Bouw zequote:Op maandag 5 juni 2006 16:49 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, ik ga eens een importje bouwen.
Later van de week dus een keerquote:Op maandag 5 juni 2006 16:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet, maar ik wil de film wél zien![]()
Succes ermeequote:Op maandag 5 juni 2006 16:49 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, ik ga eens een importje bouwen.
Ja, eerst even kijken met wie ik naar de bioscoop zou willenquote:
Ik wist wel dat je niet ging om film te kijkenquote:Op maandag 5 juni 2006 16:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, eerst even kijken met wie ik naar de bioscoop zou willen![]()
Je kan toch wel iemand leuks vinden....quote:Op maandag 5 juni 2006 16:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, eerst even kijken met wie ik naar de bioscoop zou willen![]()
Ooooh, nee, ik vind het gewoon niet leuk om alleen te gaanquote:Op maandag 5 juni 2006 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je niet ging om film te kijken
Misschien. We'll seequote:Op maandag 5 juni 2006 16:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan toch wel iemand leuks vinden....
Ja jaquote:Op maandag 5 juni 2006 16:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooooh, nee, ik vind het gewoon niet leuk om alleen te gaan![]()
Ja, veel mensen vinden dit soort films niet leuk, dus het is al lastigquote:
Ja, goed bezigquote:Op maandag 5 juni 2006 17:06 schreef indahnesia.com het volgende:
owh.. dat was ook een snelle.. ik had nog een soortgelijke importdat gaat wel snel zo.
tja, niet de eerste keer dat ik een woordenlijstje krijg... maar toentertijd had ik het al eens zo gedaan.quote:
Je bent er nu vrij snel achter thoughquote:Op maandag 5 juni 2006 17:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, niet de eerste keer dat ik een woordenlijstje krijg... maar toentertijd had ik het al eens zo gedaan.
plan zequote:Op maandag 5 juni 2006 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga weer een rondje nederland plannenben ik iig weer even een paar uur door de tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |