lekker up-to-date zeg.. die OP..quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
27 dagen 6 uren 42 minuten 44 seconden tot Pinkpop 2006 !
-knip-
Ga er eigenlijk ook niet vanuit, maar normaal is het dus tot 4:00 en nu staat er 0:00.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:44 schreef Pinkpop2006 het volgende:
Waarschijnlijk NIET geldig..
Treinen die nog rijden van 24-07u horen bij de dienstregeling van Maandag, en dan is je OV dus niet geldig
HOIHOIHOI!!!!!!quote:
dat zou über relaxed zijn, het heeft vanmorgen nog geregend in Landgraaf maar nu zou het droog zijn.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:45 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
HOIHOIHOI!!!!!!
Hier hoopte ik al op!
Bierquote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:53 schreef vanBoeschoten het volgende:
Haai !
Ik heb ergens een lijstje zien staan met dingen die je (zeker) mee moet nemen..
Soort checklist ofzo !
Heeft iemand die nog ?
heb ikquote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:53 schreef vanBoeschoten het volgende:
Haai !
Soort checklist ofzo !
Heeft iemand die nog ?
http://www.graz.nl/berichtprint.asp?id=194quote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:53 schreef vanBoeschoten het volgende:
Haai !
Soort checklist ofzo !
Heeft iemand die nog ?
Waar staat het bier?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
http://www.graz.nl/berichtprint.asp?id=194
Here you are
Die staat op mijn aparte lijstquote:
Ik ben van alle gemakken voorzienquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:30 schreef Diaan73 het volgende:
Volgens mij stond een tijdje geleden hier ook een timetable, heeft iemand die nog? Ik wil hem even printen voor de zekerheid. Ergens moet er thuis ook wel een aantal liggen maar voor het geval dat niet zo is en ik ze in een opruimbui heb weggegooid. Het tijdschema op de site van Pinkpop vind ik niet erg handig trouwens.
Klopt!quote:
Parkerenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:33 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Klopt!![]()
En wij hebben de boel ook voor elkaar... auto is geregeld, morgen ophalen, inpakken en wegwezen..
klopt het dat je op de pinkpop parkeerplaats voor een 10tje het hele weekend kan staan??
Thnxquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ben van alle gemakken voorzien
http://www.tafel50.nl/pinkpop_blokjesschema.pdf
K flikker gewoon troep in m'n tas en dan kom t hetmeestal wel goedquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Thnx![]()
jij bent goed voorbereid hoor... ik hoorde van Peaceman dat ik een drankje mag meedrinken. Geen bier voor mij, maar dat komt wel goed...
![]()
![]()
Nou dat is nog een pokke end lopenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Parkeren
In Landgraaf zijn op loopafstand van de campings vanaf zaterdagmorgen 7 uur een grote overzichtelijke bewaakte parkeerplaats ingericht welke is gelegen aan de Delleweg (indien deze vol is wordt je doorverwezen naar de parkeerplaats op de Burgemeester Custerslaan) waar tegen betaling van 10 euro alle Pinkpopdagen kan worden geparkeerd. Deze locatie is 24 uur per dag bewaakt.![]()
![]()
Jups over 3 uurtjes gaat k wegquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:41 schreef Diaan73 het volgende:
Je bent trouwens ook al helemaal in de mood of niet? Je goede zin druipt hier van het scherm af![]()
Ik moet vandaag nog de hele dag werken en het is beredruken ik zit alleen... gelukkig gaat de tijd wel snel.
Gewoon lekker fokken op het werkquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:41 schreef Diaan73 het volgende:
Je bent trouwens ook al helemaal in de mood of niet? Je goede zin druipt hier van het scherm af![]()
Ik moet vandaag nog de hele dag werken en het is beredruken ik zit alleen... gelukkig gaat de tijd wel snel.
Maakt niet uit, we hebben dan niet eerst 4 uur in de trein gezeten, dus ik denk dat een stukje de benen strekken niet zo erg is... en als we een halfuurtje moeten lopen... lekker belangrijk....quote:
Zieje goed plan, dan gaat ikalles ff in m'n tas donderen en de korte broek doen we in optimise maargewoon aanquote:
Placeboquote:
En je wilt ze niet eens aan mij gevenquote:
Zeg je krijgt een biertjequote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
En je wilt ze niet eens aan mij geven![]()
Hebben jullie al wanneer, hoe laat en waar afgesproken trouwens? Dan kan ik daar rekening mee houden in het schemaquote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hebben jullie al wanneer, hoe laat en waar afgesproken trouwens? Dan kan ik daar rekening mee houden in het schema![]()
hoe kom je aan backstage pasje dan? en wat moet je ermee? optredens zijn ONstage en kijken doe je vanaf FRONTstage... en artiesten zitten niet te wachten op allemaal mensen die daar komen hangen volgens mij...quote:
Ik wil ook komenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hebben jullie al wanneer, hoe laat en waar afgesproken trouwens? Dan kan ik daar rekening mee houden in het schema![]()
Interviews met de artiesten hebben misschien? en daarbij zie ik de artiesten ook wel van uit het FRONT maar goed er zijn gewoon bepaalde dingen je maar beter BACKstage kan besprekenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:19 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
hoe kom je aan backstage pasje dan? en wat moet je ermee? optredens zijn ONstage en kijken doe je vanaf FRONTstage... en artiesten zitten niet te wachten op allemaal mensen die daar komen hangen volgens mij...
Geef je nummer ff aan iemand en het moet goed komen.quote:
oke, jij doet het dan neem ik aan voor je werk?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Interviews met de artiesten hebben misschien? en daarbij zie ik de artiesten ook wel van uit het FRONT maar goed er zijn gewoon bepaalde dingen je maar beter BACKstage kan bespreken
Ik heb je een mail gestuurd op je msn e-mail adresquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Geef je nummer ff aan iemand en het moet goed komen.
Peaceman ding die heeft die van mij
Verdomd zeg ik zie hetquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:25 schreef Dafar het volgende:
[..]
Ik heb je een mail gestuurd op je msn e-mail adres![]()
Wat vreemd, dat had ik nou totaal niet verwachtquote:
Krijgen wij ook nog resultaten te zien van je werk? Je hebt me wel nieuwsgierig gemaaktquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
En ja het is voor mijn werk ja
Ach sommige bands zijn zo relaxt. Paar jaar geleden met Pharell een biertje gedaan in zijn toko achter de main en Met muse. Daarbij heb ik Franz Ferdinand inmiddels al een aantal keer gezien dus komt goed
za+zo zo'n 30.000 en maandag rond de 60.000quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:28 schreef Dafar het volgende:
[..]
Wat vreemd, dat had ik nou totaal niet verwacht![]()
Hoe groot zijn eigenlijk de groepen waarmee iedereen gaat?
Wij zijn met 12 ongeveer![]()
Peaceman en ik gaan met zn tweetjes.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:28 schreef Dafar het volgende:
[..]
Wat vreemd, dat had ik nou totaal niet verwacht![]()
Hoe groot zijn eigenlijk de groepen waarmee iedereen gaat?
Wij zijn met 12 ongeveer![]()
Dan moeten we elkaar gezellig body heatenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
koude nachten?is de verwarming bij ons thuis uitgevallen?
Geslacht: Manquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:06 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Dan moeten we elkaar gezellig body heaten![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:07 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Geslacht: Man
Geboortedatum: 1984-01-18
No way![]()
Hij is wat oud voor je, T_E?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:07 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Geslacht: Man
Geboortedatum: 1984-01-18
No way![]()
iemand kan toch nooit te jong zijn hahahahaquote:
Oh jongens toch, die gekke mensen uit Apeldoorn... wereldstad... oh nee toch niet! maareh ik heb je fotoboek toch even voor de zekerheid gecheckt en je kunt gerust ademen, echter niet van het bekende... enzo... dus... kun je nu weer gerust ademen?quote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:22 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Oh jongens toch, die gekke mensen uit Apeldoorn... wereldstad... oh nee toch niet! maareh ik heb je fotoboek toch even voor de zekerheid gecheckt en je kunt gerust ademen, echter niet van het bekende... enzo... dus... kun je nu weer gerust ademen?
ik ga koffie halen, ik moet nog 6 uur werken... pfffffffff![]()
Ja, dan kan jij wel lachen, maar zo leuk is dat helemaal niet! Zeker niet hier...quote:
Jij als ervaren 'echte' festivalganger zou dat soort zaken toch moeten wetenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:51 schreef Hammet het volgende:
Zijn die parkeerplaatsen echt zo ver verwijderd van de campings? En zo ja, zijn er dan alternatieven ofzo? Is het mogelijk om eerst mn passagiers met bagage af te zetten bij de camping ofzo?
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jij als ervaren 'echte' festivalganger zou dat soort zaken toch moeten weten
Racoonquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:03 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Placebo
Danko Jones
Franz Ferdinand
Skin
Ja je kunt mensen afzetten, deze plaatsen staan op de site van pinkpop aangegeven. De camping is best ver lopen vooral met bagage, tent etc..quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:51 schreef Hammet het volgende:
Zijn die parkeerplaatsen echt zo ver verwijderd van de campings? En zo ja, zijn er dan alternatieven ofzo? Is het mogelijk om eerst mn passagiers met bagage af te zetten bij de camping ofzo?
ik ook!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:02 schreef pascalheister het volgende:
vanmiddag naar nijmegen, en daar vanuit zaterdagochtend naar Landgraaf
Eerst naar a'dam --> een vriendin ophalen, daarna naar helmond --> Auto naar landgraafquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:37 schreef Dafar het volgende:
[..]
Jij moet wel een pokke end rijden vanaf Den Helder: 3,5 uur schat ik? Goeie reis![]()
beetje lastig he, met de auto in de treinquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Boeiend gewoon eerste trein nemen.
Ahja, goed punt.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:39 schreef morgane het volgende:
[..]
beetje lastig he, met de auto in de trein![]()
Dat heb ik dus ook. Den Helder is hier maar 20 a 30 Km vandaan. Nou ja, ik hoef niet zelf te rijden, ik slaap wel door in de auto.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:37 schreef Dafar het volgende:
[..]
Jij moet wel een pokke end rijden vanaf Den Helder: 3,5 uur schat ik? Goeie reis![]()
Ja..? oh... kutquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:39 schreef morgane het volgende:
[..]
beetje lastig he, met de auto in de trein![]()
3 uur? als je ook op de camping verblijft zou ik maar heel vroeg komen omdat deze waarschijnlijk al vroeg opengaan. Iedereen wil namelijk een fatsoenlijke plaatsquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:37 schreef morgane het volgende:
[..]
ik ook!hoe laat vertrek jij ongeveer? kheb namelijk geen flauw idee hoe laat ik weg moet op iig ruim voor 3en daar te zijn
![]()
Zenuwachtigquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:49 schreef morgane het volgende:
ik ben er alleen morgen, geen camping voor mij dusmaar goed ik ben zenuwachtiiiig
![]()
Je eerste festival?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:49 schreef morgane het volgende:
ik ben er alleen morgen, geen camping voor mij dusmaar goed ik ben zenuwachtiiiig
![]()
zal ik je handje vasthoudenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:49 schreef morgane het volgende:
![]()
File? Waar??quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:00 schreef morgane het volgende:
heel goedmaar goed, weer even iets meer ontopic: vanaf hoe laat zou er een file zijn morgenochtend?
![]()
als je echt heel erg zenuwachtig bent kan ik je wel even body heatenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:59 schreef morgane het volgende:
hahaha dit is wel mijn eerste Pinkpop maar laaaaang niet m'n eerste festival hoormaar wel de 2e keer Placebo en dat is het 'm nou juist
is ong. m'n favoriete band
![]()
Reken er maar op dat het druk word, de toegangswegen naar Landgraaf zijn goed voor normaal verkeer maar is niet berekend op 60.000 mensen extra dus het zal even druk worden vooral vanaf de afrit van de stadsautoweg totaan de parkeerplaatsen en terreinquote:
hé... dan kom ik ook ongeveer aan..quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Eerst naar a'dam --> een vriendin ophalen, daarna naar helmond --> Auto naar landgraaf
dus ik zal er rond 12 uur vannacht wel zijn
Ken je sluiproutes!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:47 schreef Dafar het volgende:
[..]
Reken er maar op dat het druk word, de toegangswegen naar Landgraaf zijn goed voor normaal verkeer maar is niet berekend op 60.000 mensen extra dus het zal even druk worden vooral vanaf de afrit van de stadsautoweg totaan de parkeerplaatsen en terrein
klinkt lekkerquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:19 schreef Thomzzzzz het volgende:
Iemand trouwens de nieuwe cd van Dredg gehoord, ben namelijk benieuwd of 't wat is... ga sowieso kijken, maar toch!!
je hebt speciale parkeerplaatsen, niet vlak bij de campings geloof ikquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:33 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Als je 3 dagen naar de camping gaat, kan je daar ook ergens je auto dumpen?
Ja is zeker wel leuk om op een festival te gaan bekijken... ik weet niet of het interessant genoeg is om de cd te kopen, maar dredg stond sowieso al op het lijstje om te gaan kijken!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:45 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Ben effe op dredg.com aan 't luisteren... begint oke...
Als ze niet superstreng zijn bij de campings, sure. Kruip er maar tussenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:08 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Racoon![]()
Slaap ik nou bij jou in de tent of niet?
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:18 schreef zjroentje het volgende:
Nog geen afzeggingen dit jaar. Ook vrij uniek.
Ik ben nu een keer of 4 geweest, en ik kan me niet herinneren dat ik ben gecontrolleerd bij het opgaan van de camping... kan me vergissen natuurlijk..quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:09 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Als ze niet superstreng zijn bij de campings, sure. Kruip er maar tussenWe smokkelen je wel naar binnen.
Geen Anouk, Kane en Di-rect dit jaar! 3 redenen om te gaanquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:32 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelt: geen afzeggingen waar ook maar IEMAND van wakker ligt...![]()
quote:Op de festivalcampings daarentegen worden sommige plaatsen onder handen genomen door de organisatie in samenwerking met de gemeente Landgraaf. Maar er is geen sprake van blubber of modder op de grasvelden van Camping B en Camping C. Wel heeft de organisatie besloten om niet meer dan 6.000 kampeerders toe te laten tot Camping A omdat daar door de renovatie van de voetbalvelden en de weersomstandigheden niet alle voetbalvelden bruikbaar zijn naar het oordeel van de organisatie. Echter ook hier zal de situatie ten goede veranderen bij de verwachte droge Pinksterdagen. De organisatie blijft de kampeerders aanraden om warm gekleed te komen omdat er koude nachten zijn voorspeld.
Net was op TMF.... dat zegt al genoeg...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:46 schreef vanBoeschoten het volgende:
net was op TMFdat er maar twee campings open zijn op Pinkpop. Eentje zou er dicht zijn door modderstroom...
Nu kunnen er maar 6000 mensen kamperen dus moet je er op tijd bij zijn...
Iemand die hier iets meer van weet ?!
edit:
Volgens de site van pinkpop valt het wel mee... Alleen mogen er op camping A maar 6000 kampeerders:
[..]
noodzakelijk, maar irritant.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:55 schreef Dupje het volgende:
Er zijn weer vakken op Pinkpop...
http://pinkpop.nl/upload/picture/90/large/IMG_2709.jpg
Lijkt me heerlijk om niet een uur (en dan valt het vanuit Noord Brabant nog mee) of meer te moeten reizen.. gewoon met de fiets naar PPquote:
Boh jah, jij ook al?quote:
heb ik al...maar heb gewoon veel basisbehoeftesquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Zou gewoon de basisbehoeften meenemen
een backpack vol bier?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Zou gewoon de basisbehoeften meenemen
Checkt profiel: Geslacht Vrouwquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:43 schreef zwartedoos het volgende:
boehoe ik heb veel te veel om mee te slepen![]()
Als je je subsubsubbasisbehoeften nou eens thuis laatquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:47 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
heb ik al...maar heb gewoon veel basisbehoeftes![]()
op een of andere manier wist ik het wel door de usernamequote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Checkt profiel: Geslacht Vrouw
Hoe kan het ook anders
Spreekt inderdaad voor zich.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Checkt profiel: Geslacht Vrouw
Hoe kan het ook anders
welke legendarische oneliner, citeer je nu?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:51 schreef postmortum het volgende:
[quote]Op vrijdag 2 juni 2006 18:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
![]()
tent, slaapzak, bier... ?? what else??quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:52 schreef ErikT het volgende:
Je hoeft daar enkel te slapen, te eten en te drinken. Wat moet je nou helemaal meenemen
Tent, luchtbed, slaapzak, bier, eten. Klaar.
Precies, tegen een hek is dat vele malen prettiger.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:06 schreef ErikT het volgende:
En mensen niet doodgedrukt kunnen worden tegen het podium.
Als je het podium niet kunt halen, zal je minder snel naar voren proberen te komen. Ik denk dat dit het idee erachter is.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Precies, tegen een hek is dat vele malen prettiger.
Nou toen ik vorig jaar vooraan stond bij The Offspring op Lowlands had ik m'n benen op kunnen tillen en nog zou ik op de zelfde hoogte blijven staan.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:06 schreef ErikT het volgende:
En hoe kom je dan bijv. in zo'n 1e vak terecht?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:00 schreef crossover het volgende:
Het publiek wordt daardoor gescheiden in twee vakken, zodat er een paar meter tussen zit waar de security loopt.
Op tijd er staan....quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:20 schreef zoo het volgende:
[..]
En hoe kom je dan bijv. in zo'n 1e vak terecht?
jaja.. me is newbie...![]()
Er is natuurlijk altijd een hek tussen een podium en het publiek. Die gangen in het publiek zijn er ook voor dat het veel lastiger is om te crowdsurfen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:06 schreef ErikT het volgende:
jij komt niet vorenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:20 schreef zoo het volgende:
[..]
En hoe kom je dan bijv. in zo'n 1e vak terecht?
jaja.. me is newbie...![]()
Dan kun je denk beter de "zangeres" van Kraak & Smaak gaan bewonderen!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:44 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Is ze zo erg dan? Volgens mij wil het oog ook wat of zo, nu Anouk niet komt![]()
Vanaf waar?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:45 schreef Fiama het volgende:
Wij zijn dus morgen ochtend om 10.30u in landgraaf en waarschijnlijk gelijk naar camping B (A zal dan al vast vol zitten), is dat beetje te doen qua lopen?
Jawel, maar ik geloof niet dat dat een antwoord op mn vraag is.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:46 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Rijden er geen bussen?
ja als je niet de borden van het pieterpad gaat volgenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:45 schreef Fiama het volgende:
Wij zijn dus morgen ochtend om 10.30u in landgraaf en waarschijnlijk gelijk naar camping B (A zal dan al vast vol zitten), is dat beetje te doen qua lopen?
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:50 schreef postmortum het volgende:
[..]
ja als je niet de borden van het pieterpad gaat volgen![]()
3 setjes kleren en trui apart vermeldenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:46 schreef zwartedoos het volgende:
zoveel ist nu ook weer niet![]()
tent
slaapzak
kussen
3 setjes kleren(wil zelfs ook festival fris ruiken)
toilettas
stoeltje(kan ik omhangen)
fakkels voor de sfeer![]()
tray bier
trui voor de koude nachten
oja en een koelbox(ook weer met bier natuurlijk
![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:51 schreef postmortum het volgende:
[..]
3 setjes kleren en trui apart vermelden![]()
als ik morgen iemand zie met een mantelpakje aan zal ik ff zwaaien![]()
naakt er ligt voldoende moodder om je warm te houdenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:52 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
![]()
die trui is voor snachts...dus pyama![]()
Achter 'inwoner' moet staan: Toffe_Ellendequote:
tering daar ken ik je van, je werkt in sittard in een winkelquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:57 schreef zwartedoos het volgende:
t zonnetje schijnt hier int zuiden nog steeds![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:00 schreef postmortum het volgende:
[..]
tering daar ken ik je van, je werkt in sittard in een winkel![]()
De van leest of zo?
geen ideequote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Boh jah, jij ook al?
Waar precies? Nieuwehagen, Schaesberg, Ubach over Worms/Rimburg?
lol heb dinsdag vrij ga ik ff alle winkels in zitterd langsquote:
Van na de gemeentelijke herindeling, dat blijktquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:10 schreef Blackletter het volgende:
[..]
geen ideedaar bij het station ergens
![]()
ja is dat zo?zelfs mensen met vlechtjes?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:10 schreef postmortum het volgende:
[..]
lol heb dinsdag vrij ga ik ff alle winkels in zitterd langs![]()
bij van leest staat ook een meisje met dreadlocks en alle mensen met dreadlocks lijken op elkaar![]()
jaquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:13 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ja is dat zo?zelfs mensen met vlechtjes?![]()
Dat vertel ik niet, anders staat half FOK! straks om handtekeningen voor de deurquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:13 schreef Blackletter het volgende:
haha okegeen idee ben niet zo goed in dat soort dingen, zolang heb ik er ook niet gewoond
waar heb jij gewoond?
ok kom ik je morgen ff aanrakenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dat vertel ik niet, anders staat half FOK! straks om handtekeningen voor de deur
Nieuwenhagen, bij de flitspaal in de buurt
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:15 schreef Blackletter het volgende:
en vooral veel lege statiegeld flessen laten liggen (er zijn altijd veel scholieren --> voornamelijk brugklasdie ze ophalen en wegbrengen
)
Nieuwenhagen Oude Heide, nabij de Brunsumerheide... je zou het Landgraaf-Noord kunnen noemenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:18 schreef Blackletter het volgende:
welke flitspaal t zijn er zoveel, en k weet niet waar nieuwenhagen is he
![]()
Leuk en spannend zeg... heel veel succesquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:47 schreef Juweel het volgende:
Zo, ik ben me een party zenuwachtig! Ik en mijn zus gaan op Pinkpop bij Jamie Lidell backgroundvocals doen..... slik......
Ach, daar gaat toch niemand naar kijken joh, maak je geen zorgen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:47 schreef Juweel het volgende:
Zo, ik ben me een party zenuwachtig! Ik en mijn zus gaan op Pinkpop bij Jamie Lidell backgroundvocals doen..... slik......
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ach, daar gaat toch niemand naar kijken joh, maak je geen zorgen.
Nee, we weten immers toch niet wie je bent... dus er zal vast geen commentaar over volgen na PPquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wie is Jamie Lidell?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:47 schreef Juweel het volgende:
Hoe laat zijn die wedstrijden?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:47 schreef BoontjeB het volgende:
Zouden ze trouwens aankomende zondag de finale van het Nederlands elftal onder 21 + oefenwedstrijd tegen Australië uitzenden op een scherm??
Ik heb er hoe dan ook zin in![]()
Ik denk het niet eerlijk gezegd.... mijn tas is ook gepakt... heb er zin inquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:47 schreef BoontjeB het volgende:
Zouden ze trouwens aankomende zondag de finale van het Nederlands elftal onder 21 + oefenwedstrijd tegen Australië uitzenden op een scherm??
Ik heb er hoe dan ook zin in![]()
Ik kreeg er vandaag toch echt weer vertrouwen in! Het was hier gewoon warm, ik heb nog lekker in het zonnetje op een terrasje gezetenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:02 schreef TheVulture het volgende:
Hopen op een lekker zonnetje...
Ik voel me al een stuk beter, thanksquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Graag gedaan. En succes.quote:
quote:Aanstaande maandag sluiten de Red Hot Chili Peppers Pinkpop 2006 af. Dat zal voor niemand nieuws zijn, de kaartverkoop is ouderwets hard gegaan. Wat is dan wel nieuws?
Tegen alle verwachtingen in zal het optreden op TV worden uitgezonden bij de NPS op Nederland 3!
Daarnaast staan op Pinkpop-zaterdag Flea en Antony op de Cover van TV Weekeinde bij de Telegraaf in een oplage van ruim 850.000 exemplaren.
"Stadium Arcadium", het nieuwste album van de Peppers, bezet al voor de 4e week de #1 positie in de album chart en is ruim 40.000 keer verkocht!
ik ga iedere dag naar huisquote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:54 schreef morgane het volgende:
ben blij dat ik niet op de camping hoef te pitten!![]()
Dat is ook de reden waarom wij nog hier postenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:14 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik ga iedere dag naar huisde camping is voor paupers
![]()
en twee bands uit Zitterd vandaag, support your localsquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dat is ook de reden waarom wij nog hier posten
waar haal ik eigelijk bandje in de hofstraat ofzo of gewoon bij de kassa?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dat is ook de reden waarom wij nog hier posten
ok dank je en anders vraag ik het wel aan zo'n stadswachtjosti die 1x voor security mag spelenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ja, dat is bij de hoofdingang zie ik op de kaart
[afbeelding]
Niet op de vlaggetjes letten
Regen..quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:39 schreef postmortum het volgende:
trouwens hoort het niet te regenen en teringweer te zijn tijdens pinkpop![]()
dan lig ik lekker thuis in mijn bed met de verwarming op 20 gradenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:53 schreef zoo het volgende:
[..]
Regen..![]()
Gaat mogelijk wel beetje vriezen..
zondag 04 juni tot en met donderdag 08 juni 2006
Vrij koel Pinksteren. In de nacht van zondag op maandag is er een kleine kans op vorst aan de grond. Zowel het weekeinde als ook een paar dagen er na af en toe zon en droog. Later in de week wordt het zonniger en warmer. aldus het KNMI
En ik in mijn hotelletje..quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:54 schreef postmortum het volgende:
[..]
dan lig ik lekker thuis in mijn bed met de verwarming op 20 graden![]()
quote:
Ach met paar truien aan en een dekentje extra zal het best aardig slapen zijn op een dun matrasje...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:57 schreef postmortum het volgende:
[..]
![]()
laat de kids maar lekker op de camping liggen te creperen
![]()
![]()
En met hun zelfgemaakte ontbijt waardoor ze spontane voedselvergiftiging krijgenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:59 schreef zoo het volgende:
[..]
Ach met paar truien aan en een dekentje extra zal het best aardig slapen zijn op een dun matrasje...
![]()
dank jequote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:08 schreef zoo het volgende:
Ach.. niet iedereen kan hotelletje betalen natuurlijk....![]()
Het zal ook best wel sfeertje hebben.. mssn doe ik het nog is.. ooit..![]()
(nog gefeli Post..)
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:54 schreef postmortum het volgende:
[..]
dan lig ik lekker thuis in mijn bed met de verwarming op 20 graden![]()
vertrek dan eerderquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wij gaan rond 10:00 weg zondag. Het is ongeveer 3 uur rijden volgens de ANWB. Kashmir begint om 13:00. Ik vrees dat ik ze (grotendeels) zal missen. Jammer. Misschien kunnen we iets eerder vertrekken, maar ik ben van anderen afhankelijk en weet niet waar de persoon die rijdt vandaan moet komen. Nou ja, we'll see.
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/news/full.jsp?portal=2534202&event=28261857&news=28467569quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:38 schreef Frozen het volgende:
Is er ook ergens een stream te vinden met beelden van pinkpop?
De chauffeur moet vanuit Friesland komen. Waarschijnlijk wil hij ook wel even slapen vannacht. Maar er wordt gekeken of het kan. Ik zou zeggen dat hij wellicht ook bij zijn ouders kan slapen vannacht, dan hoeft hij morgen niet hierheen te rijden (zijn ouders wonen hier om de hoek ongeveer). Maar dat is niet aan mij, hij moet maar even kijken wat voor hem makkelijk is, ik ben al lang blij dat ik mee kan rijden.quote:
Ja, hij is niet echt op de hoogte.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:13 schreef wimmmm het volgende:
wat is die presentator verschrikkelijk irritant zeg!
Ik wilde net hetzelfde posten..quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:02 schreef Gele_boskikker het volgende:
Ik krijg nu echt kriebels bij het horen van admiral freebee.. helaas moet ik wachten tot maandag
Perongeluk de volume toch iets aangepastquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:00 schreef Tourniquet het volgende:
Aparte opvatting van "geen audio" hebben ze bij 3voor12
Is toch nog best goed te horen!
Het is me geluktquote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:30 schreef Gele_boskikker het volgende:
Zometeen Kaiser chiefs![]()
Ben nu aan het proberen toch nog een weekend kaart te vekrijgen om morgenochtend alvast te gaan, slaapplek staat al nu alleen nog het kaartje. "send/recieve" wordt hier vaak gedrukt![]()
Same here, ik wil maandag heel graag, maar heb nog geen kaartje én geen vervoer.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:47 schreef sn7ke het volgende:
Leuke optredens tot nu toeVooral de Dresden Dolls!
Ik ga maandag naar Pinkpop. Ik heb alleen nog geen vervoer kunnen regelen!
Ik kom uit omgeving Den Haag....Mischien iemand die die kant opgaat?
Zo goed als uitverkocht.. ik zou de gok niet nemen om bij de kassa te halen.. maar vraag het na bij buro Pinkpop (www.pinkpop.nl bij contact)quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:27 schreef Burdie het volgende:
Kan je ook kaartjes kopen bij de ingang? Het is niet uitverkocht toch?
Ok, kom uit Zoetermeer. Ik hoop het meest op dat we met iemand kunnen meerijden! Uiteraard bijdragend aan de bezine en parkeerkosten. ..quote:
Hoe laat is het afgelopen dan? Ik moet de volgende dag wel werkenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:05 schreef sn7ke het volgende:
[..]
Ok, kom uit Zoetermeer. Ik hoop het meest op dat we met iemand kunnen meerijden! Uiteraard bijdragend aan de bezine en parkeerkosten. ..
Anders wordt het met de trein, maar de laatste richitng Den Haag gaat al rond 22:00 ofzo....
23:00 uur... Ik kom uit Delft en ga maandag.. maar logeren daar in hotelletje ...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hoe laat is het afgelopen dan? Ik moet de volgende dag wel werken.
Als ik Morrissey maar kan zienquote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:12 schreef zoo het volgende:
[..]
23:00 uur... Ik kom uit Delft en ga maandag.. maar logeren daar in hotelletje ...![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:01 schreef zoo het volgende:
Mag je bij het station Landgraaf parkeren? Kan het nergens vinden...![]()
Waar op te halen?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:57 schreef soul114 het volgende:
http://grazforum.comfusion.nl/showthread.php?t=3876 nog kaartje te koop voor maandag: 25 euro!
http://ns.nl/servlet/Satellite?key=lg&cid=1072266052398&pagename=www.ns.nl%2FPage%2FStationsvoorzieningen_nieuwquote:
RHCP wordt dus wel uitgezonden. Vet!quote:Om drie uur is in het zonnetje de 36ste editie van Pinkpop geopend op het Zuid Podium door de Dresden Dolls. Voor de vele bezoekers is het weer drie dagen genieten van diverse bands maar ook de thuisblijvers hoeven niks te missen. Ook het optreden van afsluiter en grote klapper Red Hot Chili Peppers wordt uitgezonden op de TV.
Televisie
Op Pinkstermaandag 5 juni presenteren NPS, VARA en VPRO vanaf 19.00 uur een verslag van Pinkpop 2006. De uitzending duurt tot na middernacht, met onderbreking van het 22.00 uur Journaal. De presentatie is in handen van Dolf Jansen en Giel Beelen. Ook dit jaar veel concerten, interviews en backstage impressies. Verder kijkt Dolf Jansen met een aantal 3FM DJ’s aan de hand van materiaal van 3voor12 terug op de zondag en zien we hoe Giel ’s nachts campingradio vanaf het festival maakt.
In de uitzendingen van 24 en 31 mei kan iedereen alvast warm lopen voor het festival. Dan kiest Giel Beelen in ‘De keuze van Giel Beelen’ zijn favoriete fragmenten uit de afgelopen tien jaar Pinkpop. Gekozen uit het televisiearchief van Pinkpop.Op eerste Pinksterdag zendt Nederland 3 als voorbeschouwing op de Pinkpopfestival- uitzendingen het concert van Kaiser Chiefs uit, opgenomen in 2005.
Het Klokhuis van de NPS besteedt op maandag 5 juni ook aandacht aan Pinkpop met een backstage reportage.
Radio
3FM doet als vanouds uitgebreid verslag van Pinkpop, met veel live optredens, interviews, aparte sessies met bands en sfeerverslagen. De radiopresentatie is in handen van 3FM DJ’s Claudia de Breij en Giel Beelen. Op zondag 4 juni van 15.00 – 01.00 uur, met in de laatste twee uur Giel Beelens Campingradio. Gestuurd door SMSjes van campingbewoners struint Giel Beelen met een mobiele zender over de camping. Maandag 5 juni zendt 3FM van 09.00 – 23.00 uur uit. De Pinkpop afterparty vindt ’s avonds van 23.00 – 01.00 uur plaats. Voor iedereen die dan naar huis rijdt draait DJ Michiel Veenstra het beste van het afgelopen weekend.
Internet
Voor de elfde keer in successie verzorgt VPRO’s online popmagazine 3VOOR12 de internetverslaggeving rond Pinkpop. Zoals de regelmatige 3VOOR12-bezoeker gewend is, worden beproefde concepten zoals een doorlopend magazine in tekst en foto’s, live audio en videostreams en interactieve interviews met artiesten tijdens het festival aangevuld met up-to-date berichtgeving vooraf en on-demand audio- en videomateriaal achteraf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |