Dat is best vroeg. Zo stond ik vanmorgen pas om 11.30 uur op ofzoquote:
Das niet super vroeg toch?quote:
Van het niets doen kan je idd vreemd moe wordenquote:
Tsja, dat is het ook gewoon. Eigenlijk heb ik niets bijzonders gedaan vandaagquote:Op maandag 5 juni 2006 01:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van het niets doen kan je idd vreemd moe worden
Voor mij vandaag in ieder geval welquote:
Trustequote:
Ik zeg nietsquote:
Beetje jammer wel. Ik denk, dat nagenoeg iedereen naar bed is, die hier meestal postquote:Op maandag 5 juni 2006 01:31 schreef marcb1974 het volgende:
Nu is wel iedereen naar bed, of heeft geen zin om te praten
Als we nou eens openingstijden stellen, waarbinnen iedereen verplicht is hier aanwezig te zijnquote:Op maandag 5 juni 2006 01:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Beetje jammer wel. Ik denk, dat nagenoeg iedereen naar bed is, die hier meestal post
Dat klinkt als een prima planquote:Op maandag 5 juni 2006 01:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als we nou eens openingstijden stellen, waarbinnen iedereen verplicht is hier aanwezig te zijn
Nog voorkeur voor de tijden?quote:
Wat mij betreft werkt van 2pm tot 2am primaquote:
Zullen we er 10am tot 2 am van maken, voor degene die wel een beetje vroeg opstaan. Past precies 8 uur slaap tussenquote:Op maandag 5 juni 2006 01:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat mij betreft werkt van 2pm tot 2am prima![]()
Sounds like a planquote:Op maandag 5 juni 2006 01:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zullen we er 10am tot 2 am van maken, voor degene die wel een beetje vroeg opstaan. Past precies 8 uur slaap tussen
En om te doen of we sociaal zijn geldt de verplichting 55 minuten van ieder uur? Kan je ook nog even naar de wc ofzo
Mooi, laten we dat invoerenquote:
Dat lijkt me bij deze dan geregeld nu niemand bezwaar heeft gemaaktquote:
Tot 5 uur vannacht mag er nog bezwaar gemaakt wordenquote:Op maandag 5 juni 2006 01:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat lijkt me bij deze dan geregeld nu niemand bezwaar heeft gemaakt![]()
Dat klinkt als een zeer redelijk voorstelquote:Op maandag 5 juni 2006 01:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tot 5 uur vannacht mag er nog bezwaar gemaakt worden
Truste en tot morgenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |