Weet wel dat het een geintje was, maar nu zou het wel kunnen omdat ze WEL optreden en Witteman een hak zetten zou in dit geval eenquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:57 schreef Siegfried het volgende:
Gorillaz was een geintje van mij
Omdat Witteman vorig jaar daarmee kwam.. Zou wel een mooie zet zijn
Madness zou wel een enorm feestje zijn
Die komen er bij mij ook nog bijquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:33 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Jij hebt dan weer echo and the bunnymen gezien![]()
Maar ik heb nog van alles niet gezien wat ik graag ns zou willen bezoekeren hoor. Sommigen kan niet meer (doors met jim bijv.), anderen wordt moeilijk.
Ik ga eind maart in ieder geval naar depeche mode én simple minds.. dat zijn er weer twee uit mijn wishlist bij
Tears for Fears is ook al weer zolang uit de schijnwerpers.. ik zou het wel leuk vinden, vooral als ze hun beginmateriaal spelen dan (alhoewel ik dat misschien gewoon liever thuis draai af en toequote:Op woensdag 15 februari 2006 16:55 schreef peaceman het volgende:
Dus Tears For Fears is een optie.. Blur, Coldplay, Madness, Gorillaz..
Beautifull South wellicht?
Behalve Coldplay heb ik geen problemen met 1 van de anderen die ik noemde...quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:08 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Tears for Fears is ook al weer zolang uit de schijnwerpers.. ik zou het wel leuk vinden, vooral als ze hun beginmateriaal spelen dan (alhoewel ik dat misschien gewoon liever thuis draai af en toe)
Voor mij alles behalve Musequote:Op woensdag 15 februari 2006 18:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Behalve Coldplay heb ik geen problemen met 1 van de anderen die ik noemde...
wel eens van www.pinkpop.nl gehoord?quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:43 schreef koenimex het volgende:
Wanneer wordt het programma nou precies bekend? En wat zijn de prijzen (Ticketservice doet t niet hier)? Jemig, newbie-vragen
Best een idee! 14.gifquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik hoop dat de Sugababes weer komen. Kan ik die nieuwe ff checken.
Mooi weg met dat gerucht!quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
zag Simple Plan er tussen staan in t geruchten lijstje, volgens de band zitten ze dan i/d studio voor het nieuwe album en doen ze geen festivals deze zomer...
Verrek interessante sitequote:Op woensdag 15 februari 2006 20:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wel eens van www.pinkpop.nl gehoord?
Supertje gezocht danquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:35 schreef koenimex het volgende:
[..]
Verrek interessante site! Maar ik kan geen prijzen vinden
Dat zijn de prijzen van vorig jaarquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:37 schreef neggix het volgende:
[..]
Supertje gezocht dan
Prijsjes
Ik denk dat ik wel ga... Moet ff kijken wat er nog meer bij komt, maar het ziet er nu goed uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |