Heb zo'n idee van welquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:23 schreef One_conundrum het volgende:
Zou sayid nu volgende week 'Henry' weer gaan martelen?
OMG OMG OMGquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:16 schreef Pune het volgende:
[..]
Je moet het met een Iraaks accent uitspreken, dan weet je het wel weer
Verlamming wordt toch veroorzaakt als de zenuwen in de ruggewervels enzow beschadigen. Niet in je benen zelf dus...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:45 schreef bosmeneer het volgende:
Ff uitpuffen, want wow wat een spannende aflevering.. Locke krijgt een zware deur op zich, maar raakt toch niet (weer) verlamd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:56 schreef boneyard het volgende:
tvp
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik voel me echt dom na het lezen van dit topic, al die theorieën waar ik zelf nooit op zou komen![]()
Maar super goeie aflevering ja! Kan nu ook niet wachten hoe het verdergaat.. heb alvast even gespiekt van wie we de volgende keer flashbacks krijgen en het is...Vet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat al op de vorige pagina.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:54 schreef Maja-de-bij het volgende:
En daar waren de nummers weer: het kluisje van Locke had het nummer 1516.
In het USA topic van destijds staat trouwens een artikel/foto van de kaart waarop alles duidelijk te lezen is. Maar ik weet niet of ik die zomaar kan neerplempen hier???
Ja "Henry" is ontmaskerd..maar wie en wat is hij nou eigenlijk?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:44 schreef IV_Xample het volgende:
ja vette aflevering weer...steeds weer vragen, maar gelukkig is die henry ontmaskerd...wat een creep is dat zeg
Zal wel een keer eerder vermeld zijn, maar in het echt is het de neef van Tom Cruise.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:54 schreef Coastertommm het volgende:
Ethan was idd enger.. dat was echt zo'n creep die je 's avonds liever niet tegen komt ofzo..
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Zal wel een keer eerder vermeld zijn, maar in het echt is het de neef van Tom Cruise.
Dit vind ik wel behoorlijk ver gezocht . . .quote:Op zaterdag 3 juni 2006 09:20 schreef Cee het volgende:
En 'The Swan' refereert dan natuurlijk naar 'het lelijke eendje dat een zwaan wordt', die theorie van de 'Others'. Dat ze alleen goede mensen willen. Denk ik.
Dat was mijn gedachte ook na deze aflevering. Ik zat volgens mij voor de eerste keer letterlijk op het puntje van de bankquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |