quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:47 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Jaaa!!Was gewoon net gedropt! Wat mij opviel was dat de bunker helemaal hermetisch gesloten wordt, je die tekens dan ziet terwijl er dan vers voedsel gedropt wordt??? Wordt alles afgesloten omdat er iets gedropt wordt of...? Ach elke aflevering zitten we met meer vragen
![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:52 schreef One_conundrum het volgende:
Dat is de gewoon die bunker aka The Swan die andere dingen zijn andere bunkers die allemaal lijden naar de middelste grote bunker of iets derge;okle
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:52 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
Lijken wel meerdere bunkers waarvan die lange lijn met ballon zeg maar een soort "U bevind zich hier" is![]()
Wat zou dat in het midden zijn waar het allemaal naar toe wijst?
Dat lijkt me stug, aangezien ze voedselpakketten komen droppen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:01 schreef Lethe het volgende:
He dat is wel een goeie wat hierboven staat: dat het afgesloten wordt omdat er voedsel gedropt werd...
Edit: maar dat zou betekenen dat degenen die voedsel droppen geen idee hebben van dat er ook andere mensen op het eiland rondlopen die ze kunnen zien.
Arrghh laat ook maar, veels te ingewikkeld
Met deze serie weet je dat maar nooitquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:07 schreef One_conundrum het volgende:
dat was niemand volgens mij
Daarom lette ik er ook extra op, net als bij die overvliegende vliegtuigen . . .quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:08 schreef texelonia het volgende:
[..]
Met deze serie weet je dat maar nooit
Het spijt me, mijn hart maakte een sprongetje, ik denk dat dat een Nadia met een ander accent was.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:07 schreef One_conundrum het volgende:
dat was niemand volgens mij
ZIEJE ZIEJE!!! En ik maar denken dat dat wishful thinking was, ze is het echt he!?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:12 schreef Lethe het volgende:
Ik wilde het net zeggen!!
Dat zou best kunnen...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:10 schreef Pune het volgende:
Het spijt me, mijn hart maakte een sprongetje, ik denk dat dat een Nadia met een ander accent was.![]()
Je moet het met een Iraaks accent uitspreken, dan weet je het wel weerquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:14 schreef One_conundrum het volgende:
Wie is Nadia?
Daarom ook dat gedoe over haar husbandquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:16 schreef Pune het volgende:
[..]
Je moet het met een Iraaks accent uitspreken, dan weet je het wel weer
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:09 schreef One_conundrum het volgende:
Bedenk net dat Kate voor het eerst Henry zag. . .
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:16 schreef Pune het volgende:
[..]
Shannon?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:17 schreef Coastertommm het volgende:
Ik denk trouwens dat Shannon in de bunker "The Staff" is geweest.
Eh ja, iddquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:22 schreef Lethe het volgende:
[..]
Shannon?
Bedoel je niet Claire, of heb ik wat gemist?
Dat vraag ik me ook af, plus waarom het dan met blacklight-stift is geschreven... zou er dan langere tijd een lockdown geweest zijn, waarbij er ineens blacklight-stiften voorhanden waren?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:22 schreef One_conundrum het volgende:
Maar waarom uit het zicht op die deur en niet gewoon op een blaadje
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:56 schreef texelonia het volgende:
Zou het gemaakt zijn door mensen die daar ooit vast hebben gezeten?
Zoiets dacht ik dus ook al, dat er mensen vast zaten...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:25 schreef Pune het volgende:
Dat vraag ik me ook af, plus waarom het dan met blacklight-stift is geschreven... zou er dan langere tijd een lockdown geweest zijn, waarbij er ineens blacklight-stiften voorhanden waren?
Ja en wat zouden die lijnen betekenen die van sommige bunkers naar sommige andere bunkers lopen?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:30 schreef Coastertommm het volgende:
Valt het jullie ook op dat die rand waarin het meeste is geschreven op dat blacklight ding dezelfde vorm heeft als die van Dharma Industries? www.dharmaindustries.com
Goed punt!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:30 schreef Pune het volgende:
En wie zegt dat die stoute "Henry" daadwerkelijk de button heeft gepushed?
Ik vind die Dharma-theorieën sowieso eng. Je kunt praktisch de hele serie ontleden op basis van karma, fate en destiny, yin en yang en natuurlijk evenwicht.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:37 schreef Coastertommm het volgende:
Ik snap mezelf niet meer... Cogito ergo doleo betekent "Ik denk dus ik lijd". En een van de "grondbeginselen" van Dharma is "Het leven is lijden". Maarja, ik leg te veel verbanden ofzo
.
Op dat laatste plaatje staat:quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:27 schreef texelonia het volgende:
Hey en die coördinaten dan... x4,y8,z15
Zijn tevens de eerste getallen uit die reeks... zouden de overige getallen dan ook coördinaten zijn? x16,y23,z42???
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:30 schreef Pune het volgende:
En wie zegt dat die stoute "Henry" daadwerkelijk de button heeft gepushed?
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:23 schreef One_conundrum het volgende:
Zou sayid nu volgende week 'Henry' weer gaan martelen?
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:20 schreef Rahl het volgende:
misschien heeft desmond die tekening wel gemaakt
Heb zo'n idee van welquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:23 schreef One_conundrum het volgende:
Zou sayid nu volgende week 'Henry' weer gaan martelen?
OMG OMG OMGquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:16 schreef Pune het volgende:
[..]
Verlamming wordt toch veroorzaakt als de zenuwen in de ruggewervels enzow beschadigen. Niet in je benen zelf dus...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:45 schreef bosmeneer het volgende:
Ff uitpuffen, want wow wat een spannende aflevering.. Locke krijgt een zware deur op zich, maar raakt toch niet (weer) verlamd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:56 schreef boneyard het volgende:
tvp
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik voel me echt dom na het lezen van dit topic, al die theorieën waar ik zelf nooit op zou komen![]()
Maar super goeie aflevering ja! Kan nu ook niet wachten hoe het verdergaat.. heb alvast even gespiekt van wie we de volgende keer flashbacks krijgen en het is...Vet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat al op de vorige pagina.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:54 schreef Maja-de-bij het volgende:
En daar waren de nummers weer: het kluisje van Locke had het nummer 1516.
In het USA topic van destijds staat trouwens een artikel/foto van de kaart waarop alles duidelijk te lezen is. Maar ik weet niet of ik die zomaar kan neerplempen hier???
Ja "Henry" is ontmaskerd..maar wie en wat is hij nou eigenlijk?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:44 schreef IV_Xample het volgende:
ja vette aflevering weer...steeds weer vragen, maar gelukkig is die henry ontmaskerd...wat een creep is dat zeg
Zal wel een keer eerder vermeld zijn, maar in het echt is het de neef van Tom Cruise.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:54 schreef Coastertommm het volgende:
Ethan was idd enger.. dat was echt zo'n creep die je 's avonds liever niet tegen komt ofzo..
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Zal wel een keer eerder vermeld zijn, maar in het echt is het de neef van Tom Cruise.
Dit vind ik wel behoorlijk ver gezocht . . .quote:Op zaterdag 3 juni 2006 09:20 schreef Cee het volgende:
En 'The Swan' refereert dan natuurlijk naar 'het lelijke eendje dat een zwaan wordt', die theorie van de 'Others'. Dat ze alleen goede mensen willen. Denk ik.
Dat was mijn gedachte ook na deze aflevering. Ik zat volgens mij voor de eerste keer letterlijk op het puntje van de bankquote:
Er is een duidelijkere uitleg voor maar ik kan dat niet zo goed. Dus hou 't er maar op dat ik gelijk heb, dan is alles goed.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:10 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dit vind ik wel behoorlijk ver gezocht . . .
Hmz.. welke was dit?quote:De bunker waar de tail-section-lui in zaten
zij hadden ook zo'n bunker, daar had eko die bijbel met dat ontbrekende stuk film gevondenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:19 schreef Coastertommm het volgende:
[..]
Hmz.. welke was dit?
Het is echt zo complex eigenlijk allemaal.. ook als je het probeert uit te leggen aan iemand anders wat het zo spannend maakt is dat bijna onmogelijk omdat er zoveel dingen zijn waar je op let en omdat het zo slim in elkaar zit.. echt heel knap.
Die bunker was vrijwel leeg. Jin, Michael en Sawyer zijn daar ook nog ff geweest. Er lag een boek met het ontbrekende stukje filmrol. Voor de rest was er vlgs mij niets in die bunker, behalve ook een Dharma-logo.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:19 schreef Coastertommm het volgende:
[..]
Hmz.. welke was dit?
Het is echt zo complex eigenlijk allemaal.. ook als je het probeert uit te leggen aan iemand anders wat het zo spannend maakt is dat bijna onmogelijk omdat er zoveel dingen zijn waar je op let en omdat het zo slim in elkaar zit.. echt heel knap.
En dan natuurlijk de bunker waar ze nu zitten. Tenminste ik neem aan dat ze wel weer in een bunker zitten.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:15 schreef Arjan het volgende:
Dat was mijn gedachte ook na deze aflevering. Ik zat volgens mij voor de eerste keer letterlijk op het puntje van de bank
Er was inderdaad 'iets' misgegaan daar op dat eiland, want dat vertelde die gast in het filmpje ook al.
Bij mijn weten zijn er nu drie bunkers bekend voor de kijker:
De bunker van Jack en Locke,
De bunker waar de tail-section-lui in zaten
De bunker waar Claire is geweest.
Nee ik bedoel waar The Others nu zitten. Al weet je niet zeker of die in een bunker zitten, maar ik denk het wel.quote:Op zondag 4 juni 2006 12:02 schreef Coastertommm het volgende:
Ja, dat is dus de bunker van Jack en Locke. Maar.. waarom zijn het eigenlijk bunkers? Waarom niet gebouwen? Om ergens tegen te beschermen? Of iets anders?
Ze moeten ook ergens die motorboot kwijt kunnen, wellicht dat ze gewoon een dorp hebben met een weg ernaartoe (en zitten ze niet eens op een verlaten eilandquote:Op zondag 4 juni 2006 12:27 schreef texelonia het volgende:
[..]
Nee ik bedoel waar The Others nu zitten. Al weet je niet zeker of die in een bunker zitten, maar ik denk het wel.
Op die plattegrond die tot Locke verscheen staat onder andere te lezen dat er blijkbaar eerder op dat eiland een sort ongeluk is gebeurd. Misschien waren die bunkers of wat het ook zijn, gebouwd om een bepaald experiment te begeleiden vanuit een veilige plek, maar is dat experiment mislukt of uit de hand gelopen.quote:Op zondag 4 juni 2006 12:02 schreef Coastertommm het volgende:
Ja, dat is dus de bunker van Jack en Locke. Maar.. waarom zijn het eigenlijk bunkers? Waarom niet gebouwen? Om ergens tegen te beschermen? Of iets anders?
Hieroquote:Op zondag 4 juni 2006 15:13 schreef somegirl het volgende:
Heeft iemand ook screenlocks van Locke die met Nadia praat? Volgensmij heb ik dat even gemist ofzo.
Hoe weet je dat de neppe Henry niet de waarheid vertelde over die deuren?quote:Op zondag 4 juni 2006 21:54 schreef Xurk het volgende:
LOST
Wel typisch dat ik niet doorhad dat het Nadia was, maar dat zijn de dingen die deze serie zo goed maken
Ik ging ook voor het eerst geloven dat Henry de waarheid vertelde, totdat Locke hem vroeg hoe hij ervoor had gezorgd dat de deuren omhoog gingen en hij dit ging ontkennen.
'Here be dragons' schijnt piratentaal te zijn voor 'onbekend gebied'.quote:
Dat was de vriendin van Sayid en tevens de reden dat hij op weg was naar Amerika.quote:
Ik dacht even dat ze een kamp hadden in die boom waar Ana Lucia en Sayid onder zaten 'waarom regent het hier niet' maar dat was alleen maar die parachutequote:Op zondag 4 juni 2006 12:27 schreef texelonia het volgende:
[..]
Nee ik bedoel waar The Others nu zitten. Al weet je niet zeker of die in een bunker zitten, maar ik denk het wel.
2.17 (Lockdown)quote:Op maandag 5 juni 2006 15:45 schreef speknek het volgende:
Weet iemand de seriecode? Dan kan ik hem nog downloaden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |