wat staat er dan in D3 en C3?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon, iets als =D3-C3
niet echt iets spannends of zo
quote:Op maandag 5 juni 2006 19:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zet ie dan geen - teken in de cel extra![]()
Blijkbaar nietquote:Op maandag 5 juni 2006 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook al geprobeerd, dan gebeurt er niks. Bij negatieve tijden verschijnt ####### en daar krijg je wel toelichting over via zo'n mouse-over![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 19:20 schreef Stuart het volgende:
Nou Flash, je formule zal wel gewoon niet deugen dan![]()
Gewoon, tijdstippenquote:Op maandag 5 juni 2006 19:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
wat staat er dan in D3 en C3?
en hoe zijn die cellen opgemaakt?
Ga eens iemand anders vervelen met je nergens op slaande opmerkingenquote:
ik neem aan dat je die tijden er zonder de aanhalingstekens in zet?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, tijdstippen"19:24" en zo. Ook als zodanig opgemaakt (de 2e optie zeg maar, "13:30" in dat venster waar je dat kan kiezen. Als ik dan in de formulebalk kijk staat er "19:24:00" Maar goed, dat moet niet uitmaken natuurlijk, dat is overal zo. Er gaat ook niet echt iets mis of zo, maar die puntjes verschijnen erachter, en als ik naar een ander scherm ga en weer terug, zijn ze weg. En bij Opslaan... blijven ze gewoon staan, en automatisch herberekenen is het ook niet. Ik meen toch dat het iets betekent, maar de Help van Excel is niet erg behulpzaam
Joh, als je niet overweg kunt met Excel is dat niet mijn foutquote:Op maandag 5 juni 2006 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga eens iemand anders vervelen met je nergens op slaande opmerkingen
Nee, maar als je niet leest en maar als een malle in het rond gaat kraaien, is dat WEL jouw foutquote:Op maandag 5 juni 2006 19:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Joh, als je niet overweg kunt met Excel is dat niet mijn fout![]()
Dat is vrij snelquote:Op maandag 5 juni 2006 19:30 schreef indahnesia.com het volgende:
klaar met douchen
Anders plaats je je vraag lekker in DIG ipv afhankelijk te zijn van de paar reacties welke je hier kunt krijgenquote:Op maandag 5 juni 2006 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, maar als je niet leest en maar als een malle in het rond gaat kraaien, is dat WEL jouw fout
Nou, dat is ook niet nodig natuurlijk. Meestalquote:Op maandag 5 juni 2006 19:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik doe er niet zo lang over, meestal dan![]()
Ja, ondanks het feit dat de markt er dus gewoon niet wasquote:
Ja welterusten hoor, ga maar met iemand anders ruzie maken. Hier heb ik echt geen zin inquote:Op maandag 5 juni 2006 19:31 schreef Stuart het volgende:
Besides, alsof jijzelf zoveel bruikbare informatie geeft, komt op zeg![]()
wát, de Albert Cuijp dicht?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, ondanks het feit dat de markt er dus gewoon niet was. De Slegte was open
.
Wie reageerde er nu zo fel? Kom op man, jij laat je kennen omdat ik een grapje maak waar jij blijkbaar niet tegen kunt. Anyway, jij ziet zoiets als ruzie maken, nou, veel succes ermee verderquote:Op maandag 5 juni 2006 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja welterusten hoor, ga maar met iemand anders ruzie maken. Hier heb ik echt geen zin in
Wat heb je dan de hele dag gedaanquote:Op maandag 5 juni 2006 19:34 schreef es70 het volgende:
[..]
.
Ja, en dat ondanks het feit dat er op internet stond dat 'ie open zou zijnquote:
Ik ben gewoon in de stad gebleven, daar was vrijwel alles gewoon openquote:
Apart wel. Ik had niet gedacht dat de winkels open zouden zijn. Dus je heb het wel leuk gehadquote:Op maandag 5 juni 2006 19:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon in de stad gebleven, daar was vrijwel alles gewoon open.
ja, ik als Eindhovenaar ook...quote:Op maandag 5 juni 2006 19:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, en dat ondanks het feit dat er op internet stond dat 'ie open zou zijn. De Amsterdammer die ik sprak vond het ook raar
.
quote:Op maandag 5 juni 2006 19:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Apart wel. Ik had niet gedacht dat de winkels open zouden zijn. Dus je heb het wel leuk gehad![]()
Ben ik een keer in de gelegenheid naar de markt te gaanquote:
krijg je dat gezeik weerquote:Op maandag 5 juni 2006 19:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Ben ik een keer in de gelegenheid naar de markt te gaan.
Klinkt wel als een goed geslaagde dag, op de stof voor het stoeltje naquote:Op maandag 5 juni 2006 19:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Toffe schoenen (dus niet practisch
) gekocht en een zooi boeken, voor elk van de kinderen iets en nog een rokje voor mezelf...
Geen stof voor mijn stoeltje.
was dat rokje voor jezelf?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Toffe schoenen (dus niet practisch
) gekocht en een zooi boeken, voor elk van de kinderen iets en nog een rokje voor mezelf...
Geen stof voor mijn stoeltje.
quote:Op maandag 5 juni 2006 19:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt wel als een goed geslaagde dag, op de stof voor het stoeltje na![]()
![]()
Alles op zijn tijd natuurlijk hequote:Op maandag 5 juni 2006 19:48 schreef es70 het volgende:
[..]Er rust schijnbaar geen zegen op mijn stoeltje
.
Ik dacht het nietquote:
ik steek wel een wierook stokje op volgende maandquote:Op maandag 5 juni 2006 19:48 schreef es70 het volgende:
[..]Er rust schijnbaar geen zegen op mijn stoeltje
.
ik dacht alquote:Op maandag 5 juni 2006 19:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik dacht het niet. Roze rokjes zijn leuk voor kleine meisjes, niet voor hun moeders
.
Dit jaar zou nog wel leuk zijn, maar da's vast weer te veeleisend...quote:
Verhaal van het maskerquote:Op maandag 5 juni 2006 19:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik steek wel een wierook stokje op volgende maand![]()
(ken je het verhaal van het masker?)
Waarom moet die schuur platquote:Op maandag 5 juni 2006 19:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Dit jaar zou nog wel leuk zijn, maar da's vast weer te veeleisend...
Mijn schuur gaat waarschijnlijk plat, dus ik heb dan geen ruimte meer om 'm weg te zetten tot ik ermee aan de gang kan.
Ik mag dan een beetje gek zijn, ik ben niet volslagen van God los hoorquote:
Oh, wat fout, de Slegtequote:Op maandag 5 juni 2006 19:34 schreef es70 het volgende:
[..]
.
Hij is rot (en het levert een behoorlijk stuk tuin opquote:
owh niet dus.. ik moet het nog een keer uitschrijven voor in mijn topic (bruine doos, zie mijn sig).. maar in het kort:quote:
En ik had natuurlijk mijn verse lijst thuis gelatenquote:
Nou, het is de hele week mooi weer hoor, dus dat overdekken is niet nodigquote:Op maandag 5 juni 2006 19:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Hij is rot (en het levert een behoorlijk stuk tuin op). Hoewel ik zo zachtjesaan het idee krijg dat het slimmer is de tuin volledig te overdekken, kunnen we 'm tenminste nog 's gebruiken ook
.
Ik ben voorlopig al tevreden met aankomende vrijdag mooi weer, dan moeten de kinderen op schoolreisje (maar alles extra is natuurlijk mooi meegenomenquote:Op maandag 5 juni 2006 19:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, het is de hele week mooi weer hoor, dus dat overdekken is niet nodig![]()
Dat zou mooi zijn, als het dan erg lekker weer is. Iets van 20 graden ofzoquote:Op maandag 5 juni 2006 19:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben voorlopig al tevreden met aankomende vrijdag mooi weer, dan moeten de kinderen op schoolreisje (maar alles extra is natuurlijk mooi meegenomen). De wind was koud vandaag
.
Een telefoon herken je dus al welquote:Op maandag 5 juni 2006 19:55 schreef es70 het volgende:
[..]
En ik had natuurlijk mijn verse lijst thuis gelaten. Met telefonisch overleg zijn we er toch uitgekomen
(ik ben zo handig soms
).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |