Ik ben er in 2002 ook geweest, een geweldig festival en absoluut niet te vergelijken met Pinkpop!quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Pinkpop hoort er toch ieder jaar weer gewoon bijJan kan niet zonder ons
Daarbij staat Roskilde ook op de lijst hier hoor
En Kane...Within Temptation...Di-rect...quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:37 schreef teknomist het volgende:
Ik gok dat Faithless weer komt.
dan staan ze ook op Pinkpop als Jan Smeets slim is en niet zoals twee posts hiervoor wordt gesuggeerd: als dit zo is dan weet ie dat ie weer geen uitverkocht festival zal hebben want die mentaliteit (geen metallica, geen red hot chili peppers, geen coldplay etc.) helpt dit festijn naar de klote.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:53 schreef T1andonly het volgende:
RHCP zullen wel op Rock Am Ring komen
Ohhh dat zou wat zijn !quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Pinkpop 2006
3-4-5 Juni
Ja voor je het weet is het alweer zover en er was nog geen topic over geopend.
Hierbij het eerste "gerucht".
[afbeelding]
Ik zal in de loop der dagen wel even een fatsoenlijke op samenstellen
pinkpop is net als dynamo afgeschreven.. mensen bij mojo hebben echt geen zicht op nieuw talent.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:46 schreef joriz88 het volgende:
red hot chilli peppers zullen niet komen, heeft jan gezegd, niet alleen omdat ze te duur zijn, maar ook omdat ze de aandacht teveel wegtrekken van de andere bands.
maar pinkpop is sowieso hopeloos geworden nadat mojo ze ongeveer heeft laten vallen
pardon? welk festival had bloc party en kaiser chiefs ook alweer?quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:29 schreef _Etter_ het volgende:
[..]
pinkpop is net als dynamo afgeschreven.. mensen bij mojo hebben echt geen zicht op nieuw talent.
Tool en Radiohead aankomend jaar en Pinkpop is zo goed als uitverkochtquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
dan staan ze ook op Pinkpop als Jan Smeets slim is en niet zoals twee posts hiervoor wordt gesuggeerd: als dit zo is dan weet ie dat ie weer geen uitverkocht festival zal hebben want die mentaliteit (geen metallica, geen red hot chili peppers, geen coldplay etc.) helpt dit festijn naar de klote.
Alhoewel, als je Tool boekt zal het ook aardig vol zijn.
True was erg vroeg in het seizoen en zeker door die goede optredens zijn ze bekend over europa gewordenquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
pardon? welk festival had bloc party en kaiser chiefs ook alweer?
dat vind ik niet echt meer aanstormend talent.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
pardon? welk festival had bloc party en kaiser chiefs ook alweer?
Begin van het festivalseizoen waren ze dat nog wel.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:36 schreef _Etter_ het volgende:
[..]
dat vind ik niet echt meer aanstormend talent.
ben benieuwd hoeveel van die bandjes je over een jaar nog hoort, vind het allemaal wel erg franz ferdinant achtige bandjes. Maargoed als mensen er blij van worden dan moeten ze maar naar pinkpop gaan maar vind dat er van 3 dagen bandjes weinig overblijft qua vernieuwing.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Begin van het festivalseizoen waren ze dat nog wel.
Ik begrijp trouwens waar je op doelt maar ik denk niet dat je DOA met Pinkpop hier kunt vergelijken. Metalfastivals teren toch vooral op de oudegarde. Gewoon bands boeken die automatisch veel metalheads aantrekt. Dynamo moet drie daags wil het weer zoals vroeger zijn. Pinkpop heeft juist meer van die grote bands nodig en minder populaire tmfartiesten.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:36 schreef _Etter_ het volgende:
[..]
dat vind ik niet echt meer aanstormend talent.
Leuk voor erbij, zeker. Maar zonder publiekstrekkers geen, juist, publiek.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:41 schreef Ixnay het volgende:
Waarom altijd van die massa-cliché-bands?
Gewoon vernieuwende bandjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |