijk vertrokken?
Na mijn bericht viel het hier ook wel weer mee eigenlijkquote:Op maandag 5 juni 2006 16:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
valt hier wel mee, of mijn router werkt nu wel eindelijk
graag gedaanquote:Op maandag 5 juni 2006 16:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Na mijn bericht viel het hier ook wel weer mee eigenlijk![]()
Nee, geen idee want ik heb onbeperktquote:Op maandag 5 juni 2006 16:05 schreef indahnesia.com het volgende:
weet er iemand wat een normaal bedrag is voor 25 GB extra dataverkeer per maand? Er vanuit gaande dat de hosting goed in orde is ect..
Niet helemaal mijn stijl maar het is wel populairquote:
Ja, niets, waarom zou je daar extra voor moeten betalen?quote:Op maandag 5 juni 2006 16:05 schreef indahnesia.com het volgende:
weet er iemand wat een normaal bedrag is voor 25 GB extra dataverkeer per maand? Er vanuit gaande dat de hosting goed in orde is ect..
T is zo lekkerquote:Op maandag 5 juni 2006 16:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet helemaal mijn stijl maar het is wel populair![]()
Dat is toch altijd zo?quote:Op maandag 5 juni 2006 16:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, niets, waarom zou je daar extra voor moeten betalen?
nou, ik heb op dit moment een pakker 500 mb schijfruimte en 50 gb traffic per maand. Ik ben er in mei tot 60 gb gekomen. Geen probleem verder, maar ik wil wel beschaafd wat meer betalenquote:Op maandag 5 juni 2006 16:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, niets, waarom zou je daar extra voor moeten betalen?
Echt niet,quote:
Volgens mij heb ik gewoon onbeperkte traffic hoorquote:Op maandag 5 juni 2006 16:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou, ik heb op dit moment een pakker 500 mb schijfruimte en 50 gb traffic per maand. Ik ben er in mei tot 60 gb gekomen. Geen probleem verder, maar ik wil wel beschaafd wat meer betalen![]()
Ik ook, en 80GB ruimte. Maar goed, ik word dan ook gesponsordquote:Op maandag 5 juni 2006 16:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik gewoon onbeperkte traffic hoor
jij wel, ik nietquote:Op maandag 5 juni 2006 16:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik gewoon onbeperkte traffic hoor
da's beter natuurlijkquote:Op maandag 5 juni 2006 16:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook, en 80GB ruimte. Maar goed, ik word dan ook gesponsord![]()
Ik heb trouwens een eigen dedicated server![]()
Tijd om over te stappen danquote:
Ikke ookquote:Op maandag 5 juni 2006 16:12 schreef indahnesia.com het volgende:
ooh Marc, ik bedoel niet mijn kabel-abbo he.. mijn websites..
Ja, minder dan 10 GBquote:Op maandag 5 juni 2006 16:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
da's beter natuurlijkheb jij enig idee hoeveel traffic je doet per maand?
neuh, ik zit prima, snel en alles kan geregeld worden, ik heb geen zin om 4 websites te verhuizen in de maand voordat ik naar Indonesie ga.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tijd om over te stappen dan
Het zou volgens mij niet al teveel moeten kosten een 25GB extra. Zowel moet je idd wel gaan denken aan overstappen
Joh, ik heb ook niet gekozen voor zoiets uitgebreids, maar alles wordt voor mij betaald dus het zal me verder ook een zorg zijnquote:
aah, dan is het inderdaad geen probleem. Mijn kosten worden trouwens ook gedekt hoor, daar niet vanquote:Op maandag 5 juni 2006 16:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Joh, ik heb ook niet gekozen voor zoiets uitgebreids, maar alles wordt voor mij betaald dus het zal me verder ook een zorg zijn
Het wordt verder geregeld door WideXS hier in Hoofddorp![]()
Dat maakt hier in Nederland niet veel meer uit hoor. Ik heb zelfs glasvezel sinds een jaar. Alles is onbeperkt. 1e jaar gratis en vanaf augustus iets van 40 euro per maand of zo.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:17 schreef leonieke het volgende:
Gaat het dan niet over het aantal gig dat je kan downloaden of uploaden per maand via uw provider?
Ah k dan zeg ik niets meerquote:Op maandag 5 juni 2006 16:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat maakt hier in Nederland niet veel meer uit hoor. Ik heb zelfs glasvezel sinds een jaar. Alles is onbeperkt. 1e jaar gratis en vanaf augustus iets van 40 euro per maand of zo.
Wat ik bedoelde was voor mijn websites![]()
Dat van mij is geloof ik iets van 250 euro per maandquote:Op maandag 5 juni 2006 16:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat maakt hier in Nederland niet veel meer uit hoor. Ik heb zelfs glasvezel sinds een jaar. Alles is onbeperkt. 1e jaar gratis en vanaf augustus iets van 40 euro per maand of zo.
Wat ik bedoelde was voor mijn websites![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 16:18 schreef leonieke het volgende:
Dat is mijn abonnement bv
http://www.telenet.be/nl/(...)xpressnet/index.page
Ja, het valt me inderdaad op dat Belgie wat dat betreft nog even te gaan heeft, maar goed, voor de normale internetter is het toch prima te doen?quote:Op maandag 5 juni 2006 16:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah k dan zeg ik niets meer
En f*ck wat interessant zeg bij jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |