Voor mij eigenlijk ook gewoon, alleen denken de meeste winkels daar anders overquote:Op maandag 5 juni 2006 00:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, zo zie ik dat absoluut niet eigenlijk. Voor mij is het morgen gewoon maandag![]()
Al hoef ik morgen niets te kopen, het idee dat de winkels niet open zijn vind ik best vervelendquote:Op maandag 5 juni 2006 00:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Voor mij eigenlijk ook gewoon, alleen denken de meeste winkels daar anders over.
quote:
Het idee dat je niet iets niet kunt gaan halen al zou je het willen is idd vervelendquote:Op maandag 5 juni 2006 00:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Al hoef ik morgen niets te kopen, het idee dat de winkels niet open zijn vind ik best vervelend![]()
En dan nu een nieuwtje Flessiequote:
dat maakt mij niet uitquote:Op maandag 5 juni 2006 00:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Het idee dat je niet iets niet kunt gaan halen al zou je het willen is idd vervelend. Stel je toch eens voor dat de koffie op zou zijn
![]()
.
ja ik heb in de kroeg ff Jong Oranje Europees Kampioen zien wordenquote:
quote:
Voor dat geld kan je nog 's een rondje gevenquote:Op maandag 5 juni 2006 00:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik heb in de kroeg ff Jong Oranje Europees Kampioen zien worden
En toen ging ik aan de bel hangen
en het rondje voor de hele tent, of althans die twee die het in de gaten hadden, kostte me 3 euro 20
ben je verslaafd?quote:Op maandag 5 juni 2006 00:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Mij wél, zonder koffie krijg ik hoofdpijn
(en ga ik volgens de kinderen trillen
).
Ik zorg gewoon dat ik nooit zonder koffie zitquote:Op maandag 5 juni 2006 00:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
ben je verslaafd?
maar koffie is nog wel te krijgen in een benzinestation of bij de buren ofzo
dan ga ik nu ook echt naar bedquote:
Ze snapten het niet helemaal geloof ikquote:Op maandag 5 juni 2006 00:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Voor dat geld kan je nog 's een rondje geven.
Ik ben nog wel wakker hoorquote:Op maandag 5 juni 2006 00:29 schreef marcb1974 het volgende:
Wakker worden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Echt waar jaquote:
En de kinderen zijn natuurlijk alweer naar bed. Waarschijnlijk zijn alleen jij en ik hier nog, tenzij Flash nog om de hoek komt kijkenquote:
T is ook al weer over 12en he, dan gaan ze allemaal heel snelquote:Op maandag 5 juni 2006 00:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
En de kinderen zijn natuurlijk alweer naar bed. Waarschijnlijk zijn alleen jij en ik hier nog, tenzij Flash nog om de hoek komt kijken![]()
Best jammer eigenlijk wel. Ook wel opmerkelijk, het is immers nog een vrije dag morgenquote:Op maandag 5 juni 2006 00:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is ook al weer over 12en he, dan gaan ze allemaal heel snel
hoezo worden?quote:Op maandag 5 juni 2006 00:29 schreef marcb1974 het volgende:
Wakker worden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jou had ik hier helemaal niet meer verwacht om dit tijdstipquote:
Kinderbedtijd is al geweest hoorquote:
Trustequote:
zegquote:Op maandag 5 juni 2006 00:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jou had ik hier helemaal niet meer verwacht om dit tijdstip![]()
Ja, natuurlijk, alleen zie ik je niet vaak hier om dit tijdstip. Having said that, ik ben er ook niet veel meer natuurlijkquote:
Ga je nou al? Lees net dat je wel lang opblijven mag vandaagquote:
meestal lig ik ook al in bedquote:Op maandag 5 juni 2006 00:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk, alleen zie ik je niet vaak hier om dit tijdstip. Having said that, ik ben er ook niet veel meer natuurlijk![]()
dat mag wel, maar dat wil ik nietquote:Op maandag 5 juni 2006 00:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga je nou al? Lees net dat je wel lang opblijven mag vandaag![]()
Ja, dat je niet wordt gestuurd lijkt me ook wel logischquote:Op maandag 5 juni 2006 00:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
meestal lig ik ook al in beduit vrije wil
toch wel?quote:Op maandag 5 juni 2006 00:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat je niet wordt gestuurd lijkt me ook wel logisch![]()
Ik gok dat de dag niet langer was dan 24 uur hoorquote:Op maandag 5 juni 2006 00:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat mag wel, maar dat wil ik niet
lange dag gehad
Nee, maar als je pas om 12 uur uit je bed komt is je dag aanzienlijk korter qua wakker zijnquote:Op maandag 5 juni 2006 00:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik gok dat de dag niet langer was dan 24 uur hoor
Ligt er maar aan wie er stuurt he, soms zal hij dat vast niet erg vindenquote:Op maandag 5 juni 2006 00:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat je niet wordt gestuurd lijkt me ook wel logisch![]()
Hangt toch weer af van het moment waarop je erin ging. Als dat pas om 3 uur was heb je toch 15 uurquote:Op maandag 5 juni 2006 00:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, maar als je pas om 12 uur uit je bed komt is je dag aanzienlijk korter qua wakker zijn![]()
Ik denk dat ik vandaag ga proberen om om 2 uur naar bed te gaanquote:Op maandag 5 juni 2006 00:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hangt toch weer af van het moment waarop je erin ging. Als dat pas om 3 uur was heb je toch 15 uur
zo'n opmerking was te verwachtenquote:Op maandag 5 juni 2006 00:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik gok dat de dag niet langer was dan 24 uur hoor
ik zat om 10:15u al in de autoquote:Op maandag 5 juni 2006 00:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, maar als je pas om 12 uur uit je bed komt is je dag aanzienlijk korter qua wakker zijn![]()
Dan alquote:Op maandag 5 juni 2006 00:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vandaag ga proberen om om 2 uur naar bed te gaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |