wat moet dat dan wel niet voor een pakket zijn?quote:Op maandag 5 juni 2006 16:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat van mij is geloof ik iets van 250 euro per maand![]()
| 1 2 | VALUES ('aan zijn (lamp, radio)','nyala'); |
Das 2 films downloaden en klaar voor de maandquote:
Zoiets als hieronder staat:quote:Op maandag 5 juni 2006 16:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wat moet dat dan wel niet voor een pakket zijn?
http://www.widexs.nl/nl/products/dedicated.php?parent=4quote:Dedicated 2 is een dedicated server voorzien van een Intel Pentium IV, 3.0 Ghz processor en 1.024 MB aan intern geheugen. De machine is voorzien van twee 80 GB SATA harddisks en Linux geīnstalleerd. Daarnaast biedt WideXS diverse standaard faciliteiten zoals Remote Reboot, een dagelijkse back-up, uitgebreide statistieken en 24/7 monitoring. 240 GB aan dataverkeer is standaard, maar kan uiteraard worden uitgebreid indien uw site meer verkeer genereert.
De kosten voor een Dedicated2 server bedragen:
ˇ ¤ 99.00 setup kosten (eenmalig)
ˇ ¤ 225.00 per maand
Deze server is vergelijkbaar met onze voormalige Developer 1 server.
Gelukkig is het nu opgelostquote:Op maandag 5 juni 2006 16:23 schreef indahnesia.com het volgende:
ooh, stu, de sql-import is trouwens gelukt... er zat een rotte regel tussen
Oehquote:
En wat zijn die grenzenquote:Op maandag 5 juni 2006 16:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh
Ik ga mijn grenzen ook weer halen vandaag
2 glazen per dagquote:
Wat keurig. Daar zou ik een groot voorbeeld aan moeten nemenquote:
T is een maximum he, nog niet eens een gemiddeldequote:Op maandag 5 juni 2006 16:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat keurig. Daar zou ik een groot voorbeeld aan moeten nemen![]()
aah, da's niet slechtquote:Op maandag 5 juni 2006 16:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zoiets als hieronder staat:
[..]
http://www.widexs.nl/nl/products/dedicated.php?parent=4
ik ben wel een drukkere downloader, maar veel hoger kom ik ook vast niet hoor.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:27 schreef leonieke het volgende:
Inda voor mij is dat alleszins genoeg.
Mijn meter wordt morgen gereset
Stand: download: 2.6 gig
Stand: upload: 191 MB
Het was een druk maand dus![]()
Nee, maar goed, ik gebruik er slechts detail van. Maar ja, het kost mij toch nietsquote:
dus maakt het ook niet uit inderdaad.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, maar goed, ik gebruik er slechts detail van. Maar ja, het kost mij toch niets![]()
Nee preciesquote:Op maandag 5 juni 2006 16:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dus maakt het ook niet uit inderdaad.
Vergis je niet hoor met al die foto'squote:Op maandag 5 juni 2006 16:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ben wel een drukkere downloader, maar veel hoger kom ik ook vast niet hoor.
Dus jij morgen naar de bios?quote:Op maandag 5 juni 2006 16:46 schreef Stuart het volgende:
Morgen komt The Omen uit in de bioscoop![]()
[afbeelding]
Dat weet ik nog niet, maar ik wil de film wél zienquote:
Bouw zequote:Op maandag 5 juni 2006 16:49 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, ik ga eens een importje bouwen.
Later van de week dus een keerquote:Op maandag 5 juni 2006 16:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet, maar ik wil de film wél zien![]()
Succes ermeequote:Op maandag 5 juni 2006 16:49 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, ik ga eens een importje bouwen.
Ja, eerst even kijken met wie ik naar de bioscoop zou willenquote:
Ik wist wel dat je niet ging om film te kijkenquote:Op maandag 5 juni 2006 16:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, eerst even kijken met wie ik naar de bioscoop zou willen![]()
Je kan toch wel iemand leuks vinden....quote:Op maandag 5 juni 2006 16:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, eerst even kijken met wie ik naar de bioscoop zou willen![]()
Ooooh, nee, ik vind het gewoon niet leuk om alleen te gaanquote:Op maandag 5 juni 2006 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je niet ging om film te kijken
Misschien. We'll seequote:Op maandag 5 juni 2006 16:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan toch wel iemand leuks vinden....
Ja jaquote:Op maandag 5 juni 2006 16:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooooh, nee, ik vind het gewoon niet leuk om alleen te gaan![]()
Ja, veel mensen vinden dit soort films niet leuk, dus het is al lastigquote:
Ja, goed bezigquote:Op maandag 5 juni 2006 17:06 schreef indahnesia.com het volgende:
owh.. dat was ook een snelle.. ik had nog een soortgelijke importdat gaat wel snel zo.
tja, niet de eerste keer dat ik een woordenlijstje krijg... maar toentertijd had ik het al eens zo gedaan.quote:
Je bent er nu vrij snel achter thoughquote:Op maandag 5 juni 2006 17:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, niet de eerste keer dat ik een woordenlijstje krijg... maar toentertijd had ik het al eens zo gedaan.
plan zequote:Op maandag 5 juni 2006 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga weer een rondje nederland plannenben ik iig weer even een paar uur door de tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |