Jah.. iedereen heeft het over Desmond?quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:22 schreef somegirl het volgende:
Wat zou er toch met desmond gebeurt zijn?
En waarom laat Walt zich nu niet meer aan iemand zien, toen alleen aan Shannon, maar Sayid zag m toen later ook. Waarom laat ie zich nu aan niemand meer zien?
En wat zal Michael allemaal te vertellen hebben?
Desmond zat ook in de flashbacks van Jack, dat maakt het juist geheimzinnig. Daarom juist denk ik ook wel dat-ie nog niet verdwenen is (hij zal toch ergens op het eiland moeten uithangen).quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:27 schreef Miriampje het volgende:
[..]
Jah.. iedereen heeft het over Desmond?
Maar die was toch alleen maar die paar seconden in de serie
Toen Lock binnen kwam vallen in de bunker?
Of heb ik nu iets gemist?
OWJAH.. die flashbacks. Nu weet ik het weer!! Dank jequote:Op donderdag 22 juni 2006 22:47 schreef Arjan het volgende:
[..]
Desmond zat ook in de flashbacks van Jack, dat maakt het juist geheimzinnig. Daarom juist denk ik ook wel dat-ie nog niet verdwenen is (hij zal toch ergens op het eiland moeten uithangen).
Ja precies! Hij had nog zo iets van: you're on your one en zo? En hup weg......Moet toch iets met Jack te maken hebben gezien de flasbacks?quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:47 schreef Arjan het volgende:
[..]
Desmond zat ook in de flashbacks van Jack, dat maakt het juist geheimzinnig. Daarom juist denk ik ook wel dat-ie nog niet verdwenen is (hij zal toch ergens op het eiland moeten uithangen).
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:23 schreef Europees het volgende:
Ben benieuwd wat voor een spannends we nu weer te weten krijgen![]()
Kate![]()
![]()
Anna lucia![]()
![]()
Ik weet niet of Net5 doorgaat met Lost, en zo ja, wanneer ze dat doen, maar in Amerika begint eind september seizoen 3. Dus het zal nog wel een poosje duren voordat seizoen 3 hier begint.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:49 schreef Queen_Bee het volgende:
Welk seizoen begint na de zomer?
2.20: Two for the Road.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:05 schreef texelonia het volgende:
Weet iemand de titel/nummer van aflevering van vanavond?
Na vanavond komen er nog 7 afleveringen van seizoen 2.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:49 schreef Queen_Bee het volgende:
Welk seizoen begint na de zomer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat belooft heel veel goeds. Het wordt steeds spannender denk ik.![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:12 schreef Molline het volgende:
Na vanavond komen er nog 7 3 afleveringen van seizoen 2.
[...]
Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb vast even gekeken wie er centraal staan
in de laatste afleveringen van dit seizoen.
Die laatste was de verteller in de specials (waarvan ik niet meer weet of die ook in Nederland uitgezonden zijn), maar bij mijn weten komt hij in de laatste afleveringen niet voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zodat t leek alsof niet hij het was maar Henry? of the others?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:32 schreef _Dizzy_ het volgende:
misschien schoot hij zich alleen in zijn schouder ofzo....
Volgens mij in zijn arm of schouder. Maar ik vertrouwde zijn verhaal al niet omdat hij zei dat the others er uit zien als slonzen, vies, blootvoets, eten vis en zijn er erger aan toe dan zij. Klopt niet aangezien Kate de bunker had gevonden met die kleding en make up. Toen dacht ik al dat Michael misschien onder druk werd gezet om ze naar de others te lokken om zo Walt terug te krijgen maar zoals het er nu naar uit ziet, moest hij Henry bevrijden????quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:31 schreef JAY-T het volgende:
Lijkt me wel.. Hij schoot zichzelf in zn hart :|
ik dacht dat de others hem voor de gek gehouden hadden ofzoquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:35 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Volgens mij in zijn arm of schouder. Maar ik vertrouwde zijn verhaal al niet omdat hij zei dat the others er uit zien als slonzen, vies, blootvoets, eten vis en zijn er erger aan toe dan zij. Klopt niet aangezien Kate de bunker had gevonden met die kleding en make up. Toen dacht ik al dat Michael misschien onder druk werd gezet om ze naar de others te lokken om zo Walt terug te krijgen mar zoals het er nu naar uit ziet, moest hij Henry bevrijden????
Ana -Lucia![]()
Libby![]()
![]()
Dat denk ik dus ook.....Arme Libby...ging net picknickenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:37 schreef Pune het volgende:
Ik denk inderdaad dat hij Henry nu vrijlaat onder het mom van "Maar ineens begon hij te schieten WTF!" en dat hij in ruil daarvoor Walt terugkrijgt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |