quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:47 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Jaaa!!Was gewoon net gedropt! Wat mij opviel was dat de bunker helemaal hermetisch gesloten wordt, je die tekens dan ziet terwijl er dan vers voedsel gedropt wordt??? Wordt alles afgesloten omdat er iets gedropt wordt of...? Ach elke aflevering zitten we met meer vragen
![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:52 schreef One_conundrum het volgende:
Dat is de gewoon die bunker aka The Swan die andere dingen zijn andere bunkers die allemaal lijden naar de middelste grote bunker of iets derge;okle
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:52 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
Lijken wel meerdere bunkers waarvan die lange lijn met ballon zeg maar een soort "U bevind zich hier" is![]()
Wat zou dat in het midden zijn waar het allemaal naar toe wijst?
Dat lijkt me stug, aangezien ze voedselpakketten komen droppen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:01 schreef Lethe het volgende:
He dat is wel een goeie wat hierboven staat: dat het afgesloten wordt omdat er voedsel gedropt werd...
Edit: maar dat zou betekenen dat degenen die voedsel droppen geen idee hebben van dat er ook andere mensen op het eiland rondlopen die ze kunnen zien.
Arrghh laat ook maar, veels te ingewikkeld
Met deze serie weet je dat maar nooitquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:07 schreef One_conundrum het volgende:
dat was niemand volgens mij
Daarom lette ik er ook extra op, net als bij die overvliegende vliegtuigen . . .quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:08 schreef texelonia het volgende:
[..]
Met deze serie weet je dat maar nooit
Het spijt me, mijn hart maakte een sprongetje, ik denk dat dat een Nadia met een ander accent was.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:07 schreef One_conundrum het volgende:
dat was niemand volgens mij
ZIEJE ZIEJE!!! En ik maar denken dat dat wishful thinking was, ze is het echt he!?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:12 schreef Lethe het volgende:
Ik wilde het net zeggen!!
Dat zou best kunnen...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:10 schreef Pune het volgende:
Het spijt me, mijn hart maakte een sprongetje, ik denk dat dat een Nadia met een ander accent was.![]()
Je moet het met een Iraaks accent uitspreken, dan weet je het wel weerquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:14 schreef One_conundrum het volgende:
Wie is Nadia?
Daarom ook dat gedoe over haar husbandquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:16 schreef Pune het volgende:
[..]
Je moet het met een Iraaks accent uitspreken, dan weet je het wel weer
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:09 schreef One_conundrum het volgende:
Bedenk net dat Kate voor het eerst Henry zag. . .
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:16 schreef Pune het volgende:
[..]
Je moet het met een Iraaks accent uitspreken, dan weet je het wel weer
Shannon?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:17 schreef Coastertommm het volgende:
Ik denk trouwens dat Shannon in de bunker "The Staff" is geweest.
Eh ja, iddquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:22 schreef Lethe het volgende:
[..]
Shannon?
Bedoel je niet Claire, of heb ik wat gemist?
Dat vraag ik me ook af, plus waarom het dan met blacklight-stift is geschreven... zou er dan langere tijd een lockdown geweest zijn, waarbij er ineens blacklight-stiften voorhanden waren?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:22 schreef One_conundrum het volgende:
Maar waarom uit het zicht op die deur en niet gewoon op een blaadje
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:56 schreef texelonia het volgende:
Zou het gemaakt zijn door mensen die daar ooit vast hebben gezeten?
Zoiets dacht ik dus ook al, dat er mensen vast zaten...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:25 schreef Pune het volgende:
Dat vraag ik me ook af, plus waarom het dan met blacklight-stift is geschreven... zou er dan langere tijd een lockdown geweest zijn, waarbij er ineens blacklight-stiften voorhanden waren?
Ja en wat zouden die lijnen betekenen die van sommige bunkers naar sommige andere bunkers lopen?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:30 schreef Coastertommm het volgende:
Valt het jullie ook op dat die rand waarin het meeste is geschreven op dat blacklight ding dezelfde vorm heeft als die van Dharma Industries? www.dharmaindustries.com
Goed punt!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:30 schreef Pune het volgende:
En wie zegt dat die stoute "Henry" daadwerkelijk de button heeft gepushed?
Ik vind die Dharma-theorieën sowieso eng. Je kunt praktisch de hele serie ontleden op basis van karma, fate en destiny, yin en yang en natuurlijk evenwicht.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:37 schreef Coastertommm het volgende:
Ik snap mezelf niet meer... Cogito ergo doleo betekent "Ik denk dus ik lijd". En een van de "grondbeginselen" van Dharma is "Het leven is lijden". Maarja, ik leg te veel verbanden ofzo
.
Op dat laatste plaatje staat:quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:27 schreef texelonia het volgende:
Hey en die coördinaten dan... x4,y8,z15
Zijn tevens de eerste getallen uit die reeks... zouden de overige getallen dan ook coördinaten zijn? x16,y23,z42???
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:30 schreef Pune het volgende:
En wie zegt dat die stoute "Henry" daadwerkelijk de button heeft gepushed?
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:23 schreef One_conundrum het volgende:
Zou sayid nu volgende week 'Henry' weer gaan martelen?
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:20 schreef Rahl het volgende:
misschien heeft desmond die tekening wel gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |