Jij als ervaren 'echte' festivalganger zou dat soort zaken toch moeten wetenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:51 schreef Hammet het volgende:
Zijn die parkeerplaatsen echt zo ver verwijderd van de campings? En zo ja, zijn er dan alternatieven ofzo? Is het mogelijk om eerst mn passagiers met bagage af te zetten bij de camping ofzo?
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jij als ervaren 'echte' festivalganger zou dat soort zaken toch moeten weten
Racoonquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:03 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Placebo
Danko Jones
Franz Ferdinand
Skin
Ja je kunt mensen afzetten, deze plaatsen staan op de site van pinkpop aangegeven. De camping is best ver lopen vooral met bagage, tent etc..quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:51 schreef Hammet het volgende:
Zijn die parkeerplaatsen echt zo ver verwijderd van de campings? En zo ja, zijn er dan alternatieven ofzo? Is het mogelijk om eerst mn passagiers met bagage af te zetten bij de camping ofzo?
ik ook!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:02 schreef pascalheister het volgende:
vanmiddag naar nijmegen, en daar vanuit zaterdagochtend naar Landgraaf
Eerst naar a'dam --> een vriendin ophalen, daarna naar helmond --> Auto naar landgraafquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:37 schreef Dafar het volgende:
[..]
Jij moet wel een pokke end rijden vanaf Den Helder: 3,5 uur schat ik? Goeie reis![]()
beetje lastig he, met de auto in de treinquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Boeiend gewoon eerste trein nemen.
Ahja, goed punt.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:39 schreef morgane het volgende:
[..]
beetje lastig he, met de auto in de trein![]()
Dat heb ik dus ook. Den Helder is hier maar 20 a 30 Km vandaan. Nou ja, ik hoef niet zelf te rijden, ik slaap wel door in de auto.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:37 schreef Dafar het volgende:
[..]
Jij moet wel een pokke end rijden vanaf Den Helder: 3,5 uur schat ik? Goeie reis![]()
Ja..? oh... kutquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:39 schreef morgane het volgende:
[..]
beetje lastig he, met de auto in de trein![]()
3 uur? als je ook op de camping verblijft zou ik maar heel vroeg komen omdat deze waarschijnlijk al vroeg opengaan. Iedereen wil namelijk een fatsoenlijke plaatsquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:37 schreef morgane het volgende:
[..]
ik ook!hoe laat vertrek jij ongeveer? kheb namelijk geen flauw idee hoe laat ik weg moet op iig ruim voor 3en daar te zijn
![]()
Zenuwachtigquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:49 schreef morgane het volgende:
ik ben er alleen morgen, geen camping voor mij dusmaar goed ik ben zenuwachtiiiig
![]()
Je eerste festival?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:49 schreef morgane het volgende:
ik ben er alleen morgen, geen camping voor mij dusmaar goed ik ben zenuwachtiiiig
![]()
zal ik je handje vasthoudenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:49 schreef morgane het volgende:
![]()
File? Waar??quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:00 schreef morgane het volgende:
heel goedmaar goed, weer even iets meer ontopic: vanaf hoe laat zou er een file zijn morgenochtend?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |