Okay, veel plezier ermee Flashquote:Op maandag 5 juni 2006 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga weer een rondje nederland plannenben ik iig weer even een paar uur door de tijd
hoi stuquote:
tijd voor maken danquote:Op maandag 5 juni 2006 17:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
daar heb ik geen tijd voor helaas![]()
Vriendje is weer wegquote:
Heb ik toch liever geen rustquote:
hoi indahquote:
Maar het waren wel een paar hele gezellige dagen...quote:
Gelukkig maarquote:Op maandag 5 juni 2006 17:33 schreef MutZ het volgende:
[..]
Maar het waren wel een paar hele gezellige dagen...
iddquote:
Dat klinkt net als die reclamequote:Op maandag 5 juni 2006 17:33 schreef MutZ het volgende:
[..]
Maar het waren wel een paar hele gezellige dagen...
Er komen vast nog veel meer van dat soort dagen thoughquote:Op maandag 5 juni 2006 17:36 schreef MutZ het volgende:
[..]
idd
Veel te kort alleen, maar dat is gebruikelijk volgens mij
Het liefste nietquote:Op maandag 5 juni 2006 17:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ook zo niet een beetje heel af en toe?![]()
Binnen een aantal jaar eh MutZquote:Op maandag 5 juni 2006 17:38 schreef MutZ het volgende:
[..]
Het liefste niet's nachts een paar uurtjes rust is alleen wel noodzakelijk zo nu en dan...
Zeker wetenquote:Op maandag 5 juni 2006 17:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er komen vast nog veel meer van dat soort dagen though![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 17:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Binnen een aantal jaar eh MutZ![]()
Btw, 's nachts vind ik die paar uurtjes altijd noodzakelijk hoor. Alleen zijn het soms wat minder uurtjes dan normaal![]()
Tempo Teamquote:
Ja, ik ga naar Engeland en Spanjequote:Op maandag 5 juni 2006 17:39 schreef leonieke het volgende:
Gaan jullie op vakantie?
Jaquote:Op maandag 5 juni 2006 17:39 schreef leonieke het volgende:
Gaan jullie op vakantie?
Voor het ogenblik nog nietquote:Op maandag 5 juni 2006 17:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik ga naar Engeland en Spanje![]()
Jullie![]()
Afwachten dus nog maarquote:Op maandag 5 juni 2006 17:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Voor het ogenblik nog niet![]()
Misschien na het huwelijk een paar daagjes gewoon *weg* zijn, eventjes onder ons tweetjes, maar dat weten we eigenlijk nog niet. Misschien een lastminute, misschien ook helemaal niets
Ja, dat is eigenlijk wel een van de belangrijkste dingen inderdaadquote:Op maandag 5 juni 2006 17:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Eens zien of het budget het nog toelaat eigelijk![]()
Tzou er ook van afhangen als we bv al een huis zouden gevonden hebben of niet hoor. En of we echt echt ff onder ons tweetjes willen zijn of nietquote:Op maandag 5 juni 2006 17:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is eigenlijk wel een van de belangrijkste dingen inderdaad![]()
Ja, dat zou niet gek zijnquote:Op maandag 5 juni 2006 17:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Tzou er ook van afhangen als we bv al een huis zouden gevonden hebben of niet hoor. En of we echt echt ff onder ons tweetjes willen zijn of niet![]()
Ik zou dus kiezen voor een vakantie van een paar maand als het van de laatste reden afhangt![]()
Ik ga of verhuizen of nog 1 a 2 keer op vakantiequote:Op maandag 5 juni 2006 17:39 schreef leonieke het volgende:
Gaan jullie op vakantie?
Verhuizen naar waar?quote:Op maandag 5 juni 2006 17:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga of verhuizen of nog 1 a 2 keer op vakantie
En wat is de meest waarschijnlijke optie op dit moment??quote:Op maandag 5 juni 2006 17:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga of verhuizen of nog 1 a 2 keer op vakantie
Naar Eindhovenquote:
Geen idee nog, verzin het allemaal pas over een maand of 3. Half augustus wil ik het wel weten.quote:Op maandag 5 juni 2006 17:48 schreef MutZ het volgende:
[..]
En wat is de meest waarschijnlijke optie op dit moment??
ik ookquote:
En dan nooit meer hoeven werkenquote:
quote:
quote:
En wat ga je dan wel doen ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |