Lekker 'zonder jas' weer en niet te warm iddquote:Op maandag 5 juni 2006 19:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, als het dan erg lekker weer is. Iets van 20 graden ofzo![]()
Veel plezier met GTSTquote:
6 boeken bij de Slegte, 1 bij de Ako, redelijke score dusquote:Op maandag 5 juni 2006 20:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een telefoon herken je dus al wel
Hoeveel kilo boeken had je
Tot latersquote:
Kan je weer een week vooruitquote:Op maandag 5 juni 2006 20:03 schreef es70 het volgende:
[..]
6 boeken bij de Slegte, 1 bij de Ako, redelijke score dus.
Wat een ongelofelijke l*lquote:Op maandag 5 juni 2006 19:59 schreef indahnesia.com het volgende:
Bananenschil veroorzaakt ongeluk
boehahaha.. geniaal
best ergquote:Op maandag 5 juni 2006 19:59 schreef indahnesia.com het volgende:
Bananenschil veroorzaakt ongeluk
boehahaha.. geniaal
Als ik er voor ga zitten wel idd, maar dat is niet meer zo vaak de laatste tijd... Straks met mooi weer op de schommelbank met een boekjequote:
dat kan nog lang duren danquote:Op maandag 5 juni 2006 20:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Als ik er voor ga zitten wel idd, maar dat is niet meer zo vaak de laatste tijd... Straks met mooi weer op de schommelbank met een boekje.
Tegen dan begint het weeral te druppelen vrees ikquote:Op maandag 5 juni 2006 20:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat kan nog lang duren dan
eerst mooi weer, dan tijd hebben/kunnen maken, dan je schommelbank vrij maken, en dan snel je boeken lezen
Het wordt alleen geen mooi weer hequote:Op maandag 5 juni 2006 20:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Als ik er voor ga zitten wel idd, maar dat is niet meer zo vaak de laatste tijd... Straks met mooi weer op de schommelbank met een boekje.
Kluun maakt (nu al) een hele goeie kans dé reden te worden dat ik tijd maak, iedereen van mijn schommelbank af trap en op 'non-actief' gaquote:Op maandag 5 juni 2006 20:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat kan nog lang duren dan
eerst mooi weer, dan tijd hebben/kunnen maken, dan je schommelbank vrij maken, en dan snel je boeken lezen
Wat voor boeken heb je?quote:Op maandag 5 juni 2006 20:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Kluun maakt (nu al) een hele goeie kans dé reden te worden dat ik tijd maak, iedereen van mijn schommelbank af trap en op 'non-actief' ga. Maar ik ben nog bezig in drie andere boeken ook
.
Kijk zequote:Op maandag 5 juni 2006 20:16 schreef indahnesia.com het volgende:
ik denk dat ik zo maar eens tv ga kijken... ben wel moe eigenlijk.
Gekocht, of waar ik in bezig wasquote:
Pinkpop!quote:Op maandag 5 juni 2006 20:16 schreef indahnesia.com het volgende:
ik denk dat ik zo maar eens tv ga kijken... ben wel moe eigenlijk.
Gekochtquote:
Ik was bezig in Harry Potter and the goblet of fire, Elfenoorlog van Herbie Brennan en Het leven is wél leuk van Youpquote:
Eigenlijk was het al koudquote:
Dan moet ik gewoon werken... Hoe is het morgenquote:
Weet ik nietquote:Op maandag 5 juni 2006 20:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan moet ik gewoon werken... Hoe is het morgen.
Waarom wel van woensdag en niet van morgenquote:
Werd net op 538 gemeldquote:Op maandag 5 juni 2006 20:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom wel van woensdag en niet van morgen.
Die zegt 19 maar die liegt dus, dat is wel duidelijkquote:Op maandag 5 juni 2006 20:39 schreef es70 het volgende:
Het is overigens niet wat Teletekst zegt, 22 graden...![]()
Die van Clancy zijn wel goedquote:Op maandag 5 juni 2006 20:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik was bezig in Harry Potter and the goblet of fire, Elfenoorlog van Herbie Brennan en Het leven is wél leuk van Youp.
Ik heb gekocht: 5 deeltjes van Netforce Explorers (Tom Clancy), 1Lilian Jackson Braun (De kat die... ) en Er komt en vrouw bij de dokter van Kluun.
Oftewel, dat komt jou niet zo goed uitquote:Op maandag 5 juni 2006 20:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die zegt 19 maar die liegt dus, dat is wel duidelijk![]()
quote:
Het maakt mij niet uit, ik hoef toch niet te werkenquote:
Wromquote:
Soms is de oplossing zo makkelijkquote:
Ja. Als iemand het niet leuk vind, dan luisteren ze toch gewoon ergens anders naarquote:
quote:
En wat maakt dat zoveel beter dan als ik vragen magquote:
commerciele shit, dj's die denken dat ze leuk, etc.quote:
Veronicaquote:
Stel motherfuckers. Onvoorstelbaar gewoon. Morgenochtend meteen bellenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |