http://www.imdb.com/title/tt0317919/crazycreditsquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Zal wel een keer eerder vermeld zijn, maar in het echt is het de neef van Tom Cruise.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:19 schreef DJKoster het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0317919/crazycredits
En wat is de voornaam van het karakter wat Tom Cruise speelt in die film? juist!![]()
quote:
Crazy Credits for
Mission: Impossible III (2006)
Special Thanks: The Hanso Foundation.
Ja de (tweede) man van Charlottequote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:26 schreef Rahl het volgende:
freaky aflevering vandaag trouwens... die dave speelde toch ook in sex and the city?
Hey! Daar zit wat in!!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:46 schreef Xurk het volgende:
Ik denk dat die Libby gewoon obsessed is met Hurley, door de manier waarop ze in die kliniek naar hem keek. Ze stalkte hem denk ik, vandaar dat ze in hetzelfde vliegtuig zat als hij...
Ja, Libby keek helemaal niet blij en verliefd.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:34 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik denk 'toeval'. Is al vaak geneog gebeurt in Lost. Maar ze wilden de kijker de theorie van een hersenspinsel van Hurley nog niet doen vergeten. Enigste keer dat ik daar nog rekening mee hield was toen Libby hand in hand weg liep met Hurley en toen opeens heel sip keek. Tenminste zoiets dacht ik te zien
.
Hurley kende Libby toch wel ergens van? Zoiets zei Libby dacht ik iig. Dat hij had gezegd dat hij haar bekend voorkwam.. zei zo boven op die cliff.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zoo dan, goeie aflevering! Ik denk inderdaad ook dat Libby Hurley stalkt ofzo, anders nogal toevallig dat ze in hetzelfde vliegtuig zitten. Wel opvallend dat Hurley Libby blijkbaar niet herkent..
We weten niet waarvoor ze daar zat hequote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:06 schreef Coastertommm het volgende:
[..]
Hurley kende Libby toch wel ergens van? Zoiets zei Libby dacht ik iig. Dat hij had gezegd dat hij haar bekend voorkwam.. zei zo boven op die cliff.
Maar, hoe kan Libby zo goed mensen helpen (psychologisch) als ze zelf in die kliniek zat?
Toen ze elkaar voor het eerst op het eiland ontmoetten zei Hurley "Don't I know you from somewhere?" en in deze aflevering zei hij over de wijn: "Maybe if I get drunk enough I'll remember where I know you from."quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:06 schreef Coastertommm het volgende:
[..]
Hurley kende Libby toch wel ergens van? Zoiets zei Libby dacht ik iig. Dat hij had gezegd dat hij haar bekend voorkwam.. zei zo boven op die cliff.
Misschien door te kijken naar de mensen die daar werken, of misschien is ze echt een psycholoog zoals ze beweert (ook psychologen kunnen doordraaien, ja. Ik weet van een jongen die in het laatste jaar van de psychologie opleiding zijn vakken niet haalde, hij draaide door en zit nu ook in een gesticht).quote:Maar, hoe kan Libby zo goed mensen helpen (psychologisch) als ze zelf in die kliniek zat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |