ik ook!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:02 schreef pascalheister het volgende:
vanmiddag naar nijmegen, en daar vanuit zaterdagochtend naar Landgraaf
Eerst naar a'dam --> een vriendin ophalen, daarna naar helmond --> Auto naar landgraafquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:37 schreef Dafar het volgende:
[..]
Jij moet wel een pokke end rijden vanaf Den Helder: 3,5 uur schat ik? Goeie reis![]()
beetje lastig he, met de auto in de treinquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Boeiend gewoon eerste trein nemen.
Ahja, goed punt.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:39 schreef morgane het volgende:
[..]
beetje lastig he, met de auto in de trein![]()
Dat heb ik dus ook. Den Helder is hier maar 20 a 30 Km vandaan. Nou ja, ik hoef niet zelf te rijden, ik slaap wel door in de auto.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:37 schreef Dafar het volgende:
[..]
Jij moet wel een pokke end rijden vanaf Den Helder: 3,5 uur schat ik? Goeie reis![]()
Ja..? oh... kutquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:39 schreef morgane het volgende:
[..]
beetje lastig he, met de auto in de trein![]()
3 uur? als je ook op de camping verblijft zou ik maar heel vroeg komen omdat deze waarschijnlijk al vroeg opengaan. Iedereen wil namelijk een fatsoenlijke plaatsquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:37 schreef morgane het volgende:
[..]
ik ook!hoe laat vertrek jij ongeveer? kheb namelijk geen flauw idee hoe laat ik weg moet op iig ruim voor 3en daar te zijn
![]()
Zenuwachtigquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:49 schreef morgane het volgende:
ik ben er alleen morgen, geen camping voor mij dusmaar goed ik ben zenuwachtiiiig
![]()
Je eerste festival?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:49 schreef morgane het volgende:
ik ben er alleen morgen, geen camping voor mij dusmaar goed ik ben zenuwachtiiiig
![]()
zal ik je handje vasthoudenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:49 schreef morgane het volgende:
![]()
File? Waar??quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:00 schreef morgane het volgende:
heel goedmaar goed, weer even iets meer ontopic: vanaf hoe laat zou er een file zijn morgenochtend?
![]()
als je echt heel erg zenuwachtig bent kan ik je wel even body heatenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:59 schreef morgane het volgende:
hahaha dit is wel mijn eerste Pinkpop maar laaaaang niet m'n eerste festival hoormaar wel de 2e keer Placebo en dat is het 'm nou juist
is ong. m'n favoriete band
![]()
Reken er maar op dat het druk word, de toegangswegen naar Landgraaf zijn goed voor normaal verkeer maar is niet berekend op 60.000 mensen extra dus het zal even druk worden vooral vanaf de afrit van de stadsautoweg totaan de parkeerplaatsen en terreinquote:
hé... dan kom ik ook ongeveer aan..quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Eerst naar a'dam --> een vriendin ophalen, daarna naar helmond --> Auto naar landgraaf
dus ik zal er rond 12 uur vannacht wel zijn
Ken je sluiproutes!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:47 schreef Dafar het volgende:
[..]
Reken er maar op dat het druk word, de toegangswegen naar Landgraaf zijn goed voor normaal verkeer maar is niet berekend op 60.000 mensen extra dus het zal even druk worden vooral vanaf de afrit van de stadsautoweg totaan de parkeerplaatsen en terrein
klinkt lekkerquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:19 schreef Thomzzzzz het volgende:
Iemand trouwens de nieuwe cd van Dredg gehoord, ben namelijk benieuwd of 't wat is... ga sowieso kijken, maar toch!!
je hebt speciale parkeerplaatsen, niet vlak bij de campings geloof ikquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:33 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Als je 3 dagen naar de camping gaat, kan je daar ook ergens je auto dumpen?
Ja is zeker wel leuk om op een festival te gaan bekijken... ik weet niet of het interessant genoeg is om de cd te kopen, maar dredg stond sowieso al op het lijstje om te gaan kijken!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:45 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Ben effe op dredg.com aan 't luisteren... begint oke...
Als ze niet superstreng zijn bij de campings, sure. Kruip er maar tussenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:08 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Racoon![]()
Slaap ik nou bij jou in de tent of niet?
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:18 schreef zjroentje het volgende:
Nog geen afzeggingen dit jaar. Ook vrij uniek.
Ik ben nu een keer of 4 geweest, en ik kan me niet herinneren dat ik ben gecontrolleerd bij het opgaan van de camping... kan me vergissen natuurlijk..quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:09 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Als ze niet superstreng zijn bij de campings, sure. Kruip er maar tussenWe smokkelen je wel naar binnen.
Geen Anouk, Kane en Di-rect dit jaar! 3 redenen om te gaanquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:32 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelt: geen afzeggingen waar ook maar IEMAND van wakker ligt...![]()
quote:Op de festivalcampings daarentegen worden sommige plaatsen onder handen genomen door de organisatie in samenwerking met de gemeente Landgraaf. Maar er is geen sprake van blubber of modder op de grasvelden van Camping B en Camping C. Wel heeft de organisatie besloten om niet meer dan 6.000 kampeerders toe te laten tot Camping A omdat daar door de renovatie van de voetbalvelden en de weersomstandigheden niet alle voetbalvelden bruikbaar zijn naar het oordeel van de organisatie. Echter ook hier zal de situatie ten goede veranderen bij de verwachte droge Pinksterdagen. De organisatie blijft de kampeerders aanraden om warm gekleed te komen omdat er koude nachten zijn voorspeld.
Net was op TMF.... dat zegt al genoeg...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:46 schreef vanBoeschoten het volgende:
net was op TMFdat er maar twee campings open zijn op Pinkpop. Eentje zou er dicht zijn door modderstroom...
Nu kunnen er maar 6000 mensen kamperen dus moet je er op tijd bij zijn...
Iemand die hier iets meer van weet ?!
edit:
Volgens de site van pinkpop valt het wel mee... Alleen mogen er op camping A maar 6000 kampeerders:
[..]
noodzakelijk, maar irritant.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:55 schreef Dupje het volgende:
Er zijn weer vakken op Pinkpop...
http://pinkpop.nl/upload/picture/90/large/IMG_2709.jpg
Lijkt me heerlijk om niet een uur (en dan valt het vanuit Noord Brabant nog mee) of meer te moeten reizen.. gewoon met de fiets naar PPquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |