Ja, dan ga ik alleen nog maar reizenquote:
En waar zou je als 1e heen willen?quote:
Dat is al betaald dus daar ga ik sowieso al naartoequote:
Wow, dat is wel héél andersquote:Op maandag 5 juni 2006 18:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nieuw Zeeland dus
Ik zou dit als eerste gaan doen
niet meer de Trans-Mongolië route?quote:Op maandag 5 juni 2006 18:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nieuw Zeeland dus
Ik zou dit als eerste gaan doen
Lijkt me zo gaafquote:
Nee, die is naar 3quote:Op maandag 5 juni 2006 18:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
niet meer de Trans-Mongolië route?
En dat zijnquote:Op maandag 5 juni 2006 18:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lijkt me zo gaaf
Weet nummer 2 tm 5 ook al hoor
Ecuador en Galapagos, Trans Siberie Express met extra mongolie erin, China en dan een paar maanden Nieuw Zeelandquote:
Tuurlijk nietquote:Op maandag 5 juni 2006 18:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah, okay, nog niet eraf gevallen dus.
Ziet er goed uit hoorquote:Op maandag 5 juni 2006 18:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ecuador en Galapagos, Trans Siberie Express met extra mongolie erin, China en dan een paar maanden Nieuw Zeeland
Nu eerst die jackpot nogquote:
Ja, en de trekking is de 10e dus nog even afwachtenquote:
zou kunnen natuurlijk... als ik lijstjes maak staan er ook onmogelijke dingen op. Ja, het kan wel, maar dan moet ik niet naar Indonesië gaan...quote:
whehe.. ze hebben me uitgeschreven.. sindsdien nog twee keer aanbiedingen gehad, teruggestuurd dat ze eerst hun administratie op orde moesten maken. Nooit meer iets op gehoord. Mijn moeder schreef zich uit met haar nummer en ik werd opgezegdquote:Op maandag 5 juni 2006 18:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, en de trekking is de 10e dus nog even afwachten![]()
Ik koop ze gewoon bij het postkantoorquote:Op maandag 5 juni 2006 18:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. ze hebben me uitgeschreven.. sindsdien nog twee keer aanbiedingen gehad, teruggestuurd dat ze eerst hun administratie op orde moesten maken. Nooit meer iets op gehoord. Mijn moeder schreef zich uit met haar nummer en ik werd opgezegd![]()
Moet eerst nog even een lot kopen hequote:Op maandag 5 juni 2006 18:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, en de trekking is de 10e dus nog even afwachten![]()
Ik heb al 2 lotenquote:Op maandag 5 juni 2006 18:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet eerst nog even een lot kopen he
Dit is ook het plan voor het geval ik die jackpot win hequote:Op maandag 5 juni 2006 18:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zou kunnen natuurlijk... als ik lijstjes maak staan er ook onmogelijke dingen op. Ja, het kan wel, maar dan moet ik niet naar Indonesië gaan...![]()
tja, dat wordt moeilijk over een maand.. maar ik doe dat sowieso niet, zij hebben me uitgeschreven, het zal wel goed zijn. Zo groot is de kans nu ook weer niet.quote:
Nee, ik haal er ook niet elke maand 2 hoor. Meestal speel ik maar met 1 lotquote:Op maandag 5 juni 2006 18:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, dat wordt moeilijk over een maand.. maar ik doe dat sowieso niet, zij hebben me uitgeschreven, het zal wel goed zijn. Zo groot is de kans nu ook weer niet.![]()
da's ook wel voldoendequote:Op maandag 5 juni 2006 18:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik haal er ook niet elke maand 2 hoor. Meestal speel ik maar met 1 lot![]()
Ja, dus nu moet ik alleen nog maar winnenquote:
tja, die kans is iets kleiner dan het krijgen van een lot naar het schijntquote:Op maandag 5 juni 2006 18:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dus nu moet ik alleen nog maar winnen![]()
Ja, dat is helaas waarquote:Op maandag 5 juni 2006 18:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, die kans is iets kleiner dan het krijgen van een lot naar het schijnt
Nee, eigenlijk win ik nooit meer dan 50 euroquote:Op maandag 5 juni 2006 18:19 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben jullie al wel eens wat leuks ermee gewonnen?
Hier ook,quote:Op maandag 5 juni 2006 18:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk win ik nooit meer dan 50 euro![]()
Uiteindelijk heeft het me per saldo alleen nog maar geld gekost![]()
Maar op een dag winnen we miljoenenquote:
Die mensen moeten ze stenigenquote:Op maandag 5 juni 2006 18:22 schreef indahnesia.com het volgende:
jonge, die mensen van de pedo-partij vinden het gek dat ze doodsbedreigingen krijgenranzig klootvolk.
Dat is toch ook gekquote:Op maandag 5 juni 2006 18:22 schreef indahnesia.com het volgende:
jonge, die mensen van de pedo-partij vinden het gek dat ze doodsbedreigingen krijgenranzig klootvolk.
Dan doe ik het welquote:Op maandag 5 juni 2006 18:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jeps.. maar dat mag ik natuurlijk niet zeggen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |