quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:47 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Jaaa!!Was gewoon net gedropt! Wat mij opviel was dat de bunker helemaal hermetisch gesloten wordt, je die tekens dan ziet terwijl er dan vers voedsel gedropt wordt??? Wordt alles afgesloten omdat er iets gedropt wordt of...? Ach elke aflevering zitten we met meer vragen
![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:52 schreef One_conundrum het volgende:
Dat is de gewoon die bunker aka The Swan die andere dingen zijn andere bunkers die allemaal lijden naar de middelste grote bunker of iets derge;okle
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:52 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
Lijken wel meerdere bunkers waarvan die lange lijn met ballon zeg maar een soort "U bevind zich hier" is![]()
Wat zou dat in het midden zijn waar het allemaal naar toe wijst?
Dat lijkt me stug, aangezien ze voedselpakketten komen droppen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:01 schreef Lethe het volgende:
He dat is wel een goeie wat hierboven staat: dat het afgesloten wordt omdat er voedsel gedropt werd...
Edit: maar dat zou betekenen dat degenen die voedsel droppen geen idee hebben van dat er ook andere mensen op het eiland rondlopen die ze kunnen zien.
Arrghh laat ook maar, veels te ingewikkeld
Met deze serie weet je dat maar nooitquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:07 schreef One_conundrum het volgende:
dat was niemand volgens mij
Daarom lette ik er ook extra op, net als bij die overvliegende vliegtuigen . . .quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:08 schreef texelonia het volgende:
[..]
Met deze serie weet je dat maar nooit
Het spijt me, mijn hart maakte een sprongetje, ik denk dat dat een Nadia met een ander accent was.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:07 schreef One_conundrum het volgende:
dat was niemand volgens mij
ZIEJE ZIEJE!!! En ik maar denken dat dat wishful thinking was, ze is het echt he!?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:12 schreef Lethe het volgende:
Ik wilde het net zeggen!!
Dat zou best kunnen...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:10 schreef Pune het volgende:
Het spijt me, mijn hart maakte een sprongetje, ik denk dat dat een Nadia met een ander accent was.![]()
Je moet het met een Iraaks accent uitspreken, dan weet je het wel weerquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:14 schreef One_conundrum het volgende:
Wie is Nadia?
Daarom ook dat gedoe over haar husbandquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:16 schreef Pune het volgende:
[..]
Je moet het met een Iraaks accent uitspreken, dan weet je het wel weer
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:09 schreef One_conundrum het volgende:
Bedenk net dat Kate voor het eerst Henry zag. . .
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:16 schreef Pune het volgende:
[..]
Shannon?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:17 schreef Coastertommm het volgende:
Ik denk trouwens dat Shannon in de bunker "The Staff" is geweest.
Eh ja, iddquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:22 schreef Lethe het volgende:
[..]
Shannon?
Bedoel je niet Claire, of heb ik wat gemist?
Dat vraag ik me ook af, plus waarom het dan met blacklight-stift is geschreven... zou er dan langere tijd een lockdown geweest zijn, waarbij er ineens blacklight-stiften voorhanden waren?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:22 schreef One_conundrum het volgende:
Maar waarom uit het zicht op die deur en niet gewoon op een blaadje
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:56 schreef texelonia het volgende:
Zou het gemaakt zijn door mensen die daar ooit vast hebben gezeten?
Zoiets dacht ik dus ook al, dat er mensen vast zaten...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:25 schreef Pune het volgende:
Dat vraag ik me ook af, plus waarom het dan met blacklight-stift is geschreven... zou er dan langere tijd een lockdown geweest zijn, waarbij er ineens blacklight-stiften voorhanden waren?
Ja en wat zouden die lijnen betekenen die van sommige bunkers naar sommige andere bunkers lopen?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:30 schreef Coastertommm het volgende:
Valt het jullie ook op dat die rand waarin het meeste is geschreven op dat blacklight ding dezelfde vorm heeft als die van Dharma Industries? www.dharmaindustries.com
Goed punt!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:30 schreef Pune het volgende:
En wie zegt dat die stoute "Henry" daadwerkelijk de button heeft gepushed?
Ik vind die Dharma-theorieën sowieso eng. Je kunt praktisch de hele serie ontleden op basis van karma, fate en destiny, yin en yang en natuurlijk evenwicht.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:37 schreef Coastertommm het volgende:
Ik snap mezelf niet meer... Cogito ergo doleo betekent "Ik denk dus ik lijd". En een van de "grondbeginselen" van Dharma is "Het leven is lijden". Maarja, ik leg te veel verbanden ofzo
.
Op dat laatste plaatje staat:quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:27 schreef texelonia het volgende:
Hey en die coördinaten dan... x4,y8,z15
Zijn tevens de eerste getallen uit die reeks... zouden de overige getallen dan ook coördinaten zijn? x16,y23,z42???
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:30 schreef Pune het volgende:
En wie zegt dat die stoute "Henry" daadwerkelijk de button heeft gepushed?
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:23 schreef One_conundrum het volgende:
Zou sayid nu volgende week 'Henry' weer gaan martelen?
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:20 schreef Rahl het volgende:
misschien heeft desmond die tekening wel gemaakt
Heb zo'n idee van welquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:23 schreef One_conundrum het volgende:
Zou sayid nu volgende week 'Henry' weer gaan martelen?
OMG OMG OMGquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:16 schreef Pune het volgende:
[..]
Verlamming wordt toch veroorzaakt als de zenuwen in de ruggewervels enzow beschadigen. Niet in je benen zelf dus...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:45 schreef bosmeneer het volgende:
Ff uitpuffen, want wow wat een spannende aflevering.. Locke krijgt een zware deur op zich, maar raakt toch niet (weer) verlamd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:56 schreef boneyard het volgende:
tvp
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik voel me echt dom na het lezen van dit topic, al die theorieën waar ik zelf nooit op zou komen![]()
Maar super goeie aflevering ja! Kan nu ook niet wachten hoe het verdergaat.. heb alvast even gespiekt van wie we de volgende keer flashbacks krijgen en het is...Vet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat al op de vorige pagina.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:54 schreef Maja-de-bij het volgende:
En daar waren de nummers weer: het kluisje van Locke had het nummer 1516.
In het USA topic van destijds staat trouwens een artikel/foto van de kaart waarop alles duidelijk te lezen is. Maar ik weet niet of ik die zomaar kan neerplempen hier???
Ja "Henry" is ontmaskerd..maar wie en wat is hij nou eigenlijk?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:44 schreef IV_Xample het volgende:
ja vette aflevering weer...steeds weer vragen, maar gelukkig is die henry ontmaskerd...wat een creep is dat zeg
Zal wel een keer eerder vermeld zijn, maar in het echt is het de neef van Tom Cruise.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:54 schreef Coastertommm het volgende:
Ethan was idd enger.. dat was echt zo'n creep die je 's avonds liever niet tegen komt ofzo..
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Zal wel een keer eerder vermeld zijn, maar in het echt is het de neef van Tom Cruise.
Dit vind ik wel behoorlijk ver gezocht . . .quote:Op zaterdag 3 juni 2006 09:20 schreef Cee het volgende:
En 'The Swan' refereert dan natuurlijk naar 'het lelijke eendje dat een zwaan wordt', die theorie van de 'Others'. Dat ze alleen goede mensen willen. Denk ik.
Dat was mijn gedachte ook na deze aflevering. Ik zat volgens mij voor de eerste keer letterlijk op het puntje van de bankquote:
Er is een duidelijkere uitleg voor maar ik kan dat niet zo goed. Dus hou 't er maar op dat ik gelijk heb, dan is alles goed.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:10 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dit vind ik wel behoorlijk ver gezocht . . .
Hmz.. welke was dit?quote:De bunker waar de tail-section-lui in zaten
zij hadden ook zo'n bunker, daar had eko die bijbel met dat ontbrekende stuk film gevondenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:19 schreef Coastertommm het volgende:
[..]
Hmz.. welke was dit?
Het is echt zo complex eigenlijk allemaal.. ook als je het probeert uit te leggen aan iemand anders wat het zo spannend maakt is dat bijna onmogelijk omdat er zoveel dingen zijn waar je op let en omdat het zo slim in elkaar zit.. echt heel knap.
Die bunker was vrijwel leeg. Jin, Michael en Sawyer zijn daar ook nog ff geweest. Er lag een boek met het ontbrekende stukje filmrol. Voor de rest was er vlgs mij niets in die bunker, behalve ook een Dharma-logo.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:19 schreef Coastertommm het volgende:
[..]
Hmz.. welke was dit?
Het is echt zo complex eigenlijk allemaal.. ook als je het probeert uit te leggen aan iemand anders wat het zo spannend maakt is dat bijna onmogelijk omdat er zoveel dingen zijn waar je op let en omdat het zo slim in elkaar zit.. echt heel knap.
En dan natuurlijk de bunker waar ze nu zitten. Tenminste ik neem aan dat ze wel weer in een bunker zitten.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:15 schreef Arjan het volgende:
Dat was mijn gedachte ook na deze aflevering. Ik zat volgens mij voor de eerste keer letterlijk op het puntje van de bank
Er was inderdaad 'iets' misgegaan daar op dat eiland, want dat vertelde die gast in het filmpje ook al.
Bij mijn weten zijn er nu drie bunkers bekend voor de kijker:
De bunker van Jack en Locke,
De bunker waar de tail-section-lui in zaten
De bunker waar Claire is geweest.
Nee ik bedoel waar The Others nu zitten. Al weet je niet zeker of die in een bunker zitten, maar ik denk het wel.quote:Op zondag 4 juni 2006 12:02 schreef Coastertommm het volgende:
Ja, dat is dus de bunker van Jack en Locke. Maar.. waarom zijn het eigenlijk bunkers? Waarom niet gebouwen? Om ergens tegen te beschermen? Of iets anders?
Ze moeten ook ergens die motorboot kwijt kunnen, wellicht dat ze gewoon een dorp hebben met een weg ernaartoe (en zitten ze niet eens op een verlaten eilandquote:Op zondag 4 juni 2006 12:27 schreef texelonia het volgende:
[..]
Nee ik bedoel waar The Others nu zitten. Al weet je niet zeker of die in een bunker zitten, maar ik denk het wel.
Op die plattegrond die tot Locke verscheen staat onder andere te lezen dat er blijkbaar eerder op dat eiland een sort ongeluk is gebeurd. Misschien waren die bunkers of wat het ook zijn, gebouwd om een bepaald experiment te begeleiden vanuit een veilige plek, maar is dat experiment mislukt of uit de hand gelopen.quote:Op zondag 4 juni 2006 12:02 schreef Coastertommm het volgende:
Ja, dat is dus de bunker van Jack en Locke. Maar.. waarom zijn het eigenlijk bunkers? Waarom niet gebouwen? Om ergens tegen te beschermen? Of iets anders?
Hieroquote:Op zondag 4 juni 2006 15:13 schreef somegirl het volgende:
Heeft iemand ook screenlocks van Locke die met Nadia praat? Volgensmij heb ik dat even gemist ofzo.
Hoe weet je dat de neppe Henry niet de waarheid vertelde over die deuren?quote:Op zondag 4 juni 2006 21:54 schreef Xurk het volgende:
LOST
Wel typisch dat ik niet doorhad dat het Nadia was, maar dat zijn de dingen die deze serie zo goed maken
Ik ging ook voor het eerst geloven dat Henry de waarheid vertelde, totdat Locke hem vroeg hoe hij ervoor had gezorgd dat de deuren omhoog gingen en hij dit ging ontkennen.
'Here be dragons' schijnt piratentaal te zijn voor 'onbekend gebied'.quote:
Dat was de vriendin van Sayid en tevens de reden dat hij op weg was naar Amerika.quote:
Ik dacht even dat ze een kamp hadden in die boom waar Ana Lucia en Sayid onder zaten 'waarom regent het hier niet' maar dat was alleen maar die parachutequote:Op zondag 4 juni 2006 12:27 schreef texelonia het volgende:
[..]
Nee ik bedoel waar The Others nu zitten. Al weet je niet zeker of die in een bunker zitten, maar ik denk het wel.
2.17 (Lockdown)quote:Op maandag 5 juni 2006 15:45 schreef speknek het volgende:
Weet iemand de seriecode? Dan kan ik hem nog downloaden.
Inderdaad:quote:Op maandag 5 juni 2006 18:19 schreef Eveli het volgende:
Ja er kwam toch juist geen zomerstop dit jaar?
Vette shit!!quote:Net5.nl schrijft:
Het complete tweede seizoen van Lost wordt uitgezonden op NET 5. De finale van het seizoen duurt twee uur en wordt uitgezonden op vrijdag 14 juli.
Er komt idd een derde seizoen. Dat begint eind september in Amerika, dus het duurt nog wel een poos voordat het hier in Nederland op de tv komt.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:12 schreef Coastertommm het volgende:
Gaat het nog verder in seizoen 3 of is het einde van seizoen het definitieve einde?
pfff een schamshot was datquote:Op maandag 5 juni 2006 18:24 schreef karoltje het volgende:
Die pin van die deur in Locke's been was echt goor!!
Hè....quote:Op maandag 5 juni 2006 19:17 schreef Symer het volgende:
[..]
Er komt idd een derde seizoen. Dat begint eind september in Amerika, dus het duurt nog wel een poos voordat het hier in Nederland op de tv komt.
Toen die deur omhoog ging was het echt van *splutsjsplutsj* die pin uit zn been!quote:Op maandag 5 juni 2006 19:22 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
pfff een schamshot was dat
Vrouwen . . .
Cerebrus: grieks mythologisch figuur, hond van Hades, 3-hoofdige hond. Bewaakte de poort naar Hades (onderwereld) zodat de doden niet weg konden en de levenden niet naar binnen konden.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:36 schreef Xurk het volgende:
Ja, weet ik
Maar er werd over gesproken als een "defense mechanism" door Rousseau, en op die plattegrond hebben ze het ook over een malfunction van Cerebrus, wat als het monster klinkt. En voor zover ik weet komen malfunctions alleen bij machines voor... maar het is toch allemaal speculatie
http://www.imdb.com/title/tt0317919/crazycreditsquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Zal wel een keer eerder vermeld zijn, maar in het echt is het de neef van Tom Cruise.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:19 schreef DJKoster het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0317919/crazycredits
En wat is de voornaam van het karakter wat Tom Cruise speelt in die film? juist!![]()
quote:
Crazy Credits for
Mission: Impossible III (2006)
Special Thanks: The Hanso Foundation.
Ja de (tweede) man van Charlottequote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:26 schreef Rahl het volgende:
freaky aflevering vandaag trouwens... die dave speelde toch ook in sex and the city?
Hey! Daar zit wat in!!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:46 schreef Xurk het volgende:
Ik denk dat die Libby gewoon obsessed is met Hurley, door de manier waarop ze in die kliniek naar hem keek. Ze stalkte hem denk ik, vandaar dat ze in hetzelfde vliegtuig zat als hij...
Ja, Libby keek helemaal niet blij en verliefd.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:34 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik denk 'toeval'. Is al vaak geneog gebeurt in Lost. Maar ze wilden de kijker de theorie van een hersenspinsel van Hurley nog niet doen vergeten. Enigste keer dat ik daar nog rekening mee hield was toen Libby hand in hand weg liep met Hurley en toen opeens heel sip keek. Tenminste zoiets dacht ik te zien
.
Hurley kende Libby toch wel ergens van? Zoiets zei Libby dacht ik iig. Dat hij had gezegd dat hij haar bekend voorkwam.. zei zo boven op die cliff.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zoo dan, goeie aflevering! Ik denk inderdaad ook dat Libby Hurley stalkt ofzo, anders nogal toevallig dat ze in hetzelfde vliegtuig zitten. Wel opvallend dat Hurley Libby blijkbaar niet herkent..
We weten niet waarvoor ze daar zat hequote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:06 schreef Coastertommm het volgende:
[..]
Hurley kende Libby toch wel ergens van? Zoiets zei Libby dacht ik iig. Dat hij had gezegd dat hij haar bekend voorkwam.. zei zo boven op die cliff.
Maar, hoe kan Libby zo goed mensen helpen (psychologisch) als ze zelf in die kliniek zat?
Toen ze elkaar voor het eerst op het eiland ontmoetten zei Hurley "Don't I know you from somewhere?" en in deze aflevering zei hij over de wijn: "Maybe if I get drunk enough I'll remember where I know you from."quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:06 schreef Coastertommm het volgende:
[..]
Hurley kende Libby toch wel ergens van? Zoiets zei Libby dacht ik iig. Dat hij had gezegd dat hij haar bekend voorkwam.. zei zo boven op die cliff.
Misschien door te kijken naar de mensen die daar werken, of misschien is ze echt een psycholoog zoals ze beweert (ook psychologen kunnen doordraaien, ja. Ik weet van een jongen die in het laatste jaar van de psychologie opleiding zijn vakken niet haalde, hij draaide door en zit nu ook in een gesticht).quote:Maar, hoe kan Libby zo goed mensen helpen (psychologisch) als ze zelf in die kliniek zat?
quote:Het bedrijf Widmore blijkt ook redelijk belangrijk te zijn. Tot nu toe is het bedrijf 3 keer voorgekomen. Michael heeft er ook gewerkt.
-De eerste keer was in een flashback van Charlie. Het bedrijf kwam voor op de achtergrond.
-De tweede keer stond het op de zwangerschapstest die Sun gebruikt had.
-De derde keer was op de luchtballon van de echte Henry Gale.
Die hebben we inderdaad al een tijd niet meer gezien. Benieuwd, wat daar mee is gebeurdquote:Op zondag 11 juni 2006 00:07 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Owja Michael, die zal in de komende afleveringen ook wel weer een keer opduiken dunkt mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt me niet super boeiend, maar wie weet word ik verrast![]()
quote:Op maandag 12 juni 2006 16:39 schreef Xurk het volgende:
Volgens mij is Libby gewoon schizo en zat ze daarom in die kliniek en denkt ze gewoon dat ze veel afweet van pyschologie [of ze heeft "monkey see, monkey do" gespeeld met haar sessies daar]. En ze keek misschien niet blij en verliefd, omdat ze gewoon vet pyscho-obsessed is met Hurley en niet eens verliefd. Ik ben in ieder geval wel benieuwd naar haar flashback-episode
We hebben nog 6 afleveringen te gaan, waarvan Net5 de laatste 2 achter elkaar gaat uitzenden, dus ik denk dat er wel een aantal verhaallijnen gaan aflopen bnnenkort, of in de finale
Vorig seizoen had je de hatch die openging, de mensen die eindelijk wegvaarden met de raft, Sun en Jin die het weer goedmaakten, etcetera.
Enkele verhaallijnen die nu nog opgelost moeten worden:
- "Henry Gale", waar ze afgelopen aflevering mee zijn begonnen
- Waar de hatch nou eigenlijk voor dient
- Waar Michael is gebleven
- Waar Walt is gebleven
- Wie de baas is van de Others
- De leger van Jack en Ana-Lucia
- en zo kun je nog wel een uur doorgaan
We krijgen nu btw eenPreciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt me niet super boeiend, maar wie weet word ik verrast![]()
Ik ook nietquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:55 schreef Coastertommm het volgende:
En.. wat ik me net bedacht:
Toen dinges, weet niet meer wie, volgens mij John zei: God mag weten hoelang jullie hier al zitten, zei Henry dat God het niet zou weten. Waarom niet, vroeg John. Omdat God niet eens wist dat het eiland bestond. Hmz.
En dan ga je rare dingen bedenkenAndere dimensie?
Nee, lijkt me niet. Beeld iedereen het zich in? Zit iedereen in die kliniek? Lijkt me niet. Goddamnit, ik begrijp er geen ene fuck meer van
![]()
![]()
Aangezien een aflevering (zonder reclames) 42 minuten duurt heb je idd relatief veel gemist. Hier staat wat er letterlijk gebeurde (wie wat zegt enzo), mocht je tijd over hebben en Engels kunnen lezen.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:21 schreef SuperMOM het volgende:
Ik heb trouwens het eerste half uur gemist door die stomme tijdwijzigingHeb ik erg veel gemist?
quote:Deze aflevering gaat over de flashbacks van Hurley. Hij geeft toe aan Libby dat hij eetverslaafd is en samen besluiten ze al het eten weg te gooien. Net wanneer hij dit heeft gedaan zien ze dat er een groot pakket met ongelofelijk veel eten gedropt is op het eiland. Dit komt vermoedelijk omdat Henry de nummers niet op tijd heeft ingetikt. 'Henry' geeft ook toe dat hij een van "the others" is.
Ondertussen ziet Hurley zijn oude vriend Dave van in de instelling waarin hij zat terug. Dave zegt hem dat het eiland niet echt is, maar in zijn verbeelding zit en dat hij van de rots moet springen om terug in de werkelijkheid te komen. Wat wij al weten is dat deze 'Dave' degene is die zich in Hurleys verbeelding begeeft. Net voor hij wil springen komt Libby toe aan de rots en overtuigt hem het niet te doen. Ze kust hem en samen gaan ze terug naar het kamp.
Bedankt! Ik heb dus alleen de eerste alinea gemist! Dat van Hurley die toegeeft aan Libby etc.....quote:Op maandag 12 juni 2006 21:09 schreef Symer het volgende:
[..]
Aangezien een aflevering (zonder reclames) 42 minuten duurt heb je idd relatief veel gemist. Hier staat wat er letterlijk gebeurde (wie wat zegt enzo), mocht je tijd over hebben en Engels kunnen lezen.
Dit is een beknopte samenvatting van Wikipedia:
[..]
Ik denk niet dat het al dan niet invoeren van de nummers iets te maken heeft met de dropping. De deuren kwamen immers naar beneden voordat de 108 minuten verstreken waren, dat heeft er denk ik meer mee te maken.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:22 schreef Coastertommm het volgende:
Maar, het betekent dus dat alleen voedsel wordt gedropt als de nummers niet op tijd worden ingedrukt? Dus, als je voedsel nodig hebt druk je gewoon ff de nummers niet in en klaar is kees? Ik wil dat het vrijdag is...
quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:08 schreef Molline het volgende:
Heeft iemand hier een screenshot van toevallig? Vind het wel spannend.
Dat is niet bekend.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:47 schreef DJKoster het volgende:
En wat is die mr. Eko eigenlijk aan het maken(*vorige eps. gemist heeft*)
[[url=http://lost-media.com/modules/coppermine/albums/ep-caps/season2/2x18-dave/3/normal_dave-caps233.jpg]afbeelding][/url]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zoals ze (de mensen op het eiland) zelf ook wel eens gedacht hebben kan het best een expiriment geweest zijn om te zien hoelang mensen dat blijven doen. het feit dat er voedsel komt als je het niet doet is niet iets wat zij en hun voorgangers schenen te weten.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:07 schreef Coastertommm het volgende:
Maar.. wat heeft het invoeren van die nummers dan toch wel voor nut? Als Henry (die eig niet Henry heet) niet de code heeft ingevoerd.... maar de vorige keer kwamen er van die hierogliefen... aargh
quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:54 schreef Arjan het volgende:
[..]
Dat is niet bekend.Welk gedeelte van "Spoilervrij" snap je niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
Mietje, ga in de klaagbaak kotsenquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:53 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Welk gedeelte van "Spoilervrij" snap je niet?![]()
Ja, valt inderdaad wat tegen. Maar toevallig is het natuurlijk wel weer.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:19 schreef Symer het volgende:
[..]
[[url=http://www.lost-media.com/modules/coppermine/albums/ep-caps/season2/2x18-dave/2/normal_dave-caps117.jpg]afbeelding][/url]
Ik vind het eigenlijk gewoon op een standaard-tropisch eiland lijken.
Stel je niet zo aan, een aap kan nog bedenken wat ie aan het bouwen is, als priester zijnde. Ik wist het al na 1 seconde.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:53 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Welk gedeelte van "Spoilervrij" snap je niet?![]()
Hurley zag z'n vriend Dave in de jungle lopen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:39 schreef GotC het volgende:
Wat gebeurde er in de vorige aflevering in Nederland? In the UK zitten ze vast wel weer ergens anders..dus, iemand? Gewoon wat t belangrijkste was wat er was gebeurt
Engelandquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:41 schreef Symer het volgende:
[..]
Hurley zag z'n vriend Dave in de jungle lopen.
Dat is zo'n negen afleveringen verder dan waar ze nu in Engeland zijn.
nee, deze serie gaat zelfs door de periode waar de meeste programma's de zomerstop in gaan.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:07 schreef GotC het volgende:
Heeft Net 5 niet weer de neiging om halverwege een serie te stoppen, zoals bij sommige programma's?
Seizoen ebgint in oktober toch, in Amerika? Duurt nog wel effe ja, vooral aangezien serie 2 ook wel over een paar maandjes afgelopen is..quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:56 schreef DJKoster het volgende:
Voordeel: We zien seizoen 2 lekker snel en in 1 stuk
Nadeel: We zullen redelijk lang moeten wachten op seizoen 3
Jep, eind september/begin oktober.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:16 schreef GotC het volgende:
[..]
Seizoen ebgint in oktober toch, in Amerika?
Over 4 weken is de laatste aflevering hier in Nederland alquote:Duurt nog wel effe ja, vooral aangezien serie 2 ook wel over een paar maandjes afgelopen is..
Daar is wel kans op ja, in Amerika krijgt Lost namelijk een nieuw uitzendschema wat inhoudt dat er eerst een mini-seizoen van 6 afleveringen komt dat van begin oktober tot begin november loopt gevolgd door 3 maanden pauze. Dus kan Net5 eerder beginnen met uitzenden omdat ze niet bang hoeven te zijn dat ze halverwege moeten stoppen omdat ze inlopen op Amerika.quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:23 schreef DJKoster het volgende:
(en als Net5 het goed doet zijn ze in 2007 alweer begonnen met Seizoen 3)
quote:The plates on Bernard's car are the same as the plates on one of Sayid's friend's cars, seen in a previous episode
Ff pics opzoekenquote:If you look closely you can see the Staff Dharma Logo from the hatch found in the episode "Maternity Leave" on the medicine Rose drops and Locke gives back to her
Dan zouden ze toch vast niet zo dom zijn om Michael al terug te geven voordat ze "Henry" terug hebben, of zelfs maar weten of ie nog wel leeft, etc?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:56 schreef Xurk het volgende:
MichaelZouden ze hem voor de ruil gebruiken of zou hij uit zichzelf daarheen gegaan zijn?
er zijn zoveel verklaringen voor te verzinnen, bijvoorbeeld dat die ziekte net de enige is de niet genezen kan worden of het resultaat is van een simpele ziekte die gemuteerd is of ...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:28 schreef texelonia het volgende:
Als dat eiland, blijkbaar, zo genezend is, hoe zit het dan met die ziekte, dat virus?
Ik lees dit zó vaak, terwijl het niet kloptquote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:43 schreef Miriampje het volgende:
Ik denk dat ze Micheal hebben gehersenspoelt...
Want Claire wist ook nix meer...
Op die luifels (of hoe noem je dat? zonneschermdingenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:02 schreef DJKoster het volgende:
[[[url=http://lost-media.com/modules/coppermine/albums/ep-caps/season2/2x19-sos/1/normal_sos-cap072.jpg]afbeelding][/url]
Die kerel in de bush bush van afgelopen aflevering zei dat hij Rose daar niet kon genezen. Het was niet de juiste energie. In de bunker achter al dat staal zit toch ook iets van een magnetischveld ofzoquote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:38 schreef boneyard het volgende:
[..]
er zijn zoveel verklaringen voor te verzinnen, bijvoorbeeld dat die ziekte net de enige is de niet genezen kan worden of het resultaat is van een simpele ziekte die gemuteerd is of ...
Ik zie dat dat handschrift van een kind is met de handtekening van een volwassene, verder wordt over de hele muur 'Isaac' vaak fout gespeld als 'Issac', en die brug hangt ondersteboven.quote:Op zondag 18 juni 2006 12:40 schreef WheeleE het volgende:
Als Rose bij Isaac binnenkomt hangen er aan de muur allemaal tekeningen en kaarten met bedankjes. De camera blijft net iets langer hangen bij een tekening met een bedankje en een soort van handtekening:
[afbeelding]
(link)
Kan iemand daar iets van maken?
Er moeten haast wel wat verwijzingen op die muur hangen, dat kan niet anders...
Ik ben het meestal met jou eens!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:56 schreef Xurk het volgende:
http://lost-media.com/mod(...)sos/7/sos-cap605.jpg
Ik zie het niet hoor
Anyway, een af en toe saaie aflevering, wat grotendeels kwam doordat ze iets spannends lieten gebeuren [Jack en Kate die de confrontatie gaan opzoeken met Mr. Friendly] maar daar bijna geen aandacht aan besteedden, ten faveure van Rose en Bernard [die best aardig zijn, maar niet super boeiend]... al maakte het einde waar je zag dat Rose weet dat Locke in een rolstoel zat veel goed
MichaelZouden ze hem voor de ruil gebruiken of zou hij uit zichzelf daarheen gegaan zijn?
Jammer dat er niets gebeurde tussen Jack en Kate, ik had in de TV-gids gelezen dat "de romantiek tussen hun in de jungle opbloeit" en dacht toen ze in die val zaten dat er kinky action ging komen [], maar helaas. Ach, Jack heeft wel laten weten dat ie het leuk vond om met Kate te zoenen!
Ik zag dat juist als bewijs dat het kind niet van Jin is, ik vond Sun namelijk nogal schuldig kijken op dat moment.quote:Op maandag 19 juni 2006 01:28 schreef SuperMOM het volgende:
Oh ja, als het eiland genezend werkt met het magnetisch veld of zo...... verklaart ook dat Jin opeens wel vruchtbaar is en dat Sun WEL van hem zwanger is en niet van die Engelse leraar zoals wij dachten! .... Jin die liefkozend Sun's buik streelde ...
O'Toolos zie ik staan..quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:21 schreef Coastertommm het volgende:
[..]
Op die luifels (of hoe noem je dat? zonneschermdingen, ) links, zie je ook de nummers 6 en 18 staan
.
Wat staat er btw op dat bord? Dat groene met gele.
Vergeet Libby en Hurley niet. Die zijn nu ook weer normaal, terwijl ze daarvoor in een inrichting zaten!quote:Op maandag 19 juni 2006 01:28 schreef SuperMOM het volgende:
Oh ja, als het eiland genezend werkt met het magnetisch veld of zo......
Ik dacht meer ongelukkig met het feit dat ze nu toch zwanger was. Want in die aflevering over haar toen, zei ze dat ze blij was dat ze geen kinderen kon krijgen (toen ze nog dacht dat het aan haar lag).quote:Op maandag 19 juni 2006 09:16 schreef Symer het volgende:
Ik zag dat juist als bewijs dat het kind niet van Jin is, ik vond Sun namelijk nogal schuldig kijken op dat moment.
Toen dacht ze ook nog dat Jin een huurmoordenaar was en ze wou geen kind opvoeden in een wereld waar de vader nooit thuis is en dingen doet die het daglicht niet kunnen verdragen.quote:Op maandag 19 juni 2006 10:57 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik dacht meer ongelukkig met het feit dat ze nu toch zwanger was. Want in die aflevering over haar toen, zei ze dat ze blij was dat ze geen kinderen kon krijgen (toen ze nog dacht dat het aan haar lag).
naja, hurley normaal? zijn bedachte persoon zag ie opeens wel weer. maar zijn "ziekte" kan best door "het eiland" komen, in die inrichting hoort ie die getallen toch?quote:Op maandag 19 juni 2006 10:28 schreef Molline het volgende:
[..]
Vergeet Libby en Hurley niet. Die zijn nu ook weer normaal, terwijl ze daarvoor in een inrichting zaten!![]()
tja ze kan natuurlijk zoveel zeggenquote:Op maandag 19 juni 2006 11:09 schreef boneyard het volgende:
ik denk dat het wel jins kind is, sun zei toch dat ze nooit echt iets met die leraar gehad heeft?
Daar had ik zelf niet aan gedacht. Maar in deze theorie geloof ik ook welquote:Op maandag 19 juni 2006 01:28 schreef SuperMOM het volgende:
Oh ja, als het eiland genezend werkt met het magnetisch veld of zo...... verklaart ook dat Jin opeens wel vruchtbaar is en dat Sun WEL van hem zwanger is en niet van die Engelse leraar zoals wij dachten!![]()
Je zag op het laatst Rose, Locke, Jin die liefkozend Sun's buik streelde, Claire met Aaron..........
Hurley, maar ook bijv. Kate en andere personen zien bepaalde dieren of mensen op dat eiland die er misschien niet zijn he? Zoals die Dave, dat paard, Walt enz. Dus of dat nou zo normaal is, weet ik niet.quote:Op maandag 19 juni 2006 10:28 schreef Molline het volgende:
[..]
Vergeet Libby en Hurley niet. Die zijn nu ook weer normaal, terwijl ze daarvoor in een inrichting zaten!![]()
Dit zijn gewoon de bijwerkingen die ze krijgen.quote:Op maandag 19 juni 2006 12:06 schreef Eveli het volgende:
[..]
Hurley, maar ook bijv. Kate en andere personen zien bepaalde dieren of mensen op dat eiland die er misschien niet zijn he? Zoals die Dave, dat paard, Walt enz. Dus of dat nou zo normaal is, weet ik niet.
Bijwerkingen van wat?quote:Op maandag 19 juni 2006 13:11 schreef Miriampje het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon de bijwerkingen die ze krijgen.
Ze zijn dan wel lichamelijk gezond... maar geestelijk krijgen ze bijwerkingen![]()
Dat heb ik niet gezegt.. dat ze normaal zijnquote:Op maandag 19 juni 2006 13:28 schreef Eveli het volgende:
Maar ook al zijn ze geestelijk niet gezond en lichamelijk wel, dan zijn ze alsnog niet 'normaal'.
Molline wel.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:32 schreef Miriampje het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegt.. dat ze normaal zijn![]()
Ik heb echt zin in vrijdag![]()
zullen we het op het eiland houden, volgens mij is het niet duidelijk dat dat door magnetisme ofzo komt.quote:
Het is wel duidelijk dat het eiland iets doet?quote:Op maandag 19 juni 2006 14:03 schreef boneyard het volgende:
[..]
zullen we het op het eiland houden, volgens mij is het niet duidelijk dat dat door magnetisme ofzo komt.
Volgens mij is er nog helemaal nix duidelijkquote:Op maandag 19 juni 2006 14:14 schreef Symer het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat het eiland iets doet?
quote:Op maandag 19 juni 2006 14:29 schreef Miriampje het volgende:
[..]
Volgens mij is er nog helemaal nix duidelijk![]()
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:56 schreef Xurk het volgende:
http://lost-media.com/mod(...)sos/7/sos-cap605.jpg
Ik zie het niet hoor
Anyway, een af en toe saaie aflevering, wat grotendeels kwam doordat ze iets spannends lieten gebeuren [Jack en Kate die de confrontatie gaan opzoeken met Mr. Friendly] maar daar bijna geen aandacht aan besteedden, ten faveure van Rose en Bernard [die best aardig zijn, maar niet super boeiend]... al maakte het einde waar je zag dat Rose weet dat Locke in een rolstoel zat veel goed
Jammer dat er niets gebeurde tussen Jack en Kate, ik had in de TV-gids gelezen dat "de romantiek tussen hun in de jungle opbloeit" en dacht toen ze in die val zaten dat er kinky action ging komen [], maar helaas. Ach, Jack heeft wel laten weten dat ie het leuk vond om met Kate te zoenen!
Nee hoor. Deze aflevering wil je niet missen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:25 schreef CarOnline het volgende:
Of ze (kennissen die wel alles al gezien hebben) zitten me te pesten![]()
Jah.. iedereen heeft het over Desmond?quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:22 schreef somegirl het volgende:
Wat zou er toch met desmond gebeurt zijn?
En waarom laat Walt zich nu niet meer aan iemand zien, toen alleen aan Shannon, maar Sayid zag m toen later ook. Waarom laat ie zich nu aan niemand meer zien?
En wat zal Michael allemaal te vertellen hebben?
Desmond zat ook in de flashbacks van Jack, dat maakt het juist geheimzinnig. Daarom juist denk ik ook wel dat-ie nog niet verdwenen is (hij zal toch ergens op het eiland moeten uithangen).quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:27 schreef Miriampje het volgende:
[..]
Jah.. iedereen heeft het over Desmond?
Maar die was toch alleen maar die paar seconden in de serie
Toen Lock binnen kwam vallen in de bunker?
Of heb ik nu iets gemist?
OWJAH.. die flashbacks. Nu weet ik het weer!! Dank jequote:Op donderdag 22 juni 2006 22:47 schreef Arjan het volgende:
[..]
Desmond zat ook in de flashbacks van Jack, dat maakt het juist geheimzinnig. Daarom juist denk ik ook wel dat-ie nog niet verdwenen is (hij zal toch ergens op het eiland moeten uithangen).
Ja precies! Hij had nog zo iets van: you're on your one en zo? En hup weg......Moet toch iets met Jack te maken hebben gezien de flasbacks?quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:47 schreef Arjan het volgende:
[..]
Desmond zat ook in de flashbacks van Jack, dat maakt het juist geheimzinnig. Daarom juist denk ik ook wel dat-ie nog niet verdwenen is (hij zal toch ergens op het eiland moeten uithangen).
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:23 schreef Europees het volgende:
Ben benieuwd wat voor een spannends we nu weer te weten krijgen![]()
Kate![]()
![]()
Anna lucia![]()
![]()
Ik weet niet of Net5 doorgaat met Lost, en zo ja, wanneer ze dat doen, maar in Amerika begint eind september seizoen 3. Dus het zal nog wel een poosje duren voordat seizoen 3 hier begint.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:49 schreef Queen_Bee het volgende:
Welk seizoen begint na de zomer?
2.20: Two for the Road.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:05 schreef texelonia het volgende:
Weet iemand de titel/nummer van aflevering van vanavond?
Na vanavond komen er nog 7 afleveringen van seizoen 2.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:49 schreef Queen_Bee het volgende:
Welk seizoen begint na de zomer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat belooft heel veel goeds. Het wordt steeds spannender denk ik.![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:12 schreef Molline het volgende:
Na vanavond komen er nog 7 3 afleveringen van seizoen 2.
[...]
Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb vast even gekeken wie er centraal staan
in de laatste afleveringen van dit seizoen.
Die laatste was de verteller in de specials (waarvan ik niet meer weet of die ook in Nederland uitgezonden zijn), maar bij mijn weten komt hij in de laatste afleveringen niet voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zodat t leek alsof niet hij het was maar Henry? of the others?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:32 schreef _Dizzy_ het volgende:
misschien schoot hij zich alleen in zijn schouder ofzo....
Volgens mij in zijn arm of schouder. Maar ik vertrouwde zijn verhaal al niet omdat hij zei dat the others er uit zien als slonzen, vies, blootvoets, eten vis en zijn er erger aan toe dan zij. Klopt niet aangezien Kate de bunker had gevonden met die kleding en make up. Toen dacht ik al dat Michael misschien onder druk werd gezet om ze naar de others te lokken om zo Walt terug te krijgen maar zoals het er nu naar uit ziet, moest hij Henry bevrijden????quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:31 schreef JAY-T het volgende:
Lijkt me wel.. Hij schoot zichzelf in zn hart :|
ik dacht dat de others hem voor de gek gehouden hadden ofzoquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:35 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Volgens mij in zijn arm of schouder. Maar ik vertrouwde zijn verhaal al niet omdat hij zei dat the others er uit zien als slonzen, vies, blootvoets, eten vis en zijn er erger aan toe dan zij. Klopt niet aangezien Kate de bunker had gevonden met die kleding en make up. Toen dacht ik al dat Michael misschien onder druk werd gezet om ze naar de others te lokken om zo Walt terug te krijgen mar zoals het er nu naar uit ziet, moest hij Henry bevrijden????
Ana -Lucia![]()
Libby![]()
![]()
Dat denk ik dus ook.....Arme Libby...ging net picknickenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:37 schreef Pune het volgende:
Ik denk inderdaad dat hij Henry nu vrijlaat onder het mom van "Maar ineens begon hij te schieten WTF!" en dat hij in ruil daarvoor Walt terugkrijgt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |