Okay, veel plezier ermee Flashquote:Op maandag 5 juni 2006 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga weer een rondje nederland plannenben ik iig weer even een paar uur door de tijd
hoi stuquote:
tijd voor maken danquote:Op maandag 5 juni 2006 17:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
daar heb ik geen tijd voor helaas![]()
Vriendje is weer wegquote:
Heb ik toch liever geen rustquote:
hoi indahquote:
Maar het waren wel een paar hele gezellige dagen...quote:
Gelukkig maarquote:Op maandag 5 juni 2006 17:33 schreef MutZ het volgende:
[..]
Maar het waren wel een paar hele gezellige dagen...
iddquote:
Dat klinkt net als die reclamequote:Op maandag 5 juni 2006 17:33 schreef MutZ het volgende:
[..]
Maar het waren wel een paar hele gezellige dagen...
Er komen vast nog veel meer van dat soort dagen thoughquote:Op maandag 5 juni 2006 17:36 schreef MutZ het volgende:
[..]
idd
Veel te kort alleen, maar dat is gebruikelijk volgens mij
Het liefste nietquote:Op maandag 5 juni 2006 17:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ook zo niet een beetje heel af en toe?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |