lekker up-to-date zeg.. die OP..quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
27 dagen 6 uren 42 minuten 44 seconden tot Pinkpop 2006 !
-knip-
Ga er eigenlijk ook niet vanuit, maar normaal is het dus tot 4:00 en nu staat er 0:00.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:44 schreef Pinkpop2006 het volgende:
Waarschijnlijk NIET geldig..
Treinen die nog rijden van 24-07u horen bij de dienstregeling van Maandag, en dan is je OV dus niet geldig
HOIHOIHOI!!!!!!quote:
dat zou über relaxed zijn, het heeft vanmorgen nog geregend in Landgraaf maar nu zou het droog zijn.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:45 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
HOIHOIHOI!!!!!!
Hier hoopte ik al op!
Bierquote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:53 schreef vanBoeschoten het volgende:
Haai !
Ik heb ergens een lijstje zien staan met dingen die je (zeker) mee moet nemen..
Soort checklist ofzo !
Heeft iemand die nog ?
heb ikquote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:53 schreef vanBoeschoten het volgende:
Haai !
Soort checklist ofzo !
Heeft iemand die nog ?
http://www.graz.nl/berichtprint.asp?id=194quote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:53 schreef vanBoeschoten het volgende:
Haai !
Soort checklist ofzo !
Heeft iemand die nog ?
Waar staat het bier?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
http://www.graz.nl/berichtprint.asp?id=194
Here you are
Die staat op mijn aparte lijstquote:
Ik ben van alle gemakken voorzienquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:30 schreef Diaan73 het volgende:
Volgens mij stond een tijdje geleden hier ook een timetable, heeft iemand die nog? Ik wil hem even printen voor de zekerheid. Ergens moet er thuis ook wel een aantal liggen maar voor het geval dat niet zo is en ik ze in een opruimbui heb weggegooid. Het tijdschema op de site van Pinkpop vind ik niet erg handig trouwens.
Klopt!quote:
Parkerenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:33 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Klopt!![]()
En wij hebben de boel ook voor elkaar... auto is geregeld, morgen ophalen, inpakken en wegwezen..
klopt het dat je op de pinkpop parkeerplaats voor een 10tje het hele weekend kan staan??
Thnxquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ben van alle gemakken voorzien
http://www.tafel50.nl/pinkpop_blokjesschema.pdf
K flikker gewoon troep in m'n tas en dan kom t hetmeestal wel goedquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Thnx![]()
jij bent goed voorbereid hoor... ik hoorde van Peaceman dat ik een drankje mag meedrinken. Geen bier voor mij, maar dat komt wel goed...
![]()
![]()
Nou dat is nog een pokke end lopenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Parkeren
In Landgraaf zijn op loopafstand van de campings vanaf zaterdagmorgen 7 uur een grote overzichtelijke bewaakte parkeerplaats ingericht welke is gelegen aan de Delleweg (indien deze vol is wordt je doorverwezen naar de parkeerplaats op de Burgemeester Custerslaan) waar tegen betaling van 10 euro alle Pinkpopdagen kan worden geparkeerd. Deze locatie is 24 uur per dag bewaakt.![]()
![]()
Jups over 3 uurtjes gaat k wegquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:41 schreef Diaan73 het volgende:
Je bent trouwens ook al helemaal in de mood of niet? Je goede zin druipt hier van het scherm af![]()
Ik moet vandaag nog de hele dag werken en het is beredruken ik zit alleen... gelukkig gaat de tijd wel snel.
Gewoon lekker fokken op het werkquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:41 schreef Diaan73 het volgende:
Je bent trouwens ook al helemaal in de mood of niet? Je goede zin druipt hier van het scherm af![]()
Ik moet vandaag nog de hele dag werken en het is beredruken ik zit alleen... gelukkig gaat de tijd wel snel.
Maakt niet uit, we hebben dan niet eerst 4 uur in de trein gezeten, dus ik denk dat een stukje de benen strekken niet zo erg is... en als we een halfuurtje moeten lopen... lekker belangrijk....quote:
Zieje goed plan, dan gaat ikalles ff in m'n tas donderen en de korte broek doen we in optimise maargewoon aanquote:
Placeboquote:
En je wilt ze niet eens aan mij gevenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |