Dan zouden ze toch vast niet zo dom zijn om Michael al terug te geven voordat ze "Henry" terug hebben, of zelfs maar weten of ie nog wel leeft, etc?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:56 schreef Xurk het volgende:
MichaelZouden ze hem voor de ruil gebruiken of zou hij uit zichzelf daarheen gegaan zijn?
er zijn zoveel verklaringen voor te verzinnen, bijvoorbeeld dat die ziekte net de enige is de niet genezen kan worden of het resultaat is van een simpele ziekte die gemuteerd is of ...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:28 schreef texelonia het volgende:
Als dat eiland, blijkbaar, zo genezend is, hoe zit het dan met die ziekte, dat virus?
Ik lees dit zó vaak, terwijl het niet kloptquote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:43 schreef Miriampje het volgende:
Ik denk dat ze Micheal hebben gehersenspoelt...
Want Claire wist ook nix meer...
Op die luifels (of hoe noem je dat? zonneschermdingenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:02 schreef DJKoster het volgende:
[[[url=http://lost-media.com/modules/coppermine/albums/ep-caps/season2/2x19-sos/1/normal_sos-cap072.jpg]afbeelding][/url]
Die kerel in de bush bush van afgelopen aflevering zei dat hij Rose daar niet kon genezen. Het was niet de juiste energie. In de bunker achter al dat staal zit toch ook iets van een magnetischveld ofzoquote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:38 schreef boneyard het volgende:
[..]
er zijn zoveel verklaringen voor te verzinnen, bijvoorbeeld dat die ziekte net de enige is de niet genezen kan worden of het resultaat is van een simpele ziekte die gemuteerd is of ...
Ik zie dat dat handschrift van een kind is met de handtekening van een volwassene, verder wordt over de hele muur 'Isaac' vaak fout gespeld als 'Issac', en die brug hangt ondersteboven.quote:Op zondag 18 juni 2006 12:40 schreef WheeleE het volgende:
Als Rose bij Isaac binnenkomt hangen er aan de muur allemaal tekeningen en kaarten met bedankjes. De camera blijft net iets langer hangen bij een tekening met een bedankje en een soort van handtekening:
[afbeelding]
(link)
Kan iemand daar iets van maken?
Er moeten haast wel wat verwijzingen op die muur hangen, dat kan niet anders...
Ik ben het meestal met jou eens!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:56 schreef Xurk het volgende:
http://lost-media.com/mod(...)sos/7/sos-cap605.jpg
Ik zie het niet hoor
Anyway, een af en toe saaie aflevering, wat grotendeels kwam doordat ze iets spannends lieten gebeuren [Jack en Kate die de confrontatie gaan opzoeken met Mr. Friendly] maar daar bijna geen aandacht aan besteedden, ten faveure van Rose en Bernard [die best aardig zijn, maar niet super boeiend]... al maakte het einde waar je zag dat Rose weet dat Locke in een rolstoel zat veel goed
MichaelZouden ze hem voor de ruil gebruiken of zou hij uit zichzelf daarheen gegaan zijn?
Jammer dat er niets gebeurde tussen Jack en Kate, ik had in de TV-gids gelezen dat "de romantiek tussen hun in de jungle opbloeit" en dacht toen ze in die val zaten dat er kinky action ging komen [], maar helaas. Ach, Jack heeft wel laten weten dat ie het leuk vond om met Kate te zoenen!
Ik zag dat juist als bewijs dat het kind niet van Jin is, ik vond Sun namelijk nogal schuldig kijken op dat moment.quote:Op maandag 19 juni 2006 01:28 schreef SuperMOM het volgende:
Oh ja, als het eiland genezend werkt met het magnetisch veld of zo...... verklaart ook dat Jin opeens wel vruchtbaar is en dat Sun WEL van hem zwanger is en niet van die Engelse leraar zoals wij dachten! .... Jin die liefkozend Sun's buik streelde ...
O'Toolos zie ik staan..quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:21 schreef Coastertommm het volgende:
[..]
Op die luifels (of hoe noem je dat? zonneschermdingen, ) links, zie je ook de nummers 6 en 18 staan
.
Wat staat er btw op dat bord? Dat groene met gele.
Vergeet Libby en Hurley niet. Die zijn nu ook weer normaal, terwijl ze daarvoor in een inrichting zaten!quote:Op maandag 19 juni 2006 01:28 schreef SuperMOM het volgende:
Oh ja, als het eiland genezend werkt met het magnetisch veld of zo......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht meer ongelukkig met het feit dat ze nu toch zwanger was. Want in die aflevering over haar toen, zei ze dat ze blij was dat ze geen kinderen kon krijgen (toen ze nog dacht dat het aan haar lag).quote:Op maandag 19 juni 2006 09:16 schreef Symer het volgende:
Ik zag dat juist als bewijs dat het kind niet van Jin is, ik vond Sun namelijk nogal schuldig kijken op dat moment.
Toen dacht ze ook nog dat Jin een huurmoordenaar was en ze wou geen kind opvoeden in een wereld waar de vader nooit thuis is en dingen doet die het daglicht niet kunnen verdragen.quote:Op maandag 19 juni 2006 10:57 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik dacht meer ongelukkig met het feit dat ze nu toch zwanger was. Want in die aflevering over haar toen, zei ze dat ze blij was dat ze geen kinderen kon krijgen (toen ze nog dacht dat het aan haar lag).
naja, hurley normaal? zijn bedachte persoon zag ie opeens wel weer. maar zijn "ziekte" kan best door "het eiland" komen, in die inrichting hoort ie die getallen toch?quote:Op maandag 19 juni 2006 10:28 schreef Molline het volgende:
[..]
Vergeet Libby en Hurley niet. Die zijn nu ook weer normaal, terwijl ze daarvoor in een inrichting zaten!![]()
tja ze kan natuurlijk zoveel zeggenquote:Op maandag 19 juni 2006 11:09 schreef boneyard het volgende:
ik denk dat het wel jins kind is, sun zei toch dat ze nooit echt iets met die leraar gehad heeft?
Daar had ik zelf niet aan gedacht. Maar in deze theorie geloof ik ook welquote:Op maandag 19 juni 2006 01:28 schreef SuperMOM het volgende:
Oh ja, als het eiland genezend werkt met het magnetisch veld of zo...... verklaart ook dat Jin opeens wel vruchtbaar is en dat Sun WEL van hem zwanger is en niet van die Engelse leraar zoals wij dachten!![]()
Je zag op het laatst Rose, Locke, Jin die liefkozend Sun's buik streelde, Claire met Aaron..........
Hurley, maar ook bijv. Kate en andere personen zien bepaalde dieren of mensen op dat eiland die er misschien niet zijn he? Zoals die Dave, dat paard, Walt enz. Dus of dat nou zo normaal is, weet ik niet.quote:Op maandag 19 juni 2006 10:28 schreef Molline het volgende:
[..]
Vergeet Libby en Hurley niet. Die zijn nu ook weer normaal, terwijl ze daarvoor in een inrichting zaten!![]()
Dit zijn gewoon de bijwerkingen die ze krijgen.quote:Op maandag 19 juni 2006 12:06 schreef Eveli het volgende:
[..]
Hurley, maar ook bijv. Kate en andere personen zien bepaalde dieren of mensen op dat eiland die er misschien niet zijn he? Zoals die Dave, dat paard, Walt enz. Dus of dat nou zo normaal is, weet ik niet.
Bijwerkingen van wat?quote:Op maandag 19 juni 2006 13:11 schreef Miriampje het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon de bijwerkingen die ze krijgen.
Ze zijn dan wel lichamelijk gezond... maar geestelijk krijgen ze bijwerkingen![]()
Dat heb ik niet gezegt.. dat ze normaal zijnquote:Op maandag 19 juni 2006 13:28 schreef Eveli het volgende:
Maar ook al zijn ze geestelijk niet gezond en lichamelijk wel, dan zijn ze alsnog niet 'normaal'.
Molline wel.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:32 schreef Miriampje het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegt.. dat ze normaal zijn![]()
Ik heb echt zin in vrijdag![]()
zullen we het op het eiland houden, volgens mij is het niet duidelijk dat dat door magnetisme ofzo komt.quote:
Het is wel duidelijk dat het eiland iets doet?quote:Op maandag 19 juni 2006 14:03 schreef boneyard het volgende:
[..]
zullen we het op het eiland houden, volgens mij is het niet duidelijk dat dat door magnetisme ofzo komt.
Volgens mij is er nog helemaal nix duidelijkquote:Op maandag 19 juni 2006 14:14 schreef Symer het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat het eiland iets doet?
quote:Op maandag 19 juni 2006 14:29 schreef Miriampje het volgende:
[..]
Volgens mij is er nog helemaal nix duidelijk![]()
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:56 schreef Xurk het volgende:
http://lost-media.com/mod(...)sos/7/sos-cap605.jpg
Ik zie het niet hoor
Anyway, een af en toe saaie aflevering, wat grotendeels kwam doordat ze iets spannends lieten gebeuren [Jack en Kate die de confrontatie gaan opzoeken met Mr. Friendly] maar daar bijna geen aandacht aan besteedden, ten faveure van Rose en Bernard [die best aardig zijn, maar niet super boeiend]... al maakte het einde waar je zag dat Rose weet dat Locke in een rolstoel zat veel goed
Jammer dat er niets gebeurde tussen Jack en Kate, ik had in de TV-gids gelezen dat "de romantiek tussen hun in de jungle opbloeit" en dacht toen ze in die val zaten dat er kinky action ging komen [], maar helaas. Ach, Jack heeft wel laten weten dat ie het leuk vond om met Kate te zoenen!
Nee hoor. Deze aflevering wil je niet missen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:25 schreef CarOnline het volgende:
Of ze (kennissen die wel alles al gezien hebben) zitten me te pesten![]()
Jah.. iedereen heeft het over Desmond?quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:22 schreef somegirl het volgende:
Wat zou er toch met desmond gebeurt zijn?
En waarom laat Walt zich nu niet meer aan iemand zien, toen alleen aan Shannon, maar Sayid zag m toen later ook. Waarom laat ie zich nu aan niemand meer zien?
En wat zal Michael allemaal te vertellen hebben?
Desmond zat ook in de flashbacks van Jack, dat maakt het juist geheimzinnig. Daarom juist denk ik ook wel dat-ie nog niet verdwenen is (hij zal toch ergens op het eiland moeten uithangen).quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:27 schreef Miriampje het volgende:
[..]
Jah.. iedereen heeft het over Desmond?
Maar die was toch alleen maar die paar seconden in de serie
Toen Lock binnen kwam vallen in de bunker?
Of heb ik nu iets gemist?
OWJAH.. die flashbacks. Nu weet ik het weer!! Dank jequote:Op donderdag 22 juni 2006 22:47 schreef Arjan het volgende:
[..]
Desmond zat ook in de flashbacks van Jack, dat maakt het juist geheimzinnig. Daarom juist denk ik ook wel dat-ie nog niet verdwenen is (hij zal toch ergens op het eiland moeten uithangen).
Ja precies! Hij had nog zo iets van: you're on your one en zo? En hup weg......Moet toch iets met Jack te maken hebben gezien de flasbacks?quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:47 schreef Arjan het volgende:
[..]
Desmond zat ook in de flashbacks van Jack, dat maakt het juist geheimzinnig. Daarom juist denk ik ook wel dat-ie nog niet verdwenen is (hij zal toch ergens op het eiland moeten uithangen).
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:23 schreef Europees het volgende:
Ben benieuwd wat voor een spannends we nu weer te weten krijgen![]()
Kate![]()
![]()
Anna lucia![]()
![]()
Ik weet niet of Net5 doorgaat met Lost, en zo ja, wanneer ze dat doen, maar in Amerika begint eind september seizoen 3. Dus het zal nog wel een poosje duren voordat seizoen 3 hier begint.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:49 schreef Queen_Bee het volgende:
Welk seizoen begint na de zomer?
2.20: Two for the Road.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:05 schreef texelonia het volgende:
Weet iemand de titel/nummer van aflevering van vanavond?
Na vanavond komen er nog 7 afleveringen van seizoen 2.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:49 schreef Queen_Bee het volgende:
Welk seizoen begint na de zomer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat belooft heel veel goeds. Het wordt steeds spannender denk ik.![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:12 schreef Molline het volgende:
Na vanavond komen er nog 7 3 afleveringen van seizoen 2.
[...]
Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb vast even gekeken wie er centraal staan
in de laatste afleveringen van dit seizoen.
Die laatste was de verteller in de specials (waarvan ik niet meer weet of die ook in Nederland uitgezonden zijn), maar bij mijn weten komt hij in de laatste afleveringen niet voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zodat t leek alsof niet hij het was maar Henry? of the others?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:32 schreef _Dizzy_ het volgende:
misschien schoot hij zich alleen in zijn schouder ofzo....
Volgens mij in zijn arm of schouder. Maar ik vertrouwde zijn verhaal al niet omdat hij zei dat the others er uit zien als slonzen, vies, blootvoets, eten vis en zijn er erger aan toe dan zij. Klopt niet aangezien Kate de bunker had gevonden met die kleding en make up. Toen dacht ik al dat Michael misschien onder druk werd gezet om ze naar de others te lokken om zo Walt terug te krijgen maar zoals het er nu naar uit ziet, moest hij Henry bevrijden????quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:31 schreef JAY-T het volgende:
Lijkt me wel.. Hij schoot zichzelf in zn hart :|
ik dacht dat de others hem voor de gek gehouden hadden ofzoquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:35 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Volgens mij in zijn arm of schouder. Maar ik vertrouwde zijn verhaal al niet omdat hij zei dat the others er uit zien als slonzen, vies, blootvoets, eten vis en zijn er erger aan toe dan zij. Klopt niet aangezien Kate de bunker had gevonden met die kleding en make up. Toen dacht ik al dat Michael misschien onder druk werd gezet om ze naar de others te lokken om zo Walt terug te krijgen mar zoals het er nu naar uit ziet, moest hij Henry bevrijden????
Ana -Lucia![]()
Libby![]()
![]()
Dat denk ik dus ook.....Arme Libby...ging net picknickenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:37 schreef Pune het volgende:
Ik denk inderdaad dat hij Henry nu vrijlaat onder het mom van "Maar ineens begon hij te schieten WTF!" en dat hij in ruil daarvoor Walt terugkrijgt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |