Zo ben ik dan ook wel weer. Somsquote:
Echt welquote:
Ik vind dat wel gek hoor.quote:
met de nadruk op nógquote:Op maandag 5 juni 2006 18:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vind dat wel gek hoor.
Dat houdt in dat nog niemand ze vermoord heeft
Smakelijkquote:
Die kans is aanwezig natuurlijk als ze zo doorgaan.quote:
tja, kan het niet gek vinden, en dan heb ik zelf niet eens kinderen.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die kans is aanwezig natuurlijk als ze zo doorgaan.
Ik zal ook geen seconde raar opkijken.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, kan het niet gek vinden, en dan heb ik zelf niet eens kinderen.
nee ik ook nietquote:Op maandag 5 juni 2006 18:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zal ook geen seconde raar opkijken.
Maar kinderen hoef ik ook niet hoor
Jij hebt een vriendin, die kinderen komen vanzelf welquote:
nah, doe dat nog maar even nietquote:Op maandag 5 juni 2006 18:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij hebt een vriendin, die kinderen komen vanzelf wel
Dat is wat jij wil hequote:Op maandag 5 juni 2006 18:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nah, doe dat nog maar even nietdan wil ik wel eerst een baan hebben en zo.
quote:Op maandag 5 juni 2006 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:oh okee, ik ga naar firefox en terug naar Excel en dan is het weg
en bij nieuwe waardes komen ze weerquote:Op maandag 5 juni 2006 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:oh okee, ik ga naar firefox en terug naar Excel en dan is het weg
Flessiequote:
Die dubbele punt in dezelfde cel als de waarde?quote:Op maandag 5 juni 2006 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
ey
wat betekent het als er in Excel in een cel waar een berekend tijdverschil in staat, achter de waarde een dubbele punt staat?
Goed zoquote:Op maandag 5 juni 2006 18:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou ja, kinderen ben ik nog helemaal NIET mee bezig trouwens.. laat dat duidelijk zijn.
Hoiquote:
jij hebt een vage pcquote:Op maandag 5 juni 2006 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:oh okee, ik ga naar firefox en terug naar Excel en dan is het weg
ja, direct erachter. En de puntjes staan iets dichter bij elkaar dan bij de echte :quote:Op maandag 5 juni 2006 18:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die dubbele punt in dezelfde cel als de waarde?
12:00: zoiets?quote:Op maandag 5 juni 2006 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
ey
wat betekent het als er in Excel in een cel waar een berekend tijdverschil in staat, achter de waarde een dubbele punt staat?
mail/post anders het excel sheetje eens?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, direct erachter. En de puntjes staan iets dichter bij elkaar dan bij de echte :
Enig idee?
Ik zit te verzinnen. Als je er met je muis overheen gaat, gebeurt er dan iets? (in excel 2003 wil dat nog wel eens gebeuren).quote:Op maandag 5 juni 2006 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, direct erachter. En de puntjes staan iets dichter bij elkaar dan bij de echte :
Enig idee?
ja zoiets, maar als ik een ander venster aanroep en dan terugga is het weg. Dus met celopmaak kan het niet te maken hebben...quote:Op maandag 5 juni 2006 19:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
12:00: zoiets?
kan zijn dat er nog 00 achter moet ofzo, dat het dus u:mm:ss is. anders even bij de celeigenschappen kijken in instellen op [u]:mm dan telt ie door na 24, makkelijk dus als je op gaat tellen
Ook al geprobeerd, dan gebeurt er niks. Bij negatieve tijden verschijnt ####### en daar krijg je wel toelichting over via zo'n mouse-overquote:Op maandag 5 juni 2006 19:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zit te verzinnen. Als je er met je muis overheen gaat, gebeurt er dan iets? (in excel 2003 wil dat nog wel eens gebeuren).
Wat is de formule die in die cel staat?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook al geprobeerd, dan gebeurt er niks. Bij negatieve tijden verschijnt ####### en daar krijg je wel toelichting over via zo'n mouse-over![]()
Is de cel wel breed genoegquote:Op maandag 5 juni 2006 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook al geprobeerd, dan gebeurt er niks. Bij negatieve tijden verschijnt ####### en daar krijg je wel toelichting over via zo'n mouse-over![]()
gewoon, iets als =D3-C3quote:Op maandag 5 juni 2006 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat is de formule die in die cel staat?
Dan zou ie altijd ###### moeten geven, en niet alleen bij negatieve waardenquote:
Vreemd, zit echt te verzinnen hoe en wat...............quote:Op maandag 5 juni 2006 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon, iets als =D3-C3
niet echt iets spannends of zo
Zet ie dan geen - teken in de cel extraquote:Op maandag 5 juni 2006 19:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zou ie altijd ###### moeten geven, en niet alleen bij negatieve waarden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |