Inderdaad:quote:Op maandag 5 juni 2006 18:19 schreef Eveli het volgende:
Ja er kwam toch juist geen zomerstop dit jaar?
Vette shit!!quote:Net5.nl schrijft:
Het complete tweede seizoen van Lost wordt uitgezonden op NET 5. De finale van het seizoen duurt twee uur en wordt uitgezonden op vrijdag 14 juli.
Er komt idd een derde seizoen. Dat begint eind september in Amerika, dus het duurt nog wel een poos voordat het hier in Nederland op de tv komt.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:12 schreef Coastertommm het volgende:
Gaat het nog verder in seizoen 3 of is het einde van seizoen het definitieve einde?
pfff een schamshot was datquote:Op maandag 5 juni 2006 18:24 schreef karoltje het volgende:
Die pin van die deur in Locke's been was echt goor!!
Hè....quote:Op maandag 5 juni 2006 19:17 schreef Symer het volgende:
[..]
Er komt idd een derde seizoen. Dat begint eind september in Amerika, dus het duurt nog wel een poos voordat het hier in Nederland op de tv komt.
Toen die deur omhoog ging was het echt van *splutsjsplutsj* die pin uit zn been!quote:Op maandag 5 juni 2006 19:22 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
pfff een schamshot was dat
Vrouwen . . .
Cerebrus: grieks mythologisch figuur, hond van Hades, 3-hoofdige hond. Bewaakte de poort naar Hades (onderwereld) zodat de doden niet weg konden en de levenden niet naar binnen konden.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:36 schreef Xurk het volgende:
Ja, weet ik
Maar er werd over gesproken als een "defense mechanism" door Rousseau, en op die plattegrond hebben ze het ook over een malfunction van Cerebrus, wat als het monster klinkt. En voor zover ik weet komen malfunctions alleen bij machines voor... maar het is toch allemaal speculatie
http://www.imdb.com/title/tt0317919/crazycreditsquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Zal wel een keer eerder vermeld zijn, maar in het echt is het de neef van Tom Cruise.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:19 schreef DJKoster het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0317919/crazycredits
En wat is de voornaam van het karakter wat Tom Cruise speelt in die film? juist!![]()
quote:
Crazy Credits for
Mission: Impossible III (2006)
Special Thanks: The Hanso Foundation.
Ja de (tweede) man van Charlottequote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:26 schreef Rahl het volgende:
freaky aflevering vandaag trouwens... die dave speelde toch ook in sex and the city?
Hey! Daar zit wat in!!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:46 schreef Xurk het volgende:
Ik denk dat die Libby gewoon obsessed is met Hurley, door de manier waarop ze in die kliniek naar hem keek. Ze stalkte hem denk ik, vandaar dat ze in hetzelfde vliegtuig zat als hij...
Ja, Libby keek helemaal niet blij en verliefd.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:34 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik denk 'toeval'. Is al vaak geneog gebeurt in Lost. Maar ze wilden de kijker de theorie van een hersenspinsel van Hurley nog niet doen vergeten. Enigste keer dat ik daar nog rekening mee hield was toen Libby hand in hand weg liep met Hurley en toen opeens heel sip keek. Tenminste zoiets dacht ik te zien
.
Hurley kende Libby toch wel ergens van? Zoiets zei Libby dacht ik iig. Dat hij had gezegd dat hij haar bekend voorkwam.. zei zo boven op die cliff.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zoo dan, goeie aflevering! Ik denk inderdaad ook dat Libby Hurley stalkt ofzo, anders nogal toevallig dat ze in hetzelfde vliegtuig zitten. Wel opvallend dat Hurley Libby blijkbaar niet herkent..
We weten niet waarvoor ze daar zat hequote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:06 schreef Coastertommm het volgende:
[..]
Hurley kende Libby toch wel ergens van? Zoiets zei Libby dacht ik iig. Dat hij had gezegd dat hij haar bekend voorkwam.. zei zo boven op die cliff.
Maar, hoe kan Libby zo goed mensen helpen (psychologisch) als ze zelf in die kliniek zat?
Toen ze elkaar voor het eerst op het eiland ontmoetten zei Hurley "Don't I know you from somewhere?" en in deze aflevering zei hij over de wijn: "Maybe if I get drunk enough I'll remember where I know you from."quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:06 schreef Coastertommm het volgende:
[..]
Hurley kende Libby toch wel ergens van? Zoiets zei Libby dacht ik iig. Dat hij had gezegd dat hij haar bekend voorkwam.. zei zo boven op die cliff.
Misschien door te kijken naar de mensen die daar werken, of misschien is ze echt een psycholoog zoals ze beweert (ook psychologen kunnen doordraaien, ja. Ik weet van een jongen die in het laatste jaar van de psychologie opleiding zijn vakken niet haalde, hij draaide door en zit nu ook in een gesticht).quote:Maar, hoe kan Libby zo goed mensen helpen (psychologisch) als ze zelf in die kliniek zat?
quote:Het bedrijf Widmore blijkt ook redelijk belangrijk te zijn. Tot nu toe is het bedrijf 3 keer voorgekomen. Michael heeft er ook gewerkt.
-De eerste keer was in een flashback van Charlie. Het bedrijf kwam voor op de achtergrond.
-De tweede keer stond het op de zwangerschapstest die Sun gebruikt had.
-De derde keer was op de luchtballon van de echte Henry Gale.
Die hebben we inderdaad al een tijd niet meer gezien. Benieuwd, wat daar mee is gebeurdquote:Op zondag 11 juni 2006 00:07 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Owja Michael, die zal in de komende afleveringen ook wel weer een keer opduiken dunkt mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt me niet super boeiend, maar wie weet word ik verrast![]()
quote:Op maandag 12 juni 2006 16:39 schreef Xurk het volgende:
Volgens mij is Libby gewoon schizo en zat ze daarom in die kliniek en denkt ze gewoon dat ze veel afweet van pyschologie [of ze heeft "monkey see, monkey do" gespeeld met haar sessies daar]. En ze keek misschien niet blij en verliefd, omdat ze gewoon vet pyscho-obsessed is met Hurley en niet eens verliefd. Ik ben in ieder geval wel benieuwd naar haar flashback-episode
We hebben nog 6 afleveringen te gaan, waarvan Net5 de laatste 2 achter elkaar gaat uitzenden, dus ik denk dat er wel een aantal verhaallijnen gaan aflopen bnnenkort, of in de finale
Vorig seizoen had je de hatch die openging, de mensen die eindelijk wegvaarden met de raft, Sun en Jin die het weer goedmaakten, etcetera.
Enkele verhaallijnen die nu nog opgelost moeten worden:
- "Henry Gale", waar ze afgelopen aflevering mee zijn begonnen
- Waar de hatch nou eigenlijk voor dient
- Waar Michael is gebleven
- Waar Walt is gebleven
- Wie de baas is van de Others
- De leger van Jack en Ana-Lucia
- en zo kun je nog wel een uur doorgaan
We krijgen nu btw eenPreciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt me niet super boeiend, maar wie weet word ik verrast![]()
Ik ook nietquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:55 schreef Coastertommm het volgende:
En.. wat ik me net bedacht:
Toen dinges, weet niet meer wie, volgens mij John zei: God mag weten hoelang jullie hier al zitten, zei Henry dat God het niet zou weten. Waarom niet, vroeg John. Omdat God niet eens wist dat het eiland bestond. Hmz.
En dan ga je rare dingen bedenkenAndere dimensie?
Nee, lijkt me niet. Beeld iedereen het zich in? Zit iedereen in die kliniek? Lijkt me niet. Goddamnit, ik begrijp er geen ene fuck meer van
![]()
![]()
Aangezien een aflevering (zonder reclames) 42 minuten duurt heb je idd relatief veel gemist. Hier staat wat er letterlijk gebeurde (wie wat zegt enzo), mocht je tijd over hebben en Engels kunnen lezen.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:21 schreef SuperMOM het volgende:
Ik heb trouwens het eerste half uur gemist door die stomme tijdwijzigingHeb ik erg veel gemist?
quote:Deze aflevering gaat over de flashbacks van Hurley. Hij geeft toe aan Libby dat hij eetverslaafd is en samen besluiten ze al het eten weg te gooien. Net wanneer hij dit heeft gedaan zien ze dat er een groot pakket met ongelofelijk veel eten gedropt is op het eiland. Dit komt vermoedelijk omdat Henry de nummers niet op tijd heeft ingetikt. 'Henry' geeft ook toe dat hij een van "the others" is.
Ondertussen ziet Hurley zijn oude vriend Dave van in de instelling waarin hij zat terug. Dave zegt hem dat het eiland niet echt is, maar in zijn verbeelding zit en dat hij van de rots moet springen om terug in de werkelijkheid te komen. Wat wij al weten is dat deze 'Dave' degene is die zich in Hurleys verbeelding begeeft. Net voor hij wil springen komt Libby toe aan de rots en overtuigt hem het niet te doen. Ze kust hem en samen gaan ze terug naar het kamp.
Bedankt! Ik heb dus alleen de eerste alinea gemist! Dat van Hurley die toegeeft aan Libby etc.....quote:Op maandag 12 juni 2006 21:09 schreef Symer het volgende:
[..]
Aangezien een aflevering (zonder reclames) 42 minuten duurt heb je idd relatief veel gemist. Hier staat wat er letterlijk gebeurde (wie wat zegt enzo), mocht je tijd over hebben en Engels kunnen lezen.
Dit is een beknopte samenvatting van Wikipedia:
[..]
Ik denk niet dat het al dan niet invoeren van de nummers iets te maken heeft met de dropping. De deuren kwamen immers naar beneden voordat de 108 minuten verstreken waren, dat heeft er denk ik meer mee te maken.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:22 schreef Coastertommm het volgende:
Maar, het betekent dus dat alleen voedsel wordt gedropt als de nummers niet op tijd worden ingedrukt? Dus, als je voedsel nodig hebt druk je gewoon ff de nummers niet in en klaar is kees? Ik wil dat het vrijdag is...
quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:08 schreef Molline het volgende:
Heeft iemand hier een screenshot van toevallig? Vind het wel spannend.
Dat is niet bekend.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:47 schreef DJKoster het volgende:
En wat is die mr. Eko eigenlijk aan het maken(*vorige eps. gemist heeft*)
[[url=http://lost-media.com/modules/coppermine/albums/ep-caps/season2/2x18-dave/3/normal_dave-caps233.jpg]afbeelding][/url]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zoals ze (de mensen op het eiland) zelf ook wel eens gedacht hebben kan het best een expiriment geweest zijn om te zien hoelang mensen dat blijven doen. het feit dat er voedsel komt als je het niet doet is niet iets wat zij en hun voorgangers schenen te weten.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:07 schreef Coastertommm het volgende:
Maar.. wat heeft het invoeren van die nummers dan toch wel voor nut? Als Henry (die eig niet Henry heet) niet de code heeft ingevoerd.... maar de vorige keer kwamen er van die hierogliefen... aargh
quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:54 schreef Arjan het volgende:
[..]
Dat is niet bekend.Welk gedeelte van "Spoilervrij" snap je niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
Mietje, ga in de klaagbaak kotsenquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:53 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Welk gedeelte van "Spoilervrij" snap je niet?![]()
Ja, valt inderdaad wat tegen. Maar toevallig is het natuurlijk wel weer.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:19 schreef Symer het volgende:
[..]
[[url=http://www.lost-media.com/modules/coppermine/albums/ep-caps/season2/2x18-dave/2/normal_dave-caps117.jpg]afbeelding][/url]
Ik vind het eigenlijk gewoon op een standaard-tropisch eiland lijken.
Stel je niet zo aan, een aap kan nog bedenken wat ie aan het bouwen is, als priester zijnde. Ik wist het al na 1 seconde.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:53 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Welk gedeelte van "Spoilervrij" snap je niet?![]()
Hurley zag z'n vriend Dave in de jungle lopen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:39 schreef GotC het volgende:
Wat gebeurde er in de vorige aflevering in Nederland? In the UK zitten ze vast wel weer ergens anders..dus, iemand? Gewoon wat t belangrijkste was wat er was gebeurt
Engelandquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:41 schreef Symer het volgende:
[..]
Hurley zag z'n vriend Dave in de jungle lopen.
Dat is zo'n negen afleveringen verder dan waar ze nu in Engeland zijn.
nee, deze serie gaat zelfs door de periode waar de meeste programma's de zomerstop in gaan.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:07 schreef GotC het volgende:
Heeft Net 5 niet weer de neiging om halverwege een serie te stoppen, zoals bij sommige programma's?
Seizoen ebgint in oktober toch, in Amerika? Duurt nog wel effe ja, vooral aangezien serie 2 ook wel over een paar maandjes afgelopen is..quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:56 schreef DJKoster het volgende:
Voordeel: We zien seizoen 2 lekker snel en in 1 stuk
Nadeel: We zullen redelijk lang moeten wachten op seizoen 3
Jep, eind september/begin oktober.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:16 schreef GotC het volgende:
[..]
Seizoen ebgint in oktober toch, in Amerika?
Over 4 weken is de laatste aflevering hier in Nederland alquote:Duurt nog wel effe ja, vooral aangezien serie 2 ook wel over een paar maandjes afgelopen is..
Daar is wel kans op ja, in Amerika krijgt Lost namelijk een nieuw uitzendschema wat inhoudt dat er eerst een mini-seizoen van 6 afleveringen komt dat van begin oktober tot begin november loopt gevolgd door 3 maanden pauze. Dus kan Net5 eerder beginnen met uitzenden omdat ze niet bang hoeven te zijn dat ze halverwege moeten stoppen omdat ze inlopen op Amerika.quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:23 schreef DJKoster het volgende:
(en als Net5 het goed doet zijn ze in 2007 alweer begonnen met Seizoen 3)
quote:The plates on Bernard's car are the same as the plates on one of Sayid's friend's cars, seen in a previous episode
Ff pics opzoekenquote:If you look closely you can see the Staff Dharma Logo from the hatch found in the episode "Maternity Leave" on the medicine Rose drops and Locke gives back to her
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |