abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38492390
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 23:23 schreef One_conundrum het volgende:
Zou sayid nu volgende week 'Henry' weer gaan martelen?
Heb zo'n idee van wel
  vrijdag 2 juni 2006 @ 23:42:21 #52
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_38492693
nu komt der een hele goeie film op NL3 voor de nachtbrakers. . .
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_38495500
De volgende keer ff een wekker zetten, maar downloaden ging ook snel

Ff uitpuffen, want wow wat een spannende aflevering.. Locke krijgt een zware deur op zich, maar raakt toch niet (weer) verlamd?

En ik denk te goed over anderen. Had zo goed gelooft dat het verhaal van 'Henry' waar was.
Het was iets met groen.
  ESF Reporter zaterdag 3 juni 2006 @ 09:20:48 #54
87554 Cee
Welluk?
pi_38497733
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 22:16 schreef Pune het volgende:

[..]

Je moet het met een Iraaks accent uitspreken, dan weet je het wel weer
OMG OMG OMG
Jullie zijn goed. Lost
Ik heb 't vanochtend gekeken en ik bibber nog helemaal na, mijn handjes waren klam!

En 'The Swan' refereert dan natuurlijk naar 'het lelijke eendje dat een zwaan wordt', die theorie van de 'Others'. Dat ze alleen goede mensen willen. Denk ik.
  zaterdag 3 juni 2006 @ 09:33:06 #55
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_38497814
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 01:45 schreef bosmeneer het volgende:
Ff uitpuffen, want wow wat een spannende aflevering.. Locke krijgt een zware deur op zich, maar raakt toch niet (weer) verlamd?
Verlamming wordt toch veroorzaakt als de zenuwen in de ruggewervels enzow beschadigen. Niet in je benen zelf dus...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_38498701
tvp
pi_38499338
wat een aflevering
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_38499788
Echt een geweldige aflevering inderdaad. . Ga 'm zo nog een keer kijken, denk ik.

Ik kan me bijna niet meer inhouden om niet te gaan downloaden, ik wil weten hoe het allemaal verder gaat!
pi_38500403
Godver wat een aflevering . Bst onthullend maar nog meer vragen erbij . Ik denk trouwens dat meneer The Other niet die code heeft ingedrukt. En ik zei het al dat het een The Other was .
pi_38500422
men wat een überaflevering van een -serie! Zo gaaf was deze aflevering, die Henry heeft toch een potje zitten liegen! Ik had het altijd wel vermoed, maar sinds hij Locke zo had geholpen met de computer twijfelde ik toch even. En die plattegrond, wow daar kunnen we voorlopig heel wat mee puzzelen.

Lost rulez!
pi_38500428
Ik voel me echt dom na het lezen van dit topic, al die theorieën waar ik zelf nooit op zou komen
Maar super goeie aflevering ja! Kan nu ook niet wachten hoe het verdergaat.. heb alvast even gespiekt van wie we de volgende keer flashbacks krijgen en het is...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_38500619
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 10:56 schreef boneyard het volgende:
tvp
People live to learn things, and I learn to live...
pi_38500806
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 12:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik voel me echt dom na het lezen van dit topic, al die theorieën waar ik zelf nooit op zou komen
Maar super goeie aflevering ja! Kan nu ook niet wachten hoe het verdergaat.. heb alvast even gespiekt van wie we de volgende keer flashbacks krijgen en het is...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vet!
pi_38502506
En daar waren de nummers weer: het kluisje van Locke had het nummer 1516.

In het USA topic van destijds staat trouwens een artikel/foto van de kaart waarop alles duidelijk te lezen is. Maar ik weet niet of ik die zomaar kan neerplempen hier???
bij-zonder
pi_38502536
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 13:54 schreef Maja-de-bij het volgende:
En daar waren de nummers weer: het kluisje van Locke had het nummer 1516.

In het USA topic van destijds staat trouwens een artikel/foto van de kaart waarop alles duidelijk te lezen is. Maar ik weet niet of ik die zomaar kan neerplempen hier???
Staat al op de vorige pagina.
pi_38502642
Zie ik nu pas
bij-zonder
pi_38503589
ja vette aflevering weer...steeds weer vragen, maar gelukkig is die henry ontmaskerd...wat een creep is dat zeg
what you see, is what you get!
pi_38503609
Ik vond Ethan enger.

Bij Henry was het steeds zoiets van: dat klopt gewoon niet, er is iets raars met 'm.

Ethan is gewoon doodeng.
pi_38504309
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 14:44 schreef IV_Xample het volgende:
ja vette aflevering weer...steeds weer vragen, maar gelukkig is die henry ontmaskerd...wat een creep is dat zeg
Ja "Henry" is ontmaskerd..maar wie en wat is hij nou eigenlijk?
Zal nog wel een poos duren voordat we daar achter komen.
pi_38505029
Ethan was idd enger.. dat was echt zo'n creep die je 's avonds liever niet tegen komt ofzo..
  ESF Reporter zaterdag 3 juni 2006 @ 17:53:05 #71
87554 Cee
Welluk?
pi_38508042
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 15:54 schreef Coastertommm het volgende:
Ethan was idd enger.. dat was echt zo'n creep die je 's avonds liever niet tegen komt ofzo..
Zal wel een keer eerder vermeld zijn, maar in het echt is het de neef van Tom Cruise.
pi_38509681
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 17:53 schreef Cee het volgende:

[..]

Zal wel een keer eerder vermeld zijn, maar in het echt is het de neef van Tom Cruise.
Dat verklaart zijn engheid. Tom Cruise vind ik ook maar niks.
  zaterdag 3 juni 2006 @ 19:10:20 #73
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_38509906
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 09:20 schreef Cee het volgende:

En 'The Swan' refereert dan natuurlijk naar 'het lelijke eendje dat een zwaan wordt', die theorie van de 'Others'. Dat ze alleen goede mensen willen. Denk ik.
Dit vind ik wel behoorlijk ver gezocht . . .
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_38510524
Ik heb die caps van die plattegrond nog eens bekeken en onderaan staat onder andere (aan de onderkant): "Multiple escape conduits blocked after incident" en "Possible CVII: inactive since accident".

Verder staat er nog bij: "System wide failure of Dharmatel Intranet", "Complete shutdown in effect" en "Fatalities: 5".

Er iets dus blijkbaar een of ander ongeluk gebeurd.

Men wat is dit gaaf.
pi_38511643
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 19:35 schreef Eveli het volgende:
Men wat is dit gaaf.
Dat was mijn gedachte ook na deze aflevering. Ik zat volgens mij voor de eerste keer letterlijk op het puntje van de bank

Er was inderdaad 'iets' misgegaan daar op dat eiland, want dat vertelde die gast in het filmpje ook al.
Bij mijn weten zijn er nu drie bunkers bekend voor de kijker:
De bunker van Jack en Locke,
De bunker waar de tail-section-lui in zaten
De bunker waar Claire is geweest.

[ Bericht 1% gewijzigd door Arjan op 03-06-2006 22:59:50 (typefout) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')